جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| آجورلو آمد؛ مددی رفت/ یحیی سرانجام بله را داد! +عکس

مهم ترین اخبار دو تیم تهرانی پرسپولیس و استقلال در اولین شنبه پاییز 1400 را می توانید در این گزارش بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

 گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز شنبه 3 مهر 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

مجیدی فهرست تازه می‌دهد؟

 پس از تعیین تکلیف اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال، اوضاع این تیم سروسامان خواهد گرفت تا فضا برای تکمیل تیم فرهاد مجیدی فراهم شود. در همین راستا فرهاد مجیدی پس از بررسی های لازم فهرست بازیکنان مورد نیازش را ارائه خواهد داد تا تیم استقلال برای حضور در لیگ بیست و یکم تکمیل شود. استقلال در پست هافبک میانی و بازیساز و همچنین مهاجم نیاز به بازیکنان جدیدی دارد و احتمال اینکه نیازشان را از بازار خارجی تامین کنند وجود دارد.

خسروی حیدری از استقلال شکایت کرد؟

خسرو حیدری مدافع سابق استقلال که جزو برجسته‌ترین چهره‌های تاریخ این باشگاه است، از این باشگاه طلب سنگینی دارد. خسرو 10 فصل برای استقلال بازی کرد و در سال 2019 برای همیشه از دنیای بازیگری خداحافظی کرد. حیدری در سال هایی که برای آبی ها به میدان رفت، معمولا تسویه حساب نکرد به همین دلیل حجم بدهی‌ باشگاه به او بالا رفته است. هنوز رقم دقیق اعلام نشده ولی ظاهرا آنقدر چشمگیر است که حیدری برای گرفتن مطالباتش سر وقت کنفدراسیون فوتبال آسیا رفته و از آبی ها شکایت کرده است. دقایقی پس از انتشار این خبر خسرو حیدری اعلام کرد با وجود طلب از باشگاه استقلال حتی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم شکایت نکرده و اعلام شکایت او از استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها یک شایعه است.

حضور مدیرعامل مستعفی در باشگاه استقلال!

 احمد مددی مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال که به تازگی با استعفا از سمتش جای خود را به مصطفی آجورلو داده است، امروز (شنبه) در محل باشگاه استقلال حضور یافت. این در حالی است که آجورلو هنوز در این باشگاه حاضر نشده است.

 استقلال پیگیر محرومیت مجیدی

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال چندی پیش فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال را به پرداخت 50 میلیون تومان جریمه و محرومیت از حضور در ورزشگاه‌ها محکوم کرد. امروز (شنبه) نماینده باشگاه استقلال به این کمیته رفت تا پیگیر محرومیت سرمربی استقلال شود. گفته می‌شود محرومیت مجیدی به دلیل برخی اظهارنظرها و شکایت زهره هراتیان رئیس مرکز پزشکی فوتبال در ایران است.

 پیام مصطفی آجرلو مدیرعامل جدید باشگاه استقلال

بسمه تعالی

سلام و درود به دوست داران استقلال

بسیار خرسندم و باعث افتخار است که از امروز سوم مهرماه یک‌هزاروچهارصد در خدمت استقلال بزرگ خواهم بود. از اعتماد جناب آقای دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان و هیات مدیره باشگاه استقلال تشکر می کنم. واقعیت این است که اظهارنظر و ارائه گزارش دقیق از وضعیت باشگاه به شما عزیزان نیازمند فرصت و مجالی است که پس از بررسی شرایط صورت خواهد گرفت. قصد من بررسی چند روزه شرایط و رسیدگی فوری به مشکلات تیم فوتبال استقلال خواهد بود و سپس در کمترین زمان، گزارشی مفصل و شفاف درباره وضعیت موجود به هواداران گرانقدر این باشگاه و رسانه ها تقدیم خواهم کرد، اما در شروع کار لازم است که چند نکته را خدمت شما عزیزان عرض کنم:

۱- استقلال به تمرکز بر "متن" نیاز دارد و نه پرداختن به "حاشیه‌". بدون تردید، دلسوزان استقلال؛ از هواداران عزیز و پیشکسوتان محترم گرفته تا رسانه‌ها، در این مسیر به ما کمک خواهند کرد تا با سرعت و قدرت به سمت ساختن "استقلال قوی ، قدرتمند و ثروتمند" پیش برویم و استقلال را به شرایط ایده آل برسانیم. در این میان عهد ما با هواداران عزیز، کار جدی و و تمرکز بر متن و موضوعات اساسی است تا با سرعت و شتاب بیشتر زمینه های پیشرفت باشگاه و رسیدن به اهداف مهیا گردد. هیچ اراده ای ما را از حرکت بر مسیر پیشرفت باشگاه دور نخواهد کرد.

۲- وضعیت موجود باشگاه استقلال که همگان از آن آگاه هستند، حاصل فقدان مدیریت کارآمد در سطح کلان ورزش ایران در دوره گذشته بوده اما در دوره جدید، این عزم جدی وجود دارد که شرایط بهبود یابد. در وضعیت جدید و با حمایت دولت محترم و وزیر محترم ورزش و جوانان، انسجام خانواده بزرگ استقلال و ایده های جدید و نو و سامان دادن به امورات باشگاه و کار جدی و هدفمند، با همدلی و همراهی اعضای محترم هیات مدیره باشگاه فاصله خود با اهداف را کم و کمتر خواهیم کرد. به امید خداوند و با حمایت شما عزیزان، نشانه های بهبود اوضاع به زودی مشاهده و پس از مدتی این نشانه ها تبدیل به روند صعودی و یک رویه خواهد شد.

۳- هدف اصلی‌ ما در استقلال بازسازی اعتماد بین هواداران و باشگاه خواهد بود. اعتمادسازی با شفافیت و کارآمدی پدید می‌آید. به امید خداوند در عمل نشان خواهیم داد که هیچ چیزی در باشگاه استقلال برای پنهان کردن وجود نخواهد داشت و بر اساس یک نقشه و چشم انداز درست جلو خواهیم رفت. همه باید احساس کنیم که باشگاه در مسیر تحول، اصلاح و بازسازی قرار دارد.

 مراسم تودیع مددی و معارفه آجورلو در باشگاه استقلال + عکس

 مراسم تودیع احمد مددی مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال و معارفه مصطفی آجورلو مدیرعامل جدید این باشگاه بعدازظهر امروز (شنبه) با حضور مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و علی‌اصغر ملکیان رئیس هیئت مدیره پیشین استقلال در محل این باشگاه برگزار شد.

VyWbQYPOtDRd

علت محرومیت مجیدی مشخص شد

فرهاد مجیدی با پرداخت جریمه پانصد میلیون ریالی و اخذ تاییدیه لازم تا ساعتی دیگر در تمرینات تیم استقلال حاضر خواهد شد.

طبق دلیلی که به سرمربی تیم استقلال اعلام شده است، مصاحبه مجیدی در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ تحت عنوان «فکر می‌کنم کی‌روش این کمیته فنی را جمع کرده بود و بعد از رفتن او آنها باز دکان خودشان را باز کرده‌اند.» علت جریمه نقدی او توسط کمیته اخلاق بوده است. البته محمدجواد آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات هم در بهار گذشته علیه مجیدی شکایت کرده بود که بعدها این شکایت پس گرفته شده است.

با اعلام کمیته اخلاق به سرمربی آبی‌ها، مجیدی مشکلی برای همراهی تیم فوتبال استقلال نخواهد داشت.

باشگاه استقلال چند روز پیش به اشتباه روی خروجی خود نوشت که دلیل محرومیت مجیدی مصاحبه علیه آذری جهرمی بوده است که رسانه رسمی این باشگاه در اعلام این موضوع شتابزده عمل کرد.

از سوی دیگر کمیته اخلاق با گذشته یک سال و 7 ماه اقدام به محرومیت مجیدی کرده که تاخیر در اعلام رای کمی عجیب به نظر می رسد.

 

اخبار باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس با کمک هزینه AFC به عربستان می رود

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با الهلال عربستان به این کشور سفر می‌کند تا دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را همچون بازی‌های دور گروهی و یک هشتم به عنوان میهمان برگزار کند. قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر ایران در فاصله کمتر از یک ماه تا بازی با نماینده عربستان با مشکلات فراوان مالی روبرو شده است. مجید صدری رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس که پس از استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی، سرپرست سرخپوشان شده با درخواست اعضای تیم برای پرداخت مطالبات آنها روبرو شده است اما فعلاً موفق به برآورده کردن خواسته آنها نشده است. پرسپولیس با وجود این مشکلات قرار است به عربستان رفته تا با الهلال بازی کند. کاروان این تیم با توجه به یارانه سفر کنفدراسیون فوتبال آسیا با هزینه‌های این نهاد بین المللی به کشور میزبان بازی‌های یک چهارم تا فینال لیگ قهرمانان آسیا سفر می‌کند تا سرخ‌ها بابت سفر به این کشور خیالشان راحت شود. کاروان تیم فوتبال پرسپولیس قرار است با پرواز اختصاصی راهی کشور عربستان شود تا تنها نماینده فوتبال باشگاهی ایران در یک چهارم نهایی ACL۲۰۲۱ در سفر خود از امکانات کافی برخوردار باشد. باشگاه پرسپولیس برای تهیه بلیت هواپیما و اسکان در یکی از بهترین هتل‌های ریاض هزینه‌ای را پرداخت نمی‌کند و تمام این مبلغ از سوی AFC در اختیار باشگاه‌های صعود کننده به یک چهارم نهایی قرار می‌گیرد. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان ۲۴ مهرماه در حالی برگزار می‌شود که الهلال درخواست داده است تا در استادیوم فیصل بن فهد بازی کند.

پرسپولیس هوادار به عربستان می‌برد 

 سرخپوشان در حالی با پرواز چارتر به عربستان سفر می‌کنند که کاروان آنها حدود ۵۵ نفر خواهد بود. از این رو تعداد زیادی از صندلی‌های این هواپیما خالی می‌ماند. باشگاه پرسپولیس برای درآمدزایی و همچنین افزایش روحیه بازیکنان این تیم خواستار دریافت مجوز اعزام هوادار شده است تا آنها در پرواز اختصاصی حضور پیدا کنند. کشور عربستان نیز تنها برای حج تمتع مجوز پرواز مسافران ایرانی را داده است و فعلا دستوری برای حضور هواداران پرسپولیس همراه با پرواز این تیم ارائه نشده است. با این حال باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا در صورت امکان تعداد محدودی از هواداران خود را به عربستان ببرد تا این تیم را همراهی کنند.

پرسپولیسی ها از 9 مهر در اردوی تیم ملی

با موافقت یحیی گل‌محمدی؛ ملی‌پوشان پرسپولیس به همراه کریم باقری و مهرداد خانبان از تاریخ 9 مهر راهی اردوی تیم‌ملی خوهند شد.

دیدگاه تان را بنویسید