لئو و خانواده از بارسا پرواز کردند/ مقصر جدایی مسی شناسایی شد +عکس و ویدیو

خورخه مسی، لاپورتا را دلیل رفتن مسی از بارسلونا و پیوستن به پاری‌سن ژرمن معرفی کرده است!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از اینکه بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا از قطعی شدن پیوستن لیونل مسی 34 ساله به پاری‌سن‌‌ژرمن با قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم خبر داد، حالا پدر فوق‌ستاره آرژانتینی پیشین بارسلونا این خبر را تأیید کرد.

خورخه مسی که مدیر برنامه‌های پسرش هم هست، بعدازظهر امروز در شهر بارسلونا در مواجهه با خبرنگارانی که او را احاطه کرده بودند، در پاسخ به این پرسش که «آیا خبر پیوستن مسی به PSG صحت دارد؟»، گفت: بله، مسی امروز پاری‌سن‌ژرمن قرارداد امضا خواهد کرد.

وی همچنین در مواجهه با این پرسش که «چه کسی را بابت جدایی مسی از بارسلونا سرزنش می‌کنید؟»، اظهار داشت: این را باید از باشگاه بپرسید.

رومانو پیش از این خبر داده بود مسی تا ساعاتی دیگر در شهر پاریس خواهد بود تا فرایند پیوستنش به این تیم فرانسوی را تکمیل کند. انتظار می‌رود رونمایی رسمی از وی هم فردا (چهارشنبه) باشد.

این مهاجم آرژانتینی که در این سال‌ها در 778 بازی برای بارسلونا به میدان رفت و 672 گل هم به ثمر رساند، در این مدت به این تیم برای کسب 34 جام مختلف کمک کرد.

همچنین هواداران پاری‌سن‌ژرمن مقابل ورزشگاه پارک‌دوپرنس و فرودگاه « Le Bourget» شهر پاریس تجمع کرده‌اند و آماده استقبال از این مهاجم آرژانتینی می‌شوند.

به نظر می رسد مسی در پی اس جی شماره جالب 30 را برتن خواهند کرد.

 

photo_2021-08-10_16-31-57

56454

 

دیدگاه تان را بنویسید