پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو|

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر: شانسی برای صعود نداریم / واقعیت بسکتبال ما همین است!

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر اعتقاد دارد بعد از شکست مقابل آمریکا و نتایجی که رقبا کسب کردند، این تیم کار سختی برای صعود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، عباس آقا کوچکی بعد از شکست برابر آمریکا اظهار داشت: این بازی بهتر بودیم و ظاهرا استرس بچه‌ها نسبت با قبل کمتر شده بود. این دیدار نسبت به قبل، حریف سخت تری داشتیم اما بازی بهتری را انجام دادیم؛ هر چند شکست خوردیم.

وی با اشاره به شکست در بازی با استرالیا ادامه داد: واقعا اعتقاد دارم که استرالیا خیلی کار کرده و تیم بسیار خوبی بود اما کمی در شروع، تیم ما هیجانی کار کرد. فیلم بازی را بازبینی کردیم و سعی کردیم که برای این مسابقه تسلط بیشتری داشته باشیم. در مسابقه قبل ۱۵ امتیاز را زیر سبد از دست دادیم که این هم دلیل فنی دارد و هم دلیل سخت افزاری دارد. 

او در پاسخ به این سئوال که تا چه اندازه‌ تیم ایران شانس صعود دارد، گفت: برای رسیدن به مرحله بعد، خیلی روی بازی با استرالیا و آلمان حساب کرده بودیم اما امروز آلمان با غلبه بر انگلیس و شکستی که ما از استرالیا پذیرفتیم، عملا شانسی برای صعود نداریم اما واقعیت بسکتبال با ویلچر هم همین است. با قهرمان پارالمپیک بازی کردیم و با قهرمان جام جهانی مسابقه داریم. البته جوانگرایی کردیم و این موضوع مهمی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید