زوریا با ایرانی‌ها باخت/ جهانبخش دوباره گل زد؛ دوباره مصدوم شد! +ویدیو

گل دوم فاینورد به الفسبورگ در لیگ کنفرانس اروپا را علیرضا جهانبخش به ثمر رساند اما او به مانند بازی قبل به علت مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ادامه دیدارهای انتخابی لیگ کنفرانس اروپا چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها فاینورد به مصاف الفسبورگ رفت و با ۵ گل به برتری رسید. علیرضا جهانبخش که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته توانست یکی از گل‌های تیمش را در این دیدار به ثمر رساند و بازگشت خوبی به ترکیب تیمش داشته باشد.

همچنین در یکی دیگر از بازی‌ها رم ایتالیا موفق شد دو بر یک ترابزون اسپور ترکیه را از پیش روی بردارد.

 زوریا لوهانسک پنجشنبه شب به مصاف راپید وین رفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد. تاکسیارچیس فونتاس در دقیقه 29، اِرکان کارا در دقیقه 78 و مارکو گرول در دقیقه 86 برای راپید گلزنی کردند تا امید زوریا برای راهیابی به لیگ اروپا بسیار کاهش یابد. اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک از ابتدا به میدان رفت و در دقیقه 84 جای خود را به رایموند اووسو داد. شهاب زاهدی هم در دقیقه 64 به جای آرتم گروموف وارد زمین شد، اما این دو نتوانستند مانع شکست تیم خود شوند.

نتایج سایر دیدارهای رفت دور پلی‌آف لیگ اروپا به این شرح است:

اومونیا نیکوزیا 4 - رویال آنتورپ 2

راندرز FC یک - گالاتاسرای یک

اسلاویا پراگ 2 - لژیا ورشو 2

مورا یک - اشتورم‌گراتس 3

فنرباغچه یک - HJK صفر

المپیاکوس 3 - اسلوان براتیسلاو صفر

گلاسکو رنجرز یک - آلاشکِرت صفر

دیدارهای برگشت این مرحله روز چهارم شهریور برگزار خواهد شد و تیم‌های پیروز در مجموع دو بازی رفت و برگشت، به مرحله گروهی لیگ اروپا صعود می‌کنند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید