نتایج فوتبال اروپا

رم با آقای خاص در مسیر پیروزی/ تساوی شرم آور بارسلونا؛ به سلامت آقای کومان!+ عکس

تیم فوتبال رم با سرمربی گری ژوزه مورینیو مقابل اودینزه پیروز شد و به رده چهارم سری A صعود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رُم پنجشنبه شب در آخرین دیدار از هفته پنجم سری A ایتالیا، در ورزشگاه المپیک رم میزبان اودینزه بود و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. تامی آبراهام در دقیقه 36، تنها گل این دیدار نزدیک را به ثمر رساند تا جالوروسی با 12 امتیاز، به رتبه چهارم جدول صعود کنند. اودینزه هم با هفت امتیاز همچنان در جایگاه دهم جدول ایستاده است. لورنزو پلگرینی در دقیقه 90، کارت زرد دوم خود را دریافت کرد تا رُم، این بازی را 10 نفره به پایان برساند. هفته ششم رقابت‌ها شنبه شب با دیدار تیم‌های اسپتزیا و میلان آغاز می‌شود.

رم

هفته ششم مسابقات فوتبال لالیگای اسپانیا از ساعت 21 امشب (پنجشنبه - به وقت ایران) با دو دیدار همزمان پیگیری شد که گرانادا در خانه خود، با نتیجه 3 بر 2 مغلوب رئال سوسیه‌داد شد. خرمان سانچس در دقیقه 9 و لوئیس میا در دقیقه 70 (از روی نقطه پنالتی)، گل‌های میزبان را به ثمر رساندند و آریتیس الوستوندو در دقایق 52 و 83 و میکل مرینو در دقیقه 60، برای شاگردان ایمانول آلگواسیل گلزنی کردند. سوسیه‌داد با این برتری، 13 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد. گرانادا نیز که همچنان در حسرت پیروزی باقی مانده است، در جایگاه هجدهم جدول روزگار می‌گذراند.

1400070123230645323663874

رئال بتیس هم در خانه اوساسونا به برتری 3 بر یک رسید. انریکه بارخا در دقیقه 39 دروازه بتیس را گشود و کیکه ارموسو، خوانمی و ویلیان خوسه با گلزنی در دقایق 21، 81 و 3+90، دومین برد شاگردان مانوئل پیگرینی را به ارمغان آوردند. بتیس با 9 امتیاز، خود را به رتبه هفتم جدول رساند و اوساسونای هشت امتیازی، در رده دهم جدول جای گرفته است.

پرونده هفته ششم لالیگا، پنجشنبه شب با دیدار تیم‌های کادیس و بارسلونا بسته شد که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. فرنکی دی‌یونگ هافبک بارسلونا در دقیقه 61 به دلیل ضربه آرنج به آلبرتو پره‌آ با کارت زرد داور مواجه شد. این بازیکن چهار دقیقه بعد به دلیل خطای شدید روی آلفونسو اسپینو مجدداً از کارلوس دل‌سرو گرانده کارت زرد گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد. کادیس با شش امتیاز به رتبه چهاردهم جدول صعود کرد. بارسلونا نیز که دو دیدار قبلی خود را با یک شکست (مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا) و یک تساوی (مقابل گرانادا در لالیگا) پشت سر گذاشته بود، با 9 امتیاز به رتبه هفتم جدول رسید و نتوانست فاصله خود را با صدرنشینان کاهش دهد. این تساوی همچنین جایگاه رونالد کومان را روی نیمکت آبی‌واناری‌ها متزلزل‌تر کرد.

دیدگاه تان را بنویسید