جی پلاس؛

رئال بالاخره نبُرد؛ لیورپول اسیر انگیزه شد/پیروزی زنیت و فاینورد و شکست پونفرادینا با ایرانی ها

رئال مادرید در هفته هفتم رقابت های لالیگا در دیدار مقابل ویارئال متوقف شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ از هفته هفتم رقابت های لالیگا، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو میزبان ویارئال بود و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این بازی مهاجمان رئال مادرید از جمله کریم بنزما در باز کردن دروازه ویارئال ناکام بودند تا به نوعی توپخانه کهکشانی ها پس از هفته گذشته که 6 گل به ثمر رساند، در این بازی خاموش باشد. رئال با این تساوی 17 امتیازی شد و به صدرنشینی خود در لالیگا ادامه داد. از هفته هفتم رقابت های لالیگا، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو میزبان ویارئال بود و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این بازی مهاجمان رئال مادرید از جمله کریم بنزما در باز کردن دروازه ویارئال ناکام بودند تا به نوعی توپخانه کهکشانی ها پس از هفته گذشته که 6 گل به ثمر رساند، در این بازی خاموش باشد. رئال با این تساوی 17 امتیازی شد و به صدرنشینی خود در لالیگا ادامه داد.

پی اس جی بی ستاره می برد

در هفته هشتم رقابت‌های لیگ فرانسه یک بازی برگزار شد. در این بازی پاری سن ژرمن که مسی را در اختیار نداشت به مصاف مونپلیه رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند. برای پاری سن ژرمن در این بازی ادریس گویه و دراکسلر گلزنی کردند. این هشتمین پیروزی پیاپی تیم پاریسی است که باعث شد تا این تیم با ۲۴ امتیاز و با اقتدار در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد.

جهانبخش گل نزد اما فاینورد پرگل برد

در یکی از دیدارهای شنبه شب هفته هفتم اردویژه هلند تیم فاینورد با نتیجه 5 بر 3 برابر نایمخن پیروز شد. برای فاینورد در این مسابقه ارکون کوکچو (14 - پنالتی)، لوئیس سینسترا (17)، گِس تیل (80 و 89)  و سیریل دسر (2+90) گل زدند. مگنوس ماتسون (32)، کاس اودنتال (44) و کالوین وردونک (74) هم زننده گل‌‌های نایمخن بودند. علیرضا جهانبخش پس از 67 دقیقه بازی در ترکیب فاینورد برابر نایمخن جای خود را به سیریل دسر داد که در دقایق پایانی بازی موفق به گلزنی شد. در جدول رده‌بندی اردویژه هلند تیم فاینورد با 15 امتیاز سوم است. تیم‌های آژاکس آمستردام (19 امتیاز) و ویلم (16 امتیاز) نیز رتبه‌های اول و دوم را در اختیار دارند.

شکست ناباورانه اتلتیکو مادرید مقابل تیم قعرنشین

اتلتیکو مادرید امروز (شنبه) در هفته هفتم لالیگا به مصاف آلاوس رفت که این دیدار با شکست ناباورانه یک بر صفر روخی بلانکو به پایان رسید. در این دیدار لاگاردیا خیلی زود در دقیقه چهار تک گل آلاوس پایین جدولی را به گل تبدیل کرد.

تک گل بازی روی ارسال دوارته از روی نقطه کرنر و ضربه سر لاگاردیا، کاپیتان آلاوس وارد دروازه اوبلاک شد. آلاوسی‌ها پس از این گل بازی را بستند و اجازه ندادند که شاگردان دیگو سیمئونه به گل برسند تا ناکامی مهاجمان اتلتیکو مادرید در این بازی هم ادامه پیدا کند.

با این نتیجه اتلتیکو مادرید با ۱۴ امتیاز و یک بازی بیش‌تر نسبت به رئال مادرید صدرنشین در رده دوم باقی ماند. آلاوس هم پس از پنج بازی بدون امتیاز توانست به پیروزی برسد و با ۳ امتیاز از قعر جدول رده‌بندی جدا شود. این تیم با این ۳ امتیاز بالاتر از ختافه در رده نوزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

دشت سه امتیازی روسونری با گلزنی مالدینی و براهیم‌دیاز

میلان امروز در چارچوب رقابت‌های هفته ششم سری‌آ مهمان اسپتزیا بود که نهایتاً دیدار دو تیم با نتیجه 2-1 به سود شاگردان استفانو پیولی خاتمه یافت. بازی با عملکرد خوب میلان آغاز شد و این تیم در ابتدا چند حمله نصفه و نیمه روی دروازه تیم میزبان ترتیب داد اما نتیجه ای حاصل نشد تا در ادامه کمی شرایط متعادل تر شود. اما در ادامه نیمه اول نیز دو تیم کار خاصی روی دروازه های یکدیگر را ترتیب دادند تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند و دو تیم نتیجه 0-0 راهی رختکن شوند. میلان در نیمه دوم بازی شروع بهتری داشت و توانست در دقیقه 48 به گل برتری دست پیدا کند. ارسال زیبای پیر کالولو با ضربه سر تمام کننده و زیبای دنیل مالدینی همراه شد تا روسونری با یک گل پیش بیفتد. اما بعد از گلی که میلان به ثمر رساند اسپتزیا پیش آمد و تا حدودی توپ و میدان را در اختیار گرفت. حملات تیم میزبان نهایتاً در دقیقه 80 به گل تساوی دست یافت. ضربه دنیل ورده بعد از برخورد به ساندرو تونالی وارد دروازه میلان شد تا نتیجه 1-1 شود. در دقیقه 86 میلان موفق شد گل دوم را هم به ثمر برساند. حرکت انفرادی و نهایتاً پاس فوق العاده الکسیس سائلمیکرز با ضربه تمام کننده براهیم دیاز همراه شد تا نتیجه 2-1 شود و میلان به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند.

پیروزی زنیت در حضور 10 دقیقه ای سردار آزمون

از هفته نهم رقابت های لیگ برتر روسیه، زنیت میزبان کریلیا بود و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یافت. در این بازی سردار آزمون مهاجم ایرانی بازی را از روی نیمکت نظاره کرد و در 10 دقیقه پایانی وارد میدان شد. گل های زنیت را دزوبا در دقیقه 35 و سوتورمین در دقیقه 79 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند. زنیت با این برد 23 امتیازی شد و به صدرنشینی خود ادامه داد.

قناری ها بدون کسب امتیاز بعد از 6 بازی!

در ادامه مسابقات لیگ انگلیس، اورتون میزبان نوریچ بود و مهمان خود را با گل های تاونسند و دوکوره شکست داد. با این پیروزی، اورتون 13 امتیازی شد و موقتا تا رده پنجم جدول صعود کرد. نوریچ هم با این شکست، همچنان بدون کسب امتیاز از 6 بازی در قعر جدول جای گرفته است.

فرار والنسیای 10 نفره از شکست جلوی بیلبائو در دقیقه 5+90

والنسیا و اتلتیکو بیلبائو یکی از بازی های حساس لالیگا را برگزار کردند که تیم میزبان بعد از دریاقت گل در دقیقه 69، در دقیقه 82 به علت اخراج ماکسیمیلیانو لوپز 10 نفره شد اما این پایان کار نبود. والنسیا بالاخره در دقیقه 5+90 گل خورده را جبران کرد و با تساوی یک بر یک، از شکست گریخت.

نجات افعی توسط ژکو

در ادامه هفته ششم رقابت های سری آ ایتالیا، اینترمیلان در جوزپه مه آتزا میزبان آتالانتا بود و این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید. در این بازی لائوتارو مارتینز در دقیقه 5 برای اینتر گل زد اما در ادامه مالینوفسکی در دقیقه 30 بازی را مساوی کرد و در ادامه تولوی در دقیقه 38 شاگردان گاسپرینی را پیش انداخت. این پایان کار این دیدار جذاب نبود و ادین ژکو در دقیقه 71، افعی ها را از شکست خانگی نجات داد. اینتر با این تساوی 14 امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند. آتالانتا هم با 11 امتیاز مکان پنجم را به خود اختصاص داده است.

جان سخت مثل یاران قدوس

در ادامه هفته ششم رقابت های لیگ برتر انگلیس، برنتفورد در ورزشگاه خانگی خود میزبان لیورپول بود و این دیدار جذاب و دیدنی و با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید. در این بازی سامان قدوس بازیکن ایرانی نیمکت نشین بود و به میدان نرفت. گل های این بازی جذاب را پیناک 27، جانت 63 و ویزا 82 برای برنتفورد به ثمر رساندند و گل های لیورپول توسط ژوتا 31، محمد صلاح 54 و جونز 67 زده شد. لیورپول با این تساوی 14 امتیازی شد و در صدر قرار دارد. برنتفورد هم با 9 امتیاز در مکان نهم قرار دارد.

*نتایج سایر بازی ها به شرح زیر است:

لیدزیونایتد یک - وستهام 2

لستر سیتی 2 - برنلی 2

واتفورد یک - نیوکاسل یک

شکست دورتموند برابر گلادباخ بدون هالند

از هفته ششم رقابت های بوندس لیگا، بورسیا دورتموند در خانه بورسیا مونشن گلادباخ به میدان رفت و با یک گل شکست خورد.پیش از آغاز این بازی ارلینگ هالند به دلیل مصدومیت از لیست زنبورها خارج شد تا این تیم بدون ستاره نروژی زهردار نباشد و در نهایت شکست بخورد. تک گل این بازی را زکریا در دقیقه 37 به ثمر رساند. بورسیا دورتموند با این شکست در امتیاز 12 و رده چهارم باقی ماند. گلادباخ هم 7 امتیازی شد و تا رده یازدهم صعود کرد.

*نتایج سایر بازی ها به شرح زیر است:

لایپزیگ 6 - هرتابرلین صفر

اینتراخت فرانکفورت یک - کلن یک

بایرلورکوزن یک - ماینس صفر

یونیون برلین یک - آرمینیا بیله فلد صفر

هوفن هایم 3 - ولفسبورگ یک

شکست پونفرادینا با حضور عابدزاده

از هفته هفتم رقابت های لیگ دسته دوم اسپانیا، پونفرادینا در خانه لاس پالماس به میدان رفت و این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود لاس پالماس به پایان رسید. در این بازی امیر عابدزاده سنگربان ایرانی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت اما نتوانست مانع شکست تیمش شود. پونفرادینا با این باخت با 15 امتیاز در رده دوم قرار دارد. لاس پالماس هم با 10 امتیاز تا رده هشتم صعود کرد.

دیدگاه تان را بنویسید