پیروزی دشوار آلمان و هلند در انتخابی جام جهانی 2022 +نتایج کامل

از دور مقدماتی جام جهانی 2022 امشب آلمان، هلند و کرواسی بر حریفان خود پیروز شدند

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، از دور مقدماتی جام جهانی 2022 منطقه اروپا امشب آلمان میزبان رومانی بود. ژرمن ها با کسب 15 امتیاز از 6 بازی صدرنشین بودند و رومانی با 10 امتیاز در رده سوم قرار داشت. طبعا شانس آلمان برای پیروزی بسیار بالاتر برود.

دقیقه 5 بازی جونیت چاکر سرنگون شدن تیمو ورنر درون محوطه جریمه رومانی را پنالتی اعلام کرد ولی با دخالت وی ای آر برای بازبینی صحنه به کنار زمین رفت و یک دقیقه بعد تصمیمش را عوض کرد.  رومانی دقیقه 9 میزبان قدرتمند خود را غافلگیر کرد. یانیس هاجی فرزند گئورگی هاجی اسطوره فوتبال رومانی با یک حرکت انفرادی دیدنی و لایی زدن به آنتونی رودیگر با نوک پای چپ توپ را دور از دستان تراشتگن درون دروازه جا داد. آلمان بارها و بارها برای زدن گل تساوی موقعیت ایجاد کرد که هیچکدام ثمری نداشتند و نیمه اول با برتری 0-1 رومانی به اتمام رسید.7 دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که آلمان به گل تساوی رسید. پس مارکو رویس در بیرون محوطه جریمه را سرژ گنابری با شوتی محکم و دقیق به کنج دروازه رومانی فرستاد تا همه چی برابر شود حملات گسترده آلمان دقیقه 81 به ثمر نشست و توماس مولر روی پاس گورتزکا توانست مانشافت را پیش بیندازد. ضربه سر گورتزکا روی تیر یک، در تیر دوم با بغل پای مولر به گل تبدیل شد. در نهایت آلمان این بازی را با برتری به اتمام رساند و اگر در بازی دوشنبه بر مقدونیه شمالی پیروز شود راهی جام جهانی خواهد شد.

در دیگر بازی ، هلند میهمان لتونی بود. هلندی ها با 13 امتیاز صدرنشین بودند و دقیقه 19 بازی نیز از میزبان خود پیش افتادند. ضربه کرنر ممفیس دیپای را کلاسن با یک ضربه روی پا وارد دروازه کرد تا 45 دقیقه نخست با برتری 0-1 هلندی به اتمام برسد. هلند این بازی را با همین نتیجه برنده شد.

امشب همچنین کرواسی هم توانست بر میزبانش قبرس پیروز شود. ایوان پریشیچ، واردیول و لیواجا در دقایق 45+2، 81 و 93 سه گل کروات ها را به ثمر رساندند. در نیمه دوم لوکا مودریچ یک پنالتی را هم از دست داد. کرواسی و روسیه با 16 امتیاز در صدر گروه قرار دارند.

01652180

01652179

 

 

photo_2021-10-09_00-17-16

دیدگاه تان را بنویسید