واکنش رسانه ها و کاربران فضای مجازی به گلزنی رونالدو برای منچستر

بازیکنان، رسانه‌ها و کابران فضای اجتماعی به بازگشت با شکوه رونالدو به ورزشگاه اولدترافورد واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، انتظارها به پایان رسید و رونالدو روز گذشته اولین بازی خود را برای منچستریونایتد به ثبت رساند و توانست شاهکاری بزرگ در این مسابقه رقم زند.

سایت گل به نویسندگی شارلوت دانکر نوشت که پسر نابغه یونایتد بازگشتی باشکوه به اولدترافورد داشت و توانست 2 گل برای شیاطین سرخ بزند.

منچستریونایتد که پس از گل زیبای «مونکیلو» به تساوی رسیده بود و کاملا شلخته بازی می‌کرد با گل رونالدو دوباره به اوج رسید. 6 دقیقه بعد از گلی یونایتد خورد، در یک صحنه شاگردان سولسشر با شروع زیبای پوگبا، پاس دیدنی شاو و ضربه فوق العاده رونالدو به گل رسیدند تا نشان دهند این تیم با تیم فصل گذشته تفاوت بزرگی دارد.

برونو فرناندز هم گل زیبایی به ثبت رساند تا نشان دهد او نیز در منچستریونایتد همچنان تاثیر بزرگ دارد. گزارشگر بازی پس از گل زیبای برونو عبارتی جالبی را به کار برد: مرا یادتان نرود!

 

برونو پس از گلزنی با انتشار عکسی از رونالدو و خودش نوشت: این ارتباط پرتغالی!

بلیچر ریپورت با طرحی زیبا از گل‌ها به یاد ماندنی رونالدو به تمجید از کریستیانو پرداخت و نوشت که او دوباره برای منچستر گل زد.

رونالدو خودش در خصوص این گل گفت: ما باید اعتماد به نفسمان را بالا ببریم. تیم نیازمند این است که باتجربه‌تر عمل کند و ما می‌خواهیم قهرمان لیگ برتر انگلیس و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم.

هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد نیز نوشت: رونالدو به خانه بازگشته و این احساس خوب می‌دهد. این اتمسفر لایق پیروزی بود. تو باورنکردنی هستی.

سایت Espn روایتی جالب از شب زیبای اولدترافورد منتشر کرد و از گلزنی جسی لینگارد و رونالدو نوشت. جسی لینگارد که در زمان خردسالی خود با رونالدو یک بازی تمرینی انجام داد، حالا پس از 18 سال در کنار او برای یونایتد گلزنی کرد.

منچستریونایتد پس از گلزنی رونالدو در صفحه رسمی خود نوشت: او باید گل می‌زد.

مارکوس رشفورد پس از درخشش کریس در صفحه توییتر خود نوشت: او مثل هیچ کس نیست.

کاربر Sportbible نوشت که رونالدو الان بیشتر از آرسنال گلزنی کرده است. توپچی‌ها شب گذشته برای اولین بار در هفته چهارم موفق به گلزنی شدند و با اوبامیانگ در مقابل نوریچ به اولین برد خود دست یافتند.

صفحه لیگ قهرمانان اروپا نیز بخشی از مصاحبه‌  رونالدو را بازتاب داد و از قول او نوشت: بازگشتم به اولدترافورد یادآور این شد که این ورزشگاه تئاتر رویاهاست.

صفحه لیگ برتر انگلیس نیز نوشت: پس از 12 سال و124 روز که رونالدو در اینجا گلزنی کرد، او دوباره این صحنه را آفرید.

مادر رونالدو نیز که در جایگاه حضور داشت، پس از گلزنی پسرش احساساتی شد و لحظه جالبی را ایجاد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه تان را بنویسید