مشکل سربازی سیاوش یزدانی حل شد

به نظر می‌رسد مدافع ملی‌پوش استقلال، حداقل در این فصل مجبور به جدایی از این تیم برای رفتن به خدمت سربازی نخواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، طی روزهای گذشته اخباری درباره احتمال جدایی سیاوش یزدانی از استقلال مطرح شد که بر اساس آن، مدافع آبی‌ها به خاطر سربازی، امکان ادامه همکاری با تیمش را ندارد.

فوتبالی نوشت؛ صحبتهای سیاوش یزدانی هنگام ورود به باشگاه استقلال و اشاره او به این نکته که هواداران استقلال باید نگران سربازی او باشند، این مساله را پیچیده‌تر کرد با این همه به نظر می‌رسد این بازیکن، حداقل در لیگ بیست و یکم، مشکلی برای همراهی استقلال نخواهد داشت.

احتمالا در جریان هستید که سه سال قبل و بر اساس مصوبه ستاد کل نیروهای مسلح سن سربازی مشمولان فعال در لیگ برتر و تیم‌ ملی در رشته ورزشی فوتبال، والیبال و بسکتبال افزایش پیدا کرد و ورزشکاران تیم‌های ملی تا 30 سالگی و ورزشکاران تیم‌های لیگ برتری تا 28 سالگی می‌توانند خدمت وظیفه خود را به تأخیر انداخته و دچار غیبت نشوند.

سیاوش یزدانی که طبق آمار ویکی پدیا، متولد 8 اسفند 1370 است، در صورتی که ملی‌پوش نبود، در صورت نداشتن معافیت‌های سربازی، سال قبل باید تکلیف خدمتش را مشخص می‌کرد منتهی با توجه به حضور این بازیکن در تیم ملی، او تا 30 سالگی می‌تواند خدمتش را به تاخیر بیندازد و به همین دلیل، او امسال هم کنار استقلال خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید