انتقال هری کین به منچسترسیتی منتفی شد

هری کین در صفحه توئیترش اعلام کرد که در فصل آینده در تاتنهام می ماند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ با وجود پیشنهادهای منچسترسیتی و علاقه شخصی خود بازیکن به ترک تیم لندنی، در نهایت این بازیکن تصمیم گرفت که ادامه جنگ با تاتنهام را بزند و یک فصل دیگر در تیم لندنی بماند. کین در صفحه توئیترش نوشته است:" در این تابستان در تاتنهام می مانم و صد در صد روی کمک به تیم و دستیابی به اهداف تمرکز خواهم داشت."

این مهاجم انگلیسی اولین دقایق فصلش را در پیروزی مقابل ولورهمپتون داشت و دوباره با هواداران روبرو شد. هری کین خطاب به هواداران تاتنهام نیز نوشته است:" بی نظیر بود که یکشنبه با استقبال هواداران تاتنهام مواجه شوم و در هفته های اخیر پیام های حمایتی آنها را بخوانم."

بدین ترتیب پرونده حضور هری کین درمنچسترسیتی بسته شد و حالا تیم گواردیولا در شش روز پایانی فصل نقل و انتقالات تابستانی باید گزینه دیگری را به خدمت بگیرد.

گفته می شود که منچسترسیتی در تلاش است تا در روزهای آینده آیمریک لاپورت و برناردو سیلوا را به فروش برساند تا از نظر مالی به ثبت برسد و بدین ترتیب کار خرید کریستیانو رونالدو را نهایی کند تا ستاره پرتغالی دوباره به شهر منچستر برگردد و البته این بار به جای پیراهن قرمز، لباس آبی را به تن کند.

دیدگاه تان را بنویسید