جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| اطلاعیه عجیب باشگاه استقلال خطاب به هواداران؛ دردسر بزرگ سرخ پوشان برای بازی با الهلال

پس از علنی شدن درگیری بین فرهاد مجیدی و تیم مدیریتی استقلال که با مصاحبه‌های ملکیان و مددی آغاز و با پاسخگویی مجیدی ادامه یافت، حالا این درگیری وارد فاز تازه‌ای شده و هر یک از طرفین با افشای مکالمات خصوصی، سعی در دفاع از خود و منافعشان دارند.

لینک کوتاه کپی شد

 گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز جمعه 26 شهریور 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

دلیل جدایی مسعود ریگی بالاخره فاش شد

مدیرعامل باشگاه استقلال در این رابطه گفت: مسعود ریگی را یکی از پسران با اخلاق می‌دانم، او بازیکن مودبی بود. قرارداد نازلی با استقلال داشت و دو بار با مدیربرنامه‌هایش جلسه برگزار کردیم. با ریگی تماس گرفتم و گفتم به تهران بیاید، اما گفت شیراز هستم و با مدیربرنامه‌هایم صحبت کنید. ما ۷۰۰ درصد قرارداد ریگی را افزایش دادیم که بر اساس مدل جدید قراردادهای‌مان بود. این مدل بر اساس مدل‌ لیگ‌های دنیا است. با هماهنگی و مجوز از مدیران وزارت ورزش و سازمان بازرسی مدلی را به بازیکنان پیشنهاد دادیم، یعنی عددی را برای پایه گذاشتیم و مابقی براساس عملکرد و دیگر آپشن‌های قهرمانی.

وی اضافه کرد: انصافا مبلغ پیشنهادی ۲۰ میلیارد را از زبان ریگی نشنیدم، اما عددی که به او ارائه کردیم چشم او را پر نکرد. این پیشنهاد اصلا باعث نشد به تهران بیاید و وارد مذاکره شود. هر کاری کردیم نتوانستیم ریگی را به تهران بکشانیم و دیدیم با سپاهان قرارداد بست.

یکی از نزدیکان باشگاه استقلال در این زمینه گفت: رقم قرارداد فصل گذشته مسعود ریگی بسیار پایین تر از سایر بازیکنان و یک میلیارد تومان بوده است! احمد مددی مدیرعامل استقلال به این بازیکن پیشنهاد داد برای لیگ بیست و یکم قراردادی به ارزش ۵ میلیارد تومان به علاوه ۲ میلیارد تومان هم آپشن ببندد اما نظر هافبک دفاعی این تیم چیز دیگری بود.

وی اضافه کرد: ریگی که پیشنهاد نقد سپاهان را در جیب داشته است درخواست کرد قرارداد فصل آینده او ۷ میلیارد تومان باشد و آپشن هم نمی خواهد چرا که معمولا این آپشن‌ها پرداخت نمی‌شود اما باشگاه استقلال همان ۵ میلیارد تومان به علاوه ۲ میلیارد تومان آپشن را دوباره پیشنهاد داده است تا این قرارداد تمدید نشود!/ خبرورزشی

دود این آتش به چشم استقلال می‌رود

پس از علنی شدن درگیری بین فرهاد مجیدی و تیم مدیریتی استقلال که با مصاحبه‌های ملکیان و مددی آغاز و با پاسخگویی مجیدی ادامه یافت، حالا این درگیری وارد فاز تازه‌ای شده و هر یک از طرفین با افشای مکالمات خصوصی، سعی در دفاع از خود و منافعشان دارند.

بعد از آنکه بخشی از چت خصوصی فرهاد مجیدی با احمد مددی (از صفحه گوشی مجیدی) توسط فرشید اسماعیلی منتشر شد، صفحه این چت از نمایی دیگر (از گوشی مددی) و قدری کامل‌تر منتشر شد تا مشخص شود بخش مهمی از این گفتگو در خصوص ابوالفضل جلالی مدافع سایپا بوده است که تصویر منتشر شده این چت در فضای مجازی وجود دارد.

شکاف عمیقی که امروز بین تیم مدیریت و کادر فنی استقلال به وجود آمده فارغ از آنکه به سود و زیان کدام یک از طرفین ماجرا باشد، به ضرر استقلال است و دود آتشی که امروز روشن شده در نهایت به چشم استقلال و هواداران آن خواهد رفت.

انتظار می‌رود طرفین ماجرا اختلافات خود را در محیطی خصوصی‌تر از فضای مجازی حل و فصل نمایند تا ضمن حفظ شخصیت خودشان و باشگاه استقلال، این اختلاف را به قضاوت عموم در صفحات مجازی نگذاشته تا هتک حرمتی هم اتفاق نیفتد.

اطلاعیه باشگاه استقلال خطاب به هواداران: تجمع کنید، اعمال قانون می‌شوید

سایت باشگاه استقلال نوشت: «همانطور که پیش از این اعلام شده باشگاه با احترام به نظرات هواداران باوفای تیم قصد دارد ضمن ارزیابی و تحلیل وضعیت فعلی، بهترین تصمیم را در راستای تامین منافع باشگاه و تیم اتخاذ کند. لذا ضمن تاکید دوباره بر ارج نهادن به نظرات هواداران واقعی استقلال اعلام می‌دارد بر اساس برخی شایعات منتشره در شبکه‌های اجتماعی برخی افراد که منافع غیر مشروعشان در خطر است با سوار شدن بر روی احساسات پاک هواداران قصد تجمع غیرقانونی دارند. بر اساس استعلام انجام گرفته از مراجع قانونی و انتظامی، حضور در تجمع اعتراضی اعلام شده به منزله برهم زدن نظم و امنیت شهر تلقی شده و این موضوع با اعمال قانون همراه خواهد بود. همچنین خط‌دهندگان و تحریک کنندگان اصلی برگزاری اینگونه تجمع‌ها پیگرد قضایی خواهند شد.

باشگاه استقلال در پایان با در نظر گرفتن احساسات به حق هواداران که از نتایج تیم محبوبشان در فصل اخیر در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا جریحه‌دار شده است اعلام می‌دارد که هوشیاری هواداران در روزهای آتی می‌تواند گره‌گشا باشد.»

اخبار باشگاه پرسپولیس

 3 بازی دوستانه در برنامه شاگردان گل محمدی

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس بعد از دیدار با استقلال تاجیکستان تعطیل شد اما طبق برنامه پرسپولیسی ها تا روز دوشنبه استراحت می کنند و از این روز کار خود را برای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر آغاز خواهند کرد.

طبق برنامه 3 دیدار دوستانه برای پرسپولیسی ها در نظر گرفته شده و قرار است در این مدت یک ماه سرخپوشان به صورت فشرده به آماده سازی بپردازند.

دردسر بزرگ پرسپولیس برای بازی با الهلال

سرخپوشان پایتخت در شرایطی باید ۲۴ مهرماه به مصاف‌تیم الهلال بروند که تیم ملی روز ۲۰ مهر در تهران میزبان کره جنوبی است.

قطعا بازیکنانی از پرسپولیس در تیم ملی حضور دارند که این بازیکنان جزو مهره‌های اصلی پرسپولیس و تیم ملی هستند.

مشخص نیست ملی پوشان پرسپولیس چگونه در این مدت زمان کم باید ریکاوری انجام دهند، به ریاض سفر کنند و مهیای دیدار حساس یک چهارم شوند! ملی پوشان پرسپولیس ۲۱ مهر ریکاوری می‌کنند، تیم یک روز هم به خاطر سفر به عربستان تمرین خوبی نمی‌کند و یک روز را به خاطر مشخص شدن نتیجه تست کرونا و در قرنطینه بودن از دست می‌دهد. بنابراین عملا پس از دیدار تیم ملی فقط یکی دو جلسه تمرین مفید خواهند داشت.

مسابقه پرسپولیس و الهلال، در حضور ۱۴هزار تماشاگر

طبق اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ با حضور ۶۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود.

بر این اساس الهلال می‌تواند ۶۰ درصد ورزشگاه فیصل بن فهد را به هواداران خود اختصاص دهد.

دیدگاه تان را بنویسید