گزارش جی پلاس از نتایج مسابقات جهانی

دبل طلایی کشتی فرنگی ایران با تاریخ سازی سنگین وزن+ عکس و ویدیو

محمدهادی ساروی و علی اکبری یوسفی مدال طلای کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهانی را کسب کردند و تاریخ ساز شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان امشب با برگزاری رده بندی و فینال مسابقات اوزان  مختلف در شهر اسلو نروژ امشب برگزار شد که دو کشتی گیر ایرانی مدال طلای مسابقات جهانی را کسب کردند. هادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم و علی اکبر یوسفی در وزن 130 کیلوگرم (برای نخستین بار در تاریخ ایران) مدال طلا را بر گردن آویختند.

محمدهادی ساروی (مدال طلا)

محمدهادی ساروی در فینال این وزن به مصاف ژوکه از مجارستان رفت و با نتیجه 3 بر یک رقیب خود را شکست داد و مدال طلا را به گرفتن آویخت.

 

محمدهادی ساروی

در وزن ۹۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست برابر آرتور سارگسیان از روسیه مبارزه کرد که در نهایت این کشتی گیر آملی با حساب 6 بر 4 به پیروزی دست یافت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. ساروی در کشتی دوم خود مقابل ملیا از گرجستان کشتی گرفت و رقیب خود را با حساب 9 بر یک شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.او در این مرحله با پیروزی 5 بر صفر کاخه‌لاشویلی را شکست داد و به فینال رسید تا فردا برای کسب مدال طلا به روی تشک برود.

ساروی- کشتی فرنگی

علی اکبر یوسفی (مدال طلا)

کشتی گیر 130 کیلوگرم ایران در دیدار نهایی گدخائوری از روسیه را با نتیجه 5 بر یک شکست داد و اولین مدال طلای تاریخ کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی را به دست آورد.

علی اکبر یوسفی

علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور نخست، مقابل اواساپیان از ارمنستان با نتیجه ۶ بر یک پیروز شد. وی در دومین مبارزه و در یک چهارم نهایی مقابل کشتی گیر نروژی به پیروزی دو بر یک دست یافت و به نیمه نهایی صعود کرد. او در نیمه نهایی آکوستا فینا، کشتی گیر شیلیایی را با نتیجه نزدیک دو بر یک شکست داد و فینالیست شد.

علی اکبر یوسفی

محمدهادی ساروی

علی اکبر یوسفی

دیدگاه تان را بنویسید