دومی تیم کشتی فرنگی ایران در رده بندی المپیک 2020/ آزادکاران سوم شدند

تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم رده بندی امتیازی کشور‌های شرکت کننده در المپیک توکیو قرار گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اتحادیه جهانی کشتی پس از پایان رقابت‌های کشتی بازی‌های المپیک، رده بندی امتیازی کشور‌های حاضر در این رقابت‌ها را منتشر کرد.

بر اساس این رده بندی در کشتی آزاد تیم روسیه با کسب ۱۰۵ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفته و تیم‌های آمریکا و ایران به ترتیب با ۱۰۰ و ۵۱ امتیاز در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته اند.

در کشتی فرنگی نیز تیم روسیه با ۷۳ امتیاز جایگاه نخست را از آن خود کرده و تیم‌های ایران و کوبا به ترتیب با ۶۲ و ۵۶ امتیاز، جایگاه‌های دوم و سوم را از آن خود کرده اند.

تیم کشتی فرنگی ایران در جایگاه دوم رده بندی المپیک توکیو

لازم به ذکر است تیم کشتی آزاد با ۶ کشتی گیر در مسابقات المپیک شرکت کرده بود که با کسب یک مدال نقره، یک مدال برنز و یک عنوان پنجمی به ترتیب در اوزان ۵۷، ۶۵، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم صاحب ۱۰، ۶، ۲۰ و ۱۵ امتیاز شد.

همچنین تیم کشتی فرنگی نیز با ۵ کشتی گیر در این بازی‌ها حاضر شده بود که با کسب یک مدال طلا، یک مدال برنز و دو عنوان پنجمی به ترتیب در اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم صاحب ۲، ۲۵، ۱۰، ۱۵ و ۱۰ امتیاز شد.

دیدگاه تان را بنویسید