گزارش جی پلاس از بسکتبال با ویلچر پارالمپیک ۲۰۲۰| ایران ۵۳ - آلمان ۵۶

بسکتبالیست های ایران میلی متری از صعود بازماندند؛ تلاش برای کسب رده نهم

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران امروز (دوشنبه) در بازی های پارالمپیک 2020 به مصاف آلمان رفت و این دیدار با نتیجه 56 بر 53 به سود آلمان به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی بسکتبال با ویلچر امروز (دوشنبه) از ساعت 07:00 در پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی بازی های پارالمپیک 2020 توکیو به مصاف آلمان رفت و این دیدار با نتیجه 56 بر 53 به سود آلمان به پایان رسید.

ترکیب تیم ملی ایران: ایمان بگ‌زاده‌فرد، دانیال ذاکری، فالح عیاشی، عبدالجلیل قرنجیک، حسن عبدی، محمد محمدنژاد، مجتبی کمالی، امیررضا احمدی، محسن طلوعی، وحید سعادت‌پور، محمدحسن سیاری،رضا عیوضی.

عباس آقاکوچکی سرمربیگری این تیم را بر عهده دارد.

گزارش بازی

دیدار حساس بسکتبال با ویلچر تیم‌های ایران و آلمان ساعت ۷ امروز در توکیو آغاز شد. از آنجا که برنده این دیدار جواز صعود به پلی‌آف را کسب می‌کرد، دیدار آلمان و ایران حساسیت ویژه‌ای داشت. 

تیم آلمان کوارتر نخست را ۱۶- ۱۳ به سود خود تمام کرد و کوارتر دوم نیز با برتری ۱۳ - ۱۲ آلمان توام شد تا این تیم ۲۹ - ۲۴ برنده به رختکن برود. 

بازی خوب آلمانی‌ها در کوارتر سوم برتری ۱۸ - ۸ این تیم را در پی داشت اما تیم ایران با بازی درخشان سیاری در کوارتر چهارم به بازی بازگشت و در حالی که ۷ ثانیه تا پایان بازی وقت بود تیم ایران صاحب توپ شد که پرتاب سیاری به بار نشست تا آلمان با برتری ۵۶ - ۵۳ در دیداری سخت و نفس‌گیر یه مقام چهارم گروه B برسد و جواز صعود را کسب کند. 

تیم ایران با این شکست با یک برد و ۴ باخت در جایگاه پنجم قرار گرفت. با توجه به پیروزی ایران مقابل الجزایر و بازی این تیم مقابل آمریکا شاگردان آقا کوچکی باید برای کسب رده نهم به مصاف تیم پنجم گروه A که احتمالا کره جنوبی است بروند.

دیدگاه تان را بنویسید