جی پلاس؛

۷ فوتبالیست بزرگی که از چشم افتادند

همیشه بازیکنان بزرگ در مرکز توجه قرار ندارند و گاهی با انتخاب های بد خود موجب می شوند دیگر رسانه ها به آن ها نپردازند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، فرشته مقدم: برخی از بازیکنان جهان فوتبال به دلیل درخشش در یک تورنمنت یا عملکرد خوب در تیم های بزرگ در مرکز توجه قرار می گیرند اما ناگهان افت می کنند یا به خاطر انتخاب های خود مسیرشان عوض می شود و از چشم رسانه ها می افتند. در ادامه به هفت بازیکن بزرگی که چنین شرایطی را تجربه کردند اشاره می شود. 

گونسالو ایگواین

مهاجم آرژانتینی زمانی که در رئال مادرید حضور داشت (۲۰۱۳-۲۰۰۷) و برای ناپولی بازی می کرد (۲۰۱۶-۲۰۱۳) در مرکز توجه بود. به نوشته ۹۰ مین، انتقال گرانقیمتش که ۹۰ میلیون یورو برای یوونتوس هزینه برداشت به یک بمب خبری تبدیل شد اما با گذشت زمان شرایط تغییر کرد و او دیگر دیده نشد. این وضعیت پیش از این که با اینتر میامی قرارداد امضا کند در میلان و چلسی هم ادامه داشت.

ایگواین

الکسیس سانچس

انفجار رسانه ای مهاجم شیلیایی در دوران حضورش در بارسلونا (۲۰۱۴-۲۰۱۱) رقم خورد و این وضعیت در آرسنال (۲۰۱۸-۲۰۱۴) هم حفظ شد اما با پوشیدن پیراهن منچستریونایتد (۲۰۱۹-۲۰۱۸) دوران سقوط آغاز شد. سانچس اکنون در اینتر پا به توپ است اما دیگر مانند سابق محبوب نیست. 

سانچس

بلز متوئیدی 

هافبک فرانسوی در سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ برای پاری‌سن ژرمن بازی می کرد و رسانه ها به او می پرداختند. این شرایط در یوونتوس (۲۰۲۰-۲۰۱۷) ادامه داشت که در آن دوران با تیم ملی کشورش قهرمان جام جهانی روسیه شد. پس از آن که دیگر به آبی ها دعوت نشد و برای اینتر میامی بازی کرد به بازیکن آزاد تبدیل شد تا دیگر خبری از او در رسانه ها نباشد. 

متوییدی

خامس رودریگس 

هافبک کلمبیایی با پیراهن پورتو و موناکو در اروپا برجسته شد اما اوج درخشش در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود و در همان تابستان با رئال مادرید قرارداد امضا کرد. همچنان که در بایرن مونیخ به عنوان بازیکن قرضی حضور داشت (۲۰۱۹-۲۰۱۷) رسانه ها به او می پرداختند به خصوص در سال نخست اما کم کم در فوتبال اروپا محو شد تا جایی که پس از یک سال حضور در اورتون چند روز پیش به الریان قطر پیوست.

خامس رودریگرز

اسکار

هافبک برزیلی با حضور در چلسی در مرکز توجه ها قرار گرفت. او از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ برای آبی های لندن بازی کرد اما در ۲۶ سالگی تصمیم گرفت برای شانگهای پورت بازی کند و در ۳۰ سالگی هنوز در این تیم پا به توپ است. اسکار با رفتن به فوتبال آسیا نامش از نقشه اصلی پاک شد. 

مسوت اوزیل

هافبک آلمانی با امضای قرارداد با رئال مادرید همه نگاه ها را به خود جلب کرد. او که دوران برجسته ای در وردربرمن داشت در سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ برای سفیدپوشان بازی کرد‌. حتی زمانی که با پیراهن آرسنال بازی می کرد (۲۰۲۱-۲۰۱۳) رسانه ها به اوزیل می پرداختند اما با گذشت زمان شرایط تغییر پیدا کرد و  حضور در فنرباغچه به معنای پایان این دوران بود. 

مسعود اوزیل

ماریو گوتسه

هافبک آلمانی با درخشش در دورتموند (۲۰۱۳-۲۰۱۰) خود را به عنوان یک ستاره مطرح کرد. این شرایط در بایرن مونیخ (۲۰۱۶-۲۰۱۳) ادامه داشت، به خصوص به خاطر گلی که در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ به ثمر رساند و آلمان را قهرمان کرد. دومین دوران گوسته در دورتموند فرا رسید (۲۰۲۰-۲۰۱۶) با حضور در آیندهوون کاملا از مرکز توجه خارج شد. 

گوتسه

دیدگاه تان را بنویسید