پیروزی زوریا با گل شهاب زاهدی و شکست یاران عزت اللهی/ گلزنی محمدی از روی نقطه پنالتی؛ باخت تیم یونانی با سه ایرانی +ویدیو

زوریا از هفته نهم رقابت های لیگ فوتبال اوکراین در مصاف با دنیپرو به پیروزی پرگل دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، زوریا لوهانسک در حضور 90 دقیقه ای صیادمنش و گلزنی شهاب زاهدی که نیمه دوم به میدان آمد، مقابل دنیپرو با نتیجه 4 بر 0 پیروز شد. در این بازی اللهیار صیادمنش از ابتدا در ترکیب زوریا حضور داشت و در دقیقه 2+90 تعویض شد.شهاب زاهدی هم دیگر بازیکن ایرانی در ابتدا نیمکت نشین بود و از دقیقه 68 وارد میدان شد و در دقیقه 1+90 گلزنی کرد.زوریا با این برد 17 امتیازی شد و در رده پنجم قرار دارد.

شارلروا با قلی زاده مغلوب شد

 در بازی پایانی هفته نهم ژوپیلر لیگ بلژیک یکشنبه شب تیم شارلوا 2 بر صفر مغلوب میشلن شد.دو گل این بازی را نیکولا استورم (20) و یوردی فانلربرخه (81)  برای میشلن زدند. علی قلی‌زاده بازیکن خط میانی شارلوا که در مسابقه یکشنبه شب برابر میشلن نیمکت‌نشین بود از دقیقه 76 وارد زمین شد. تیم شارلوا با 13 امتیاز در رده دوازدهم جدول 18 تیمی ژوپیلر لیگ بلژیک قرار دارد.

آاک با سه ایرانی باخت

بازی امشب (یکشنبه) تیم‌های پائوک و آاِک در چارچوب هفته چهارم سوپرلیگ یونان با نتیجه 2 بر صفر به سود پائوک میزبان به پایان رسید. براساس این گزارش، در این مسابقه دیه‌گو بیسسوار (42) و جاسمین کورتیچ (74) برای پائوک گل زدند. همچنین احسان حاج‌صفی در ترکیب اصلی آاِک به میدان رفت و در دقیقه 75 با میلاد محمدی تعویض شد. کریم انصاری‌فرد نیز از دقیقه 60 در ترکیب این تیم قرار گرفت. تیم آاِک آتن با هفت امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی سوپرلیگ یونان جای دارد.

وایله با عزت اللهی باخت

 یکشنبه شب در چارچوب هفته دهم سوپرلیگ دانمارک تیم ویل بولدکلوب از سیلکبورگ میزبانی کرد و 4 بر 2 شکست خورد.دیمیتریوس امانویلیدیس (14) و لوکاس انگول (33) در این بازی برای ویل بولدکلوب گل زدند. چهار گل میهمان مسابقه نیز توسط سباستین یورنسن (25 و 29)، نیکلاس هلنیوس (36) و نیکولای والیس (77) به ثمر رسیدند. سعید عزت‌اللهی به‌عنوان بازیکن تعویضی ویل بولدکلوب از دقیقه 58 بازی برابر سیلکبورگ وارد زمین شد و جای هانس هولزبرگ را در ترکیب این تیم گرفت. تیم ویل بولدکلوب با دو امتیاز قعرنشین جدول رده‌بندی سوپرلیگ دانمارک است.

محمدی پنالتی گرفت و گلزنی کرد

از هفته چهارم رقابت های لیگ ستارگان قطر، العربی میهمان قطر بود و با نتیجه دو بر صفر به برتری دست یافت.در این بازی مهرداد محمدی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. وی در دقیقه 68 تعویض شد.العربی با این برد 9 امتیازی شد و در رده سوم قرار دارد.

 
حجم ویدیو: 3.64M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید