جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| مشکل مرادمند و دانشگر حل شد/ پرسپولیس در آستانه محرومیت و جریمه سنگین فیفا

بعد از فسخ محمد دانشگر این تیم با کمبود دفاع وسط مواجه شده است، سینا خادم پور مدافع جوان آبی پوشان به زودی در امارات به اردوی این تیم ملحق می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز سه شنبه 16 شهریور 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

یک مدافع جوان به اردوی استقلال در امارات ملحق می‌شود

با توجه به اینکه استقلالی‌ها بدون دفاع وسط تمرینات شان در دبی را پیگیری می‌کنند و بعد از فسخ محمد دانشگر این تیم با کمبود دفاع وسط مواجه شده است، سینا خادم پور مدافع جوان آبی پوشان به زودی در امارات به اردوی این تیم ملحق می‌شود.

خادم پور که به دلیل ترافیک بازیکن در پست دفاع وسط به جدایی از این تیم حتی به صورت قرضی رضایت داشت، به زودی و همراه با بهزاد غلامپور به اردوی آبی پوشان در امارات اضافه می‌شود.

 مرادمند به امارات رفت، دانشگر بعد از ظهر می رود

حسین مرادمند و محمد دانشگر 2 بازیکن تیم فوتبال استقلال 2 شب پیش با اعضای این تیم راهی امارات نشدند.

هر 2 بازیکن به دلیل بدقولی های صورت گرفته تیمشان را همراهی نکردند اما تماس های کادر فنی استقلال با این بازیکن در نهایت منجر به حل شدن مشکلات این 2 نفر شد تا دانشگر و مرادمند راهی امارات شوند.

مرادمند ساعت ۸ صبح به سمت امارات پرواز کرد و دانشگر نیز بعد از ظهر امروز راهی دبی خواهد شد.

رشید مظاهری دیگر بازیکن استقلال که در تهران باقی مانده بود روز گذشته قرارداد خود را فسخ کرد.

غلامپور هم راهی دبی شد

بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌‌های تیم فوتبال استقلال که ویزایش از سوی کشور امارات صادر نشده بود، پس از حل مشکلش، شب گدشته دبی سفر کرد تا به اردوی استقلال اضافه شود.

شکایت استقلال از وکیل مظاهری

پیرو اظهارات خلاف واقع آقای مهدی صادقی، وکیل رشید مظاهری علیه باشگاه استقلال، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره که مصداق تشویش اذهان عمومی و صحبت‌های خلاف واقع است، معاونت حقوقی باشگاه استقلال ضمن تشکیل پرونده و ارائه مستندات، از ایشان در مراجع قضایی شکایت نمود.

مظاهری روز گذشته قرارداد خود را با استقلال یکطرفه فسخ کرد.

اخبار باشگاه پرسپولیس

صدری سرپرست پرسپولیس شد

پس از کناره‌گیری جعفر سمعی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، اعضای هیات مدیره این باشگاه، سید مجید صدری را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کردند تا امور جاری باشگاه را انجام بدهد.

صدری پیش رئیس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس هم است.

پرسپولیس در آستانه محرومیت و جریمه سنگین فیفا

در حالی که تنها دو روز به پرداخت بدهی کالدرون فرصت باقی مانده، باشگاه پرسپولیس نه مدیرعامل دارد و نه سرپرست. از این رو سرخ ها باید به طور قطع در انتظار حکم فیفا به واسطه پرداخت نشدن بدهی کالدرون و دستیارش باشند.

طی دو روز آینده این حکم اعلام شده و باید دید FIFA چه احکامی را برای قهرمان پنج دوره پیاپی لیگ ایران صادر خواهد کرد. بدهی کالدرون و خواکین به جا مانده از زمان دوران مدیریت محمدحسن انصاری فرد است که تاکنون پرداخت نشده است.

یکی از احکامی که احتمالا فیفا در نظر خواهد گرفت، محرومیت سرخ پوشان است.

بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره تغییرات مدیریتی

 

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت؛ با نظر حمید سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان، استعفای جعفر سمیعی از سمت مدیرعاملی پذیرفته شد. این در حالی است که سجادی با این استعفا مخالف بود اما وقتی با اصرار جعفر سمیعی مواجه شد، آن را پذیرفت. در همین راستا، سیدمجید صدری به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس، امور اداری و اجرایی را برعهده گرفت.

این تصمیم از سوی وزیر ورزش، نشان دهنده علاقه ایشان به حفظ ثبات در باشگاه است. هیئت مدیره بر حسب وظیفه قانونی خود، سرپرست جدید را مشخص کرد. رای هیئت مدیره به سرپرستی مهندس صدری بود و از این پس، ایشان با رویه ماه‌های گذشته، اداره باشگاه را برعهده دارد.

تصمیم سجادی به تایید مصوبه هیئت مدیره، احترام به استقلال رای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و نگاه ویژه ایشان به فعالیت هیئت مدیره باشگاه‌ها تعبیر می‌شود که جای تحسین و تقدیر دارد. این موضوع برای ورزش کشور تازگی دارد و می‌تواند منشا اتفاقات خیر برای مدیریت نوین ورزش در دوره جدید باشد.

امید است باشگاه پرسپولیس با حضور صدری و تلاش هیئت مدیره و حمایت وزارت ورزش، روزهای خوب و آرام گذشته و زمان مدیریت جعفر سمیعی را تکرار کند و بهترین اتفاقات از جمله ادامه موفقیت‌ها و رضایتمندی هواداران را رقم بزند».

معارفه سرپرست باشگاه پرسپولیس در تمرین 

 

پیش از آغاز تمرین امروز (سه‌شنبه) قرمزپوشان، رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت و با اعضای تیم فوتبال پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو کرد.

سید مجید صدری پس از حضور در ورزشگاه شهید کاظمی، دقایقی با کادر فنی و بازیکنان به صحبت پرداخت. وی ضمن تشکر از زحمات مدیرعامل سابق باشگاه در جمع اعضای تیم اظهار داشت: جعفر سمیعی در مدت زمان حضورشان در باشگاه به صورت شبانه روزی زحمت کشیدند و بنده شاهد این همه تلاش و پیگیری وی بودم که چقدر برای اینکه شما بتوانید بدون مشکل و حاشیه در تمرینات و بازی‌ها شرکت داشته باشید، تلاش کرد.

وی افزود: به هر حال تصمیم ایشان بود که این مسیر را ادامه ندهند و با وجود اصرار کلیه ارکان باشگاه، کارشان را در پرسپولیس تمام شده اعلام کردند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: تشکر ویژه‌ای دارم از شما بازیکنان که با وجود مشکلاتی که همیشه وجود داشته، به کار خود پرداخته و خارج از هر گونه حاشیه، برای سربلندی پرسپولیس و شادی دل هواداران هر کاری از دستتان بر آمده انجام دادید.

مجید صدری در ادامه، از بازیکنان خواست که در بازی حساس پیش رو مقابل استقلال تاجیکستان، مثل همیشه با غیرت و تعصب خاص خودشان دوباره تلاش کنند تا بتوانند دل هواداران را شاد نمایند.

افشین پیروانی هم بعد از خوش آمدگویی به سرپرست باشگاه و همچنین تشکر از تلا‌ش‌های جعفر سمیعی، ضمن تبریک به رئیس هیئت مدیره باشگاه در پست جدید، آرزو کرد ایشان مثل قبل در کنار تیم و حامی تیم باشند.

پیروانی گفت: نام بزرگ پرسپولیس می‌طلبد که همه ما در کنار هم و در هر زمینه‌ای که مسئولیت داریم تلاش کنیم و ان‌شاءالله که حضور شما با اتفاق‌های خوب همراه باشد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هم ضمن تبریک به صدی و تشکر از زحمات جعفر سمیعی گفت: از بابت تیم خیال‌تان راحت باشد. این بازیکنان در ایران بی‌نظیر هستند و همیشه تلاش‌شان را می‌کنند. آنها قطعا در سختی‌ها و مشکلات، تلاش خودشان را چند برابر کرده و به دنبال این هستند که باز هم در فصل جدید افتخارات گذشته را تکرار کنند.

گل‌محمدی عنوان کرد: تنها توقع ما که توقع حداقلی هم هست این است که باشگاه و شخص شما به عنوان سرپرست باشگاه در کنار تیم باشید و مثل گذشته که رئیس هیئت مدیره و حامی تیم بودید، این بار هم بچه‌ها را حمایت کنید و ان‌شاءالله شرایطی باشد که به لحاظ مالی دغدغه‌ای وجود نداشته باشد تا بازیکنان بتوانند در آرامش کامل برای موفقیت تیم تلاش کنند.

همچنین پیش از شروع تمرین، حسینعلی کلانی پیشکسوت ارزنده باشگاه پرسپولیس دقایقی برای بازیکنان در خصوص بازی حساس و مهم برابر استقلال تاجیکستان صحبت کرد.

وی گفت: این بازی یک جنگ به تمام معنا است و تیم حریف از هر نظر خودش را آماده کرده و میزبانی خطرناک است و من برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم. شما واقعا یک تیم متفاوت و بازیکنان متفاوت و فرهیخته‌ای هستید که در هیچ کجای فوتبال ایران نمی‌توانیم نظیر شما را پیدا کنیم. از شما می‌خواهم مثل همیشه برای سربلندی پرسپولیس بجنگید و می‌دانم و مطمئن هستم که در این بازی موفق خواهید شد.

وی پس از این گفت‌وگو، تمرین قرمزپوشان را به نظاره نشست.

صدری

دیدگاه تان را بنویسید