اینتر و میلان فروخته می‌شوند

یک رسانه معتبر ایتالیایی از تصمیم مالکان هر دو باشگاه شهر میلان برای فروش این تیم خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نشریه «سوله‌24» که یکی از معتبرترین رسانه‌های اقتصادی کشور ایتالیا است، اعلام کرد که مالکان هر دو باشگاه میلان و اینتر در اندیشه فروش این دو باشگاه هستند.

گروه مدیریت الیوت مالک فعلی میلان است که پس از ناکامی مالک چینی سابق این باشگاه یونگ هونگ لی در بازپرداخت وامش به این شرکت، مالک روسونری شد. این باشگاه اما ظاهراً قصد ندارد به تیم‌داری ادامه دهد و می‌خواهد تیم قرمزومشکی پوش شهر میلان را بفروشد. به نظر می‌رسد که الیوت دقیقاً دارد به همان سمتی می‌رود که هنگام تملکش بر میلان پیش‌بینی شده بود. گفته می‌شد این شرکت آمریکایی قصد دارد با توسعه تیم و بهبود اوضاع، آن را به جایگاهی برساند که بتواند با قیمتی بالاتر به فروش برساند. اکنون با راهیابی میلان به لیگ قهرمانان اروپا، مهمترین بخش از اهداف الیوت محقق شده است و حالا به نظر می‌رسد که این باشگاه به برهه‌ای رسیده است که به دنبال یک مالک دائمی می‌گردد.

در همین حال نشریه سوله 24 مدعی شده است باشگاه اینتر هم که به خاطر مشکلات اقتصادی اخیرش مجبور به فروش دو تن از بهترین بازیکنانش، اشرف حکیمی و روملو لوکاکو شد، برخلاف گذشته که نمی‌خواست تملکش را بر نراتزوری از دست بدهد، اکنون با دریافت اولین پیشنهاد قابل قبول سهام این تیم را واگذار خواهد کرد.

در نتیجه شیوع کرونا و محدود شدن درآمدهای اینتر طی دو سال گذشته و علاوه بر آن وضع قوانین محدود کننده برای سرمایه‌گذاری در خارج از این کشور، گروه سونینگ نیز تمایلی به حفظ اینتر ندارد. این سناریو نیز چیزی بود که پس از فروش دو ستاره بزرگ تیم درباره‌اش گمانه‌زنی شده بود. گروه سونینگ پیش از این هم به دلیل مشکلات مالی دیگر تیم تحت تملکش، جیانگسو سونینگ در سوپرلیگ چین را منحل کرده بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید