جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| رونمایی از اولین حریف سرخ پوشان پیش از بازی با الهلال/ حرف‌های عجیب یزدانی مقابل باشگاه!

آنالیزور پرسپولیس در روزهای تعطیلی تمرینات این تیم دیدار الهلال با استقلال تهران را مورد تحلیل قرار داد تا نقاط ضعف و قوت حریف عربستانی سرخپوشان را به دست آورد.

لینک کوتاه کپی شد

 گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز یکشنبه 28 شهریور 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

شاگردان فرهاد مجیدی راهگشای پرسپولیسی ها شدند

تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال تاجیکستان به مرحله یک چهارم نهای لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد تا با قرعه کشی کنفدراسیون فوتبال آسیا حریف الهلال عربستان شود.

الهلال عربستان با پیروزی دو بر صفر مقابل استقلال به جمع چهار تیم نهایی منطقه غرب راه پیدا کرد تا با برخورد با پرسپولیس، دو رقیب سنتی فوتبال آسیا رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.

مهرداد خانبان آنالیزور پرسپولیس در روزهای تعطیلی تمرینات این تیم دیدار الهلال با استقلال تهران را مورد تحلیل قرار داد تا نقاط ضعف و قوت حریف عربستانی سرخپوشان را به دست آورد.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز قرار است با دستیاران خود بار دیگر عملکرد الهلال مقابل استقلال را زیر ذره بین قرار دهد تا به شناخت کاملی از حریف سنتی خود در کشور عربستان برسد.

عملکرد الهلال در بازی‌های لیگ فوتبال باشگاهی عربستان نیز مورد ارزیابی کادر فنی پرسپولیس قرار می‌گیرد تا آنها با شروع دور جدید تمرینات سرخپوشان پایتخت، تاکتیک‌های خود را برای بازیکنان تشریح کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس ۲۴ مهرماه مقابل الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار می‌گیرد.

پرسپولیس بدون ملی پوشان راهی عربستان می شود

 تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از فردا دوشنبه برای دیدار با الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌شود تا این تیم بار دیگر خود را برای رسیدن به مراحل بالاتر آماده کند.

سرخپوشان پایتخت در حالی تمرینات خود را از سر خواهند گرفت که بازیکنان ملی پوش این تیم پس از گذشت ۱۲ روز باید به اردوی تیم ملی ایران برای دیدار با امارات و کره جنوبی بروند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران علاوه بر تکرار اسم وحید امیری، مهدی ترابی و میلاد سرلک در لیست بازیکنان قصد دارد یک نفر دیگر را نیز دعوت کند. ضمن اینکه کریم باقری و مهرداد خانبان از کادر فنی این تیم نیز از دهم مهرماه به اردوی تیم ملی ایران اضافه خواهند شد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس چاره‌ای جز ادامه تمرینات تیمش بدون اعضای ملی پوش ندارد. کاروان سرخپوشان پایتخت قرار است زودتر از دیدار تیم ملی ایران با کره جنوبی که بیستم مهرماه در تهران برگزار می‌شود راهی کشور عربستان شوند تا ضمن تطبیق با شرایط آب و هوایی آنجا بتوانند چند جلسه تمرینی را برگزار کنند. از این رو امکان حضور ملی پوشان در کاروان اعزامی پرسپولیس وجود ندارد و آنها پس از پایان بازی با کره جنوبی راهی ریاض عربستان شوند.

رونمایی از اولین حریف پرسپولیس قبل از بازی با الهلال

کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس برای آماده‌سازی این تیم قبل از دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال، سه بازی دوستانه در نظر گرفته است.

طبق هماهنگی های به عمل آمده با مسئولان تیم پیکان قرار است شاگردان یحیی گل محمدی شنبه سوم مهرماه در یک دیدار تدارکاتی به مصاف خودروسازان بروند.

سرخپوشان پایتخت که هفته گذشته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل استقلال تاجیکستان به برتری رسیدند، پس از پنج روز تعطیلی از فردا تمرینات خود را برای دیدار با الهلال آغاز خواهند کرد.

توضیح سرپرست باشگاه پرسپولیس برای فسخ یک قرارداد

 سید مجید صدری در خصوص فسخ قرارداد با کارگزار برند پرسپولیس گفت: شرکت طرف قرارداد در طول مدت همکاری به تمام مواردی که در قرارداد آمده بود، پایبند ماند و به تعهدات خود عمل کرد. این قرارداد با همه خوبی‌ها و بدی‌هایش به پایان رسیده است. مدیران این شرکت همکاری مناسب و مساعدی با باشگاه پرسپولیس داشتند و این امکان برای ما فراهم شد تا در فضایی دوستانه، قرارداد را اقاله کنیم. همچنین آنها قبول کردند جریمه باشگاه پرسپولیس توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا در قبال اتفاقات پست جنجالی هنگام سفر به هند را پس از نهایی شدن پرونده در مراجع حقوقی AFC، پرداخت کنند.

وی در ادامه گفت: از این پس باشگاه پرسپولیس می‌تواند مهیای حضور در مزایده برای انتخاب کارگزار جدید شود. در تلاش هستیم تا مزایده در سریع‌ترین زمان ممکن برگزار شود و کارگزاری متعهد و مسئولیت‌پذیر را در کنار خود داشته باشیم تا بتوانیم موانع مالی و اقتصادی باشگاه را مرتفع کنیم و مشکلات را از بین ببریم. باشگاه پرسپولیس نیاز به ایجاد شرایط جدید اقتصادی دارد و در این مسیر، قطعاً از نظرات هواداران خود بهره می‌گیریم.

اعلام زمان حضور رادوشوویچ در پرسپولیس

رادوشوویچ دروازه‌بان کروات سرخپوشان ایران که بعد از دیدار با استقلال تاجیکستان برای مرخصی چند روزه به کشورش رفته بود فردا شب به تهران بازمی‌گردد. 

با توجه به ساعت پرواز رادوشویچ، این بازیکن به تمرین فردای پرسپولیس نمی‌رسد و از روز سه‌شنبه می‌تواند در کنار سایر سرخپوشان تمرین کند.

اخبار باشگاه استقلال

احتمال بازگشت مظاهری و اسماعیلی به استقلال وجود دارد

پس از کش و قوس‌های فراوان احمد مددی از مدیریت باشگاه استقلال کنار رفت تا به زودی نفر جدیدی جای وی را در این سمت بگیرد.

با توجه به اینکه رشید مظاهری و فرشید اسماعیلی به دلیل اختلاف با احمد مددی از این تیم کنار رفته بودند، این احتمال وجود دارد که با حضور مدیرعامل جدید در این باشگاه، این دو بازیکن که هنوز با تیم دیگری قرارداد نبسته‌اند بار دیگر به جمع آبی پوشان بازگردند.

اسماعیلی به دلیل آنچه بی انضباطی خوانده می‌شد و در حالی که فرهاد مجیدی خواهان وی بود از این تیم کنار گذاشته شده بود و رشید مظاهری نیز به دلیل اختلافاتی که وجود داشت از این تیم جدا شد.

حرف‌های عجیب یزدانی مقابل باشگاه استقلال!

در شرایطی که هواداران استقلال در انتظار حضور مدیرعامل جدید این باشگاه هستند، سیاوش یزدانی مدافع آبی ها امروز به باشگاه رفت و بعد از دیدار با مدیران باشگاه ساختمان را ترک کرد!

یزدانی بعد از خروج از ساختمان باشگاه استقلال مقابل خبرنگاران حرف های عجیبی را بر زبان آورد. او در پاسخ به این پرسش که آیا برای حل مشکل معافیت تحصیلی اش به باشگاه رفته، بیان کرد:‌«نه، رفته بودم احوال آقای مددی را بپرسم!»
از یزدانی سوال شد که احوال مددی خوب بود؟ او گفت: «خداراشکر خوب بودند.»

حضور یزدانی در باشگاه استقلال همراه با مدیربرنامه هایش بود که این مدافع اینطور پاسخ داد: «اتفاقی همدیگر را اینجا دیدیم!»

از مدافع استقلال سوال شد یعنی مشکل سربازی نداری؟ او گفت:‌«نه مشکلی ندارم.»
گفتنی است؛ حضور یزدانی در باشگاه استقلال همراه با مدیربرنامه هایش و بعد این نوع صحبت کردن او عجیب به نظر می‌رسد. باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می‌دهد و مشکل یزدانی دقیقا چه بوده است.

دیدگاه تان را بنویسید