نتایج امشب فوتبال اروپا؛

پیروزی پرگل بایرن و اینتر/ برد لیورپول و آرسنال در شب توقف سیتی در انگلیس +عکس

تیم های بایرن مونیخ و اینترمیلان رقبای خود را با نتایج پرگلی شکست دادند. در لیگ انگلیس هم لیورپول و آرسنال به پیروزی دست یافتند و رقبای پپ گواردیولا متوقف شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ امشب از ساعت 20:30 به وقت تهران، دو تیم اینتر و بولونیا از چهارچوب هفته چهارم سری آ به میدان رفتند. اینتر در بازی آخر خود در سری آ مقابل سمپدوریا با حساب 2-2 متوقف شد و در دیدار وسط هفته برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه 0-1 در سن سیرو شکست خورد تا هواداران نراتزوری، نگران وضعیت باشگاه شوند. 

در این دیدار شاگردان سیمونه اینزاگی از همان ابتدا کار را طوفانی آغاز کردند و لوتارو مارتینز در دقیقه 6 توانست اولین گل را وارد دروازه مهمان کند. در دقیقه 30 میلان اشکرینیار مدافع جلو کشیده اینتر، اختلاف را دو برابر کرد و تنها چهار دقیقه پس از این گل، نیکولو بارلا، حساب کار 3-0 به سود میزبان کرد و نیمه اول با پیروزی مقتدرانه اینتر به پایان یافت. 

اینتر میلان/ ادین ژکو

در نیمه دوم نیز مدافع عنوان قهرمانی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت. آن‌ها از فشار خود کم نکردند و در دقیقه 54 ماتیاس وسینو گل چهارم را به ثمر رساند تا پیروزی اینتر به نوعی قطعی شود. اما این پایان کار در این بازی نبود و ادین ژکو مهاجم بوسنیایی و تازه وارد اینتر موفق به زدن دو گل در دقایق 63 و 68 شد. در دقیقه 86 بولونیا توانست توسط آرتور تئاته یکی از گل‌ها را جبران کند و در نهایت نراتزوری با نتیجه 6-1 به پیروزی رسید. 

پیروزی ارزشمند برنتفورد در لیگ برتر بدون قدوس

در دومین دیدار از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز شنبه ۲۷ شهریورماه برگزار شد که در آن برنتفورد در روزی که سامان قدوس فرصتی برای بازی پیدا نکرد و ۹۰ دقیقه روی نیمکت ذخیره‌ها بود، به مصاف ولورهمپتون رفت و با دو گل به برتری رسید.

تانی و امبئومو برای تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده برنتفورد گلزنی کردند و ۳ امتیاز این دیدار را برای تیم‌شان به ارمغان آوردند.

بایرن ۷-۰ بوخوم؛ بی‌رحم و ترسناک مثل تیم ناگلزمان

بایرن مونیخ که در هفته های گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود ارائه داده بود، امروز در چارچوب هفته چهارم بوندسلیگا به مصاف بوخوم رفت و نهایتاً موفق شد با هفت گل این تیم را در هم بکوبد.

لروی سانه در دقیقه 17، جاشوا کیمیش در دقیقه 27 و 65، سرژ گنابری در دقیقه 32، لمبروپولوس در دقیقع 45 (گل به خودی)، روبرت لواندوفسکی در دقیقه 61 و اریک ماکسیم چوپوموتینگ در دقیقه 79 برای بایرن گلزنی کردند تا نتیجه 7-0 شود و بازی نیز نهایتاً با همین نتیجه به پایان رسید تا تیم یولیان ناگلزمان موقتا به صدر جدول صعود کند.

پیروزی لیورپول و دومین برد آرسنال/ توقف من سیتی در کورس قهرمانی

از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس، لیورپول در آنفیلد میزبان کریستال پالاس بود و با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید.

گل های این بازی را سادیو مانه در دقیقه 43، محمد صلاح در دقیقه 78 و نبی کیتا 89 به ثمر رساندند. در این بازی مانه موفق شد گل شماره 100 خود را با پیراهن قرمزپوشان به ثمر برساند.

در دیگر دیدار آرسنال با گلزنی اودگارد در دقیقه 30 از سد برنلی گذشت.

منچستر سیتی هم در مصاف با ساوتهمپتون به تساوی بدون گل رسید تا شاگردان پپ در اتحاد متوقف شوند.

واتفورد هم با نتیجه 3 بر یک از سد نوریچ سیتی عبور کرد.

فرصت برای افزایش فاصله رئال در صدر/توقف اتلتیکو در خانه

از هفته پنجم رقابت های لالیگا، اتلتیکو مادرید در ورزشگاه وندا متروپولیتانو شهر مادرید میزبان اتلتیک بیلبائو بود و به تساوی بدون گل دست یافت.

اتلتیکو مادرید

در این بازی ژائو فلیکس با دریافت کارت قرمز در دقیقه 76 از میدان اخراج شد تا شاگردان سیمئونه 10 نفره به کار بپردازند.

اتلتیکو با این تساوی 11 امتیازی شد و در صدر لالیگا حضور دارد اما رئال مادرید در صورت پیروزی در دیدار این هفته خود این فرصت را دارد تا فاصله خود در صدر جدول را افزایش دهد.

دیدگاه تان را بنویسید