توهین اسکوچیچ به بازیکنان تیم ملی صحت دارد؟

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: می‌دانستیم که بازی با سوریه چقدر اهمیت دارد و خداراشکر که توانستیم سربلند خارج شویم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علیرضا جهانبخش پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی مقابل سوریه گفت: در چنین تورنمنت‌هایی بازی اول خیلی مهم است و ما می‌دانستیم بازی چقدر اهمیت دارد و می‌خواستیم به پیروزی برسیم. بازی درگیرانه‌ای بود و خداراشکر که سربلند خارج شدیم.

وی ادامه داد: باید تلاش‌مان را دوبرابر کنیم، امروز بهتر می‌توانستیم نتیجه بگیریم با این حال برد مهمی به دست آوردیم و خداراشکر که 3 امتیاز را گرفتیم. بازی بعد با عراق به مراتب سخت‌تر است، ان‌شاءالله با قدرت، تمرکز بیشتر و حمایت هواداران قدم بعدی را محکم‌تر برداریم.

آزمون: ما خیلی مرد هستیم، مرد به دنیا آمده‌ایم و مرد هم می‌میریم

سردار آزمون پس از برتری یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل سوریه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 3 امتیاز را گرفتیم اما خوب بازی نکردیم باید خیلی بهتر از این بازی کنیم هرچند غیبت سرمربی تأثیر می‌گذارد اما ان‌شاءالله در بازی بعدی جبران کنیم زیرا دیدار مهمی داریم. باید تمام تمرکزمان را برای دیدار مقابل عراق به کار بگیریم.

وی در خصوص اینکه دلیل خوب نبودن تیم ملی غیبت دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان بود یا بازیکنان برای مسابقه استرس داشتند، توضیح داد: چرا باید استرس داشته باشیم به حدی بازیکن با تجربه داریم که نیازی به استرس نیست. صددرصد غیبت سرمربی تأثیر دارد.

مهاجم تیم ملی کشورمان که به دلیل محرومیت دیدار مقابل سوریه را از دست داده بود، ادامه داد: فرصت بازی به من نرسید باید چه بگویم در کل زیاد موقعیت نداشتیم و در زمان حمله خوب کار نکردیم. 

آزمون درباره برنامه‌ریزی تیم ملی و اضافه شدن لژیونرها چهار روز مانده به مسابقه با سوریه پاسخ داد:‌ فقط می‌دانم فدراسیون در حال حاضر تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین امکانات و موقعیت برای تیم ملی فراهم شود. فدراسیون در بحث برنامه‌ریزی خوب عمل می‌کند و همه بچه‌ها از فدراسیون جدید راضی هستند.

وی در خصوص اینکه شنیده می‌شود بین بازیکنان و کادر فنی تیم ملی حواشی ایجاد شده است، گفت: چه کسی این را می‌گوید ما خیلی مرد هستیم، مرد به دنیا آمده‌ایم و مرد هم می‌میریم اگر مشکلی باشد بین خودمان می‌ماند نه اینکه در رسانه‌ها بگویم.

مهاجم تیم ملی کشورمان درباره اینکه شنیده می‌شود کادر فنی در رختکن به بازیکنان توهین کرده و آیا آنها چنین موضوعی را قبول می‌کنند، گفت: این حرف‌ها زشت است و در شأن تیم ملی نیست.

آزمون درباره جو تیم ملی در این مسابقات توضیح داد: همه چیز خوب است، همه آماده بازی هستیم و برای برد تیم ملی هر کاری می‌کنیم.

عزیزی‌خادم: اسکوچیچ به طور کامل با تیم ارتباط داشت

عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال پس از پایان دیدار ایران و سوریه در دیدار اول مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در گفتگویی که با خبرنگاران داشت، بیان کرد: لطف خدا بود. شکرگذار خدا هستیم. خدا را شکر اولین بازی که سه امتیاز مهم بود را گرفتیم. بحث میزبانی هم بود که پس از سال ها به کشور بازگشت. همچنین برنامه ریزی ای که شده بود، در مسیر قدم برداشتیم.

او در ادامه با اشاره به نتایج دیگر روز اول مسابقات بیان کرد:  به هر حال سطح فنی تیم ها نزدیک به هم و بالا است. امروز دیدید که عمان ژاپن را شکست داد. عراق هم در سئول نتیجه مساوی گرفت و این نشان می دهد که کار سنگینی در راه است. جا دارد از تمام رسانه ها، رسانه ملی  و تک تک شما عزیزان تشکر کنم. همیشه از تیم ملی حمایت کرده اید.

از عزیزی خادم در رابطه با غیبت اسکوچیچ پرسیده  شد و او گفت: خیلی تلاش کردیم که ایشان برگردد. جای ایشان خالی بود و علاقمند بودیم کنار زمین باشند.

رئیس فدراسیون در رابطه با اینکه آیا می تواند اسکوچیچ در بازی با عراق کنار تیم ملی باشد توضیح داد: ان شاالله. باید کادر پزشکی بر اساس  پروتکل ها نظر بدهند. امیدوارم ایشان را داشته باشیم. هر چند ایشان به طور کامل بر ماجرا اشراف داشت و نظارت می کرد. در ارتباط بود با کادر فنی. من هم مجددا به ملت عزیز ایران تبریک می گویم.

بخش پایانی صحبت های عزیزی خادم در رابطه با حضور حمید سجاد وزیر ورزش در استادیوم آزادی بود و او در واکنش به این سوال گفت: در اینجا دارد از جناب دکتر سجادی تشکر کنم. در این مدت کوتاه هم تمرین تیم ملی آمدند. هم به آکادمی آمدند و امروز هم علی رغم تراکم کاری به ورزشگاه آمدند و این نشان می دهد فوتبال برایشان مهم است. ان شالله همه دست به دست هم برویم برای بازی بعدی.

 

دیدگاه تان را بنویسید