احضار سرمربی گل‌گهر به کمیته انضباطی

قلعه نویی: استقلال با کمک داور ما را شکست می‌دهد/ در ورزش فقط ظلم دیدم

سرمربی گل‌گهر می‌گوید که "استقلال در چهار بازی با کمک داور پیروز شده است."

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، استقلال و گل‌گهر امشب (چهارشنبه) در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک استقلال به پایان رسید تا این تیم به فینال این رقابت‌ها صعود کند. امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر در نشست خبری پس از این بازی اظهار کرد: این برد مبارک استقلال باشد. این چهارمین بازی است که استقلال با کمک داور ما را شکست می‌دهد. از پارسال و اشتباهات بیژن حیدری تا امسال و اشتباهات آقای کاظمی. شما یک مرجع معرفی کنید تا ما از این ظلم به آن پناه ببریم. من قبل بازی گفتم فقط عدالت می‌خواهم. اگر پنالتی اول، پنالتی بود منِ امیر قلعه‌نویی می‌گویم که همه نمازها و کارهای خیرم تقدیم آقای کاظمی.

و افزود: آقا اصلا بگویید که نیاییم. ما یک شهرستان ۳۰۰ هزار نفری هستیم و در بازی گذشته دو پنالتی‌مان را نگرفتند. آقای حسن‌زاده و عزیزی خادم که با این همه ادعا آمدید، به کی پناه ببریم؟ ما چهارمی لیگ برتر را به خاطر پنالتی‌ای که در بازی آخر گرفته نشد، از دست دادیم. این‌جا به دروازه ما نزدیک نشدند ولی پنالتی گرفتند. واقعا ۴۲ سال است که در ورزش هستم و ظلم هم دیدم. عدالت و اعتقاد الکی است، هر کاری می‌خواهید بکنید.

سرمربی گل‌گهر درباره ظلم ۲ سال و نیمه که از آن صحبت کرده بود، گفت: بروید ببنید چه کسی است. اگر بدانیم چه کسی است هم نمی‌توانیم کاری بکنیم از بس که قدرت دارند. همین بازی گذشته را نگاه کنید که برای بازی‌ای که شانس آسیایی شدن ما بود چه داوری گذاشته بودند. حرف هم که می‌زنیم آقای حسن‌زاده جریمه می‌کند. ظلم از این بالاتر؟ ۴۰ سال است که در این کشور ظلم است.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانش در رختکن گریه می‌کردند، بیان کرد: من هنوز به رختکن نرفتم. این‌ها یک سال زحمت کشیدند و جلوی چشمشان حقشان را می‌خورند. همه این‌ها هم به خاطر امیر قلعه‌نویی است. شما نگاه کنید در بازی پرسپولیس پنالتی ما گرفته نمی‌شود. این اشتباهات در بازی سپاهان و تراکتور هم وجود داشت. اشتباه وقتی تکرار می‌شود، تبدیل به تصمیم می‌شود. ۲ سال و نیم است که این مسائل وجود دارد. پنالتی‌ای که پارسال بیژن حیدری روی دیاباته اعلام کرد. پنالتی‌ای که بنیادی‌فر روی قایدی گرفت. در بازی قبل عارف غلامی باید اخراج می‌شد. بعد می‌روند به بازی‌های آسیایی که داوران قانون و عدالت را انجام می‌دهند و بعد می‌گویند که داوران به تیم‌های ایرانی ظلم کردند. شما در اینجا به تیم‌ها ظلم کردید و در آسیا جوابش را می‌دهید. آن بالا خدا نشسته است.

او در پایان گفت: استقلال اصلا نزدیک دروازه شد؟ ما هم خیلی کارها زمانی که بازی یک بر صفر بود می‌توانستیم انجام دهیم اما هم لقمه‌مان و هم نطفه‌مان سالم است. ما آن‌ها را به خدا واگذار می‌کنیم چون هیچ راه دیگری نداریم. فقط دلم به حال بازیکنانم می‌سوزد که امسال مظلوم واقع شدند. آقای منصوریان بیا و جواب بده. شمایی که آن حرف‌ها را زدی الان بیا و جواب بده. ببین چه بلایی سر ما آوردند. وقتی پنالتی سالم ما گرفته می‌شود، آقایان صدایشان درمی‌آید. حالا آقای منصوریان جواب این ظلم را چه کسی باید بدهد. چطور وقتی می‌برید همه چیز تاکتیکی است ولی وقتی می‌بازید اسم قلعه‌نویی را می‌آورید. ۲ سال و نیم است بعد از بازی پرسپولیس و سپاهان که آن پنالتی را گرفتند، رفتارهای داوران را چک کنید. من از همان دقیقه یک متوجه شدم که قضیه چیست.

به فاصله کوتاهی پس از این اظهارات، سایت فدراسیون فوتبال از احضار سرمربی و مربی گل گهر به کمیته انضباطی این فدراسیون خبر داد و نوشت: «با توجه به تخلفات امیر قلعه نویی، سرمربی و سعید الهویی مربی تیم گل گهر سیرجان در دیدار برابر استقلال که امروز (چهارشنبه ۱۳ مردادماه) در ورزشگاه آزادی برگزار شد، جهت پاره ای توضیحات روز شنبه ۱۶ مردادماه به کمیته انضباطی احضار شدند.»

دیدگاه تان را بنویسید