لئو رسما به پاری‌سن‌ژرمن پیوست/ مسی ۳۰ شد+ عکس و ویدیوی معارفه

لیونل مسی به صورت رسمی به عنوان بازیکن شماره ۳۰ باشگاه پی‌اس‌جی معرفی شد و قراردادش را با این باشگاه امضا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سرانجام انتظارات به پایان رسید و لیونل مسی به صورت رسمی راهی پاریس سن ژرمن شد تا پس از 21 سال و عادت به دیدن این فوق ستاره آرژانتینی در لباس آبی و اناری بارسلونا، شاهد حضور مسی در پیراهنی جز بلوگرانا باشیم و آن لباس PSG است. انتشار تصاویری از لیونل مسی با پیراهنی جز لباس بارسلونا غیرمنتظره است ولی با این وجود، بسیاری از علاقه مندان به فوتبال منتظر اعلام رسمی خبر پیوستن کاپیتان بارسا به جمع شاگردان پوچتینو بودند و از همه مهمتر اینکه، او در پاریس چه شماره پیراهنی را برتن خواهد کرد؟

نیمار که پس از چند سال یکبار دیگر با مسی هم تیمی شده، به او پیشنهاد پوشیدن شماره 10 را داده بود ولی لئو با رد پیشنهاد نیمار، تصمیم گرفته است تا در پاریس شماره 30 را بر تن کند. همان شماره پیراهنی که او در نخستین روزهای حضورش در لباس بارسلونا پوشیده بود و حالا این ستاره آرژانتینی به یاد اولین بازی هایش در نیوکمپ، این شماره را برگزیده است.

باشگاه پاریسی دقایقی پیش به صورت رسمی کلیپ معارفه لیونل مسی را منتشر کرد. ویدیویی جالب توجه که شبیه به کلیپ قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس ساخته شده است و لیونل مسی نیز در انتهای این ویدیو، با لباس شماره 30 در مرکز استادیوم پارک دو پرنس ایستاده است.

هنوز مشخص نیست که آیا مسی می تواند پارسی ها را در بازی روز شنبه برابر استراسبورگ همراهی کند یا خیر ولی چیزی که مسلم است، هواداران فوتبال باید به دیدن مسی در لباس آبی رنگ پاریس با پیراهن شماره 30 عادت کنند. اتفاقی که به همه نشان داد در فوتبال هیچ چیزی غیرممکن نیست، حتی هم تیمی شدن راموس و مسی و دیدن فوق ستاره آرژانتینی در پیراهنی جز شماره 10 بارسلونا.

 

 

لیونل مسی در اولین اظهاراتش پس از امضای قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن گفت: من برای آغاز یک دوره جدید در دوران بازیگری‌ام در پاریس بسیار انگیزه و اشتیاق دارم. باشگاه و رویکردش، دقیقاً مطابق اهدافی است که من دنبال می‌کنم. می‌خواهم تمام تلاشم را انجام دهم تا برای این باشگاه و هوادارانش افتخارات بزرگی کسب کنم. بی‌صبرانه منتظر رفتن به پارک‌دوپرنس و بازی در آنجا هستم.

 

 

لیونل مسی

لیونل مسی

IMG_20210811_011023_928

  • Salam ارسالی در

    پول .نفت

  • ناشناس ارسالی در

    این از اول هم عشقش پول بود کاملآ معلوم بود بالاخره آرژانتینی هست!!!!! ضمنأ تیم هایی مثل پاری سن ژرمن و منچستر سیتی فکر می کنند می‌توانند با پول قهرمانی را بخرند ولی نخواهند توانست

دیدگاه تان را بنویسید