روزنامه الرایه قطر خبر داد؛

الغرافه دوباره با قایدی وارد مذاکره شد/ مهدی در یک قدمی امضای قرارداد با شباب الاهلی+ ویدیو

تیم الغرافه قطر مذاکره برای جذب مهدی قایدی، بازیکن استقلال تهران را از سر گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از روزنامه الرایه قطر، الغرافه مذاکره خود با مهدی قایدی را که به دلیل برخی اختلافات متوقف شده بود از سر گرفت.

تسنیم نوشت؛ این روزنامه قطری نوشت: این باشگاه به دنبال بی‌نتیجه ماندن مذاکره مهدی قایدی با شباب الاهلی امارات دوباره با مدیر برنامه این بازیکن وارد گفت‌وگو شد. مهدی قایدی به عنوان بازیکن آسیایی دومین بازیکن جدید خارجی الغرافه پس از مهدی تاهرات الجزایری خواهد بود. الغرافه به دنبال ابراز تمایل آندره‌آ استراماچونی، سرمربی جدید ایتالیایی‌اش که با مهدی قایدی در استقلال تهران همکاری کرده بود برای جذب این بازیکن دست به کار شد.

اگر الغرافه بتواند مهدی قایدی را جذب کند باعث تقویت خط حمله این تیم خواهد شد. او یکی از بهترین بازیکنان جوان قاره آسیاست که در نظرسنجی عمومی و تخصصی سال 2020 این عنوان را به دست آورد. این جایزه به بازیکنان زیر 23 سال پس از ارزیابی سطح فنی ارائه شده در باشگاه و تیم ملی اختصاص می‌یابد.

از سوی دیگر به نظر می رسد باشگاه شباب الاهلی وارد فاز جدیدی از مذاکرات با باشگاه استقلال شده و می خواهد قرارداد قایدی را رسمی کند.

قایدی در دو روز گذشته در تمرینات شباب الاهلی حضور پیدا کرده و در تست های پزشکی نیز حاضر شده است. در زیر می توانید فیلم حضور قایدی در تمرینات شباب الاهلی را مشاهده کنید:

مهاجم استقلال روز گذشته قراردادش را به صورت رسمی با الشباب الاهلی امضا کرده و تمام کارهای تصویری بردای برای معارفه این بازیکن انجام شده و قرار است امروز(سه شنبه) به صورت رسمی این خبر اطلاع رسانی شود.

البته از قطر نیز امروز برخی از نشریات مدعی شدند باشگاه الغرافه قطر با هدایت استراماچونی سرمربی سابق استقلال دوباره مذاکراتش را با استقلال و مهدی قائدی از سرگرفته است.

الغرافه پیش از این نیز با باشگاه استقلال مذاکره کرده بود ولی به دلیل اختلاف مالی این مذاکرات به نتیجه نرسید. اما رسانه های قطر امروز مدعی هستند که باشگاه قطری هم دوباره وارد عمل شده تا این بازیکن را به خدمت بگیرد.

این طور که از شواهد بر می آید و اخباری که از امارات و قطر مخابره می شود مهدی قایدی در استقلال نمی ماند و به زودی به صورت رسمی تیم جدیدش مشخص خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید