جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| تمرین لشکر شکست خورده/ تلاش برای فرار از محکومیت به دست دیاباته

با توجه به شکایت شیخ دیاباته از باشگاه استقلال، باشگاه دو لایحه دفاعی را در پاسخ به این شکایت به فیفا ارسال کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آخرین اخبار امروز یکشنبه 25 مهر 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

لایحه دفاعی استقلال بابت شکایت دیاباته

با توجه به شکایت شیخ دیاباته از باشگاه استقلال، باشگاه دو لایحه دفاعی را در پاسخ به این شکایت به فیفا ارسال کرده است. شیخ دیاباته به دلیل دریافت نکردن مطالباتش از آبی‌ها به فیفا شکایت کرده است. امکان توافق باشگاه استقلال با این بازیکن مقداری سخت‌تر به نظر می‌رسد اما باشگاه در تلاش است که با مذاکره با دیاباته مثل میلیچ بدون هیچ شکایت و محکومیتی به توافق برسد و در نهایت مطالبات میلیچ و دیاباته را بپردازد.

دو بازیکن استقلال به ایفمارک رفتند

پس از حضور اعضای تیم فوتبال استقلال در محل ایفمارک برای کنترل پزشکی جهت کسب مجوز برای ورود به لیگ برتر بیست و یکم که روز چهارشنبه هفته گذشته انجام شد دیروز هم دو نفر دیگر از بازیکنان این تیم راهی این مکان شدند.

روزبه چشمی بازیکن تازه وارد استقلال که فصل پیش در قطر توپ می زد به همراه سیاوش یزدانی مدافع ملی پوش این تیم که در اردوی تیم ملی حضور داشت با حضور در این مرکز پزشکی آزمایش‌های لازم را انجام دادند تا مشکلی برای حضور در لیگ برتر نداشته باشند.

ورزشگاه آرارات محل جدید تمرینات استقلال

با اعلام باشگاه استقلال،  تمرینات این تیم از روز دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ در ورزشگاه آرارات برگزار خواهد شد. از سوی دیگر، زمین چمن کمپ استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب هم در دو هفته آینده مورد ترمیم قرار خواهد گرفت تا همزمان دو زمین باشگاه آرارات و کمپ انقلاب آماده بهره‌برداری تیم فوتبال استقلال قرار بگیرد. باشگاه استقلال از هواداران این تیم درخواست کرد به دلیل شرایط ویژه ورزشگاه آرارات، باشگاه را یاری نمایند تا تمرینات تیم فوتبال استقلال پشت درهای بسته برگزار شود تا این تیم بتواند پس از آماده شدن کمپ ناصر حجازی پذیرای هواداران عزیز در جلسات تمرینی باشد.  با آماده شدن کمپ مرحوم حجازی، امکان حضور هواداران استقلال در مجموعه ورزشی اختصاصی استقلال فراهم خواهد شد.

اخبار باشگاه پرسپولیس

عذرخواهی وحید امیری از هواداران

وحید امیری با ارسال پستی در اینستاگرام برای باخت سنگین پرسپولیس مقابل الهلال از هواداران عذرخواهی کرد.

عذرخواهی وحید امیری از هواداران

زمان بازی های معوقه پرسپولیس در لیگ برتر اعلام شد

مسابقه دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس روز جمعه ۳۰ مهر ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می شود. همچنین مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان از هفته دوم به جای روز یکشنبه ۲ آبان در روز چهارشنبه ۵ آبان ساعت ۱۸ در ورزشگاه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد. همچنین مسابقه دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران روز چهارشنبه ۵ آبان ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

پرسپولیسی ها حاجی نشده برگشتند

در صورت برتری پرسپولیس مقابل الهلال عربستان، برنامه این تیم با تغییراتی مواجه می‎شد و این تیم در هفته اول لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان نمی‌رفت و برنامه ریزی خود برای جدال مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را دنبال می‌کرد. اتفاقی که باعث می‌شد آنها فرصت بیشتری داشته باشند و به همین منظور قصد داشتند بعد از بازی با الهلال در صورت برتری مقابل این حریف راهی خانه خدا شوند و مراسم حج را به عمل بیاورند.  با این حال با توجه به شکست سه گله سرخپوشان برابر الهلال، این تیم برنامه خود را به این شکل تغییر داد که بدون حضور در خانه خدا، امروز ظهر راهی تهران خواهد شد تا برنامه لیگ برتر را دنبال کند.

بازگشت تیم فوتبال پرسپولیس به ایران

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پس از حذف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، ظهر امروز (یکشنبه) با پروازی اختصاصی به ایران بازگشتند.اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برای استقبال از سرخپوشان در فرودگاه مهرآباد حاضر شده بودند.

پرسپولیس نیامده از سفر در کاظمی تمرین کرد

سرخپوشان ایران، بلافاصله از فرودگاه با اتوبوس راهی ورزشگاه شهید کاظمی شدند تا تمرین ریکاوری پس از بازی خود را همین امروز انجام دهند. ذیق وقت برای آماده‌سازی روحی و بدنی تیم، جهت شرکت در لیگ برتر، باعث شد تا کادر فنی، هیچ زمانی را از دست ندهد. در این تمرین که از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز شد، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. بازیکنان اصلی بازی دیشب ریکاوری کردند و سایر بازیکنان هم بخش‌های مختلف تمرین را زیر نظر کادر فنی به مدت ۷۰ دقیقه انجام دادند.

دیدگاه تان را بنویسید