ناکامی بزرگ برای کشتی آزاد در توکیو؛ المپیک بدون طلا!

با شکست مرتضی قیاسی و محمدحسین محمدیان در رقابت‌های دو وزن آخر کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۰ توکیو شانس کسب مدال طلا برای تیم غلامرضا محمدی از بین رفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در رقابت‌های کشتی آزاد المپیک، رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم به مقام پنجمی بسنده کرد و حسن یزدانی در فینال 86 کیلوگرم مغلوب دیوید تیلور آمریکایی شد و به مدال نقره رسید.

مصطفی حسین‌خانی نیز در مبارزه اولش در المپیک با نمایشی بسیار ضعیف مغلوب کایل داک آمریکایی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. امیرحسین زارع نیز در  مرحله نیمه نهایی وزن 125 کیلوگرم به گنو پتریاشویلی باخت و راهی مبارزه رده‌بندی شد.

در حالی که آخرین امید کشتی آزاد ایران برای کسب مدال طلا به دو نماینده کشورمان در اوزان 97 و 65 کیلوگرم بود، محمدحسین محمدیان با قبول شکست مقابل حریف گرجستانی و شکست این کشتی‌گیر مقابل سعدالله‌اف روس، از دور رقابت‌ها حذف شد.

مرتضی قیاسی نیز در 65 کیلوگرم مقابل باجرانگ هندی ضربه فنی شد و در خوش‌بینانه‌ترین حالا ممکن شانس کسب مدال برنز را خواهد داشت. به این ترتیب با وجود اینکه هنوز یک روز از رقابت‌ها باقی مانده است، اما تیم ملی آزاد کشورمان بدون مدال طلا به کار خود در المپیک 2020 خاتمه داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید