دومین نشان خوش رنگ کاروان ایران؛ گرایی کوچک طلای بزرگ المپیک را صید کرد! +عکس و ویدیوی فینال

محمدرضا گرایی با غلبه برحریف اوکراینی اولین طلای کشتی و دومین طلای کاروان ایران را برگردن آویخت.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، محمدرضا گرایی آخرین و تنها فینالیست کشتی فرنگی ایران در المپیک به مصاف پرویز نسیبف از اوکراین رفت و با نتیجه قاطع 9 بر یک حریف را شکست داد و قهرمان المپیک شد.

محمدرضا گرایی آخرین نماینده کشتی فرنگی ایران بعد از استراحت در دور اول به مصاف هورتا از کلمبیا رفت و 8 بر صفر پیروز شد. گرایی در یک چهارم نهایی به مصاف استابلر آلمانی قهرمان 3 دوره جهان رفت و در حالی که داور پیشنهاد اخطار به حریف آلمانی را داده بود روی غافلگیری گرایی خاک شد و دو امتیاز از دست داد. در ادامه هم به دلیل اخطای که گرفت دو امتیاز دیگر هم نصیب استابلر و کشتی 4  بر صفر شد. سوبلس گرایی مسابقه را 4 بر 2 کرد تا او همچنان به پیروزی امیدوار بماند. در ابتدای وقت دوم هم پای گرایی از زمین بیرون رفت و بازی 5-2 شد. این بار پای استابلر بود که از زمین خارج شد تا بازی 5-3 شود. گرفتن دوبنده گرایی توسط استابلر سبب شد که داور دو امتیاز دیگر به کشتی گیر ایرانی بدهد و بازی 5-5 شود و این نتیجه حکم به برتری گرایی در این مسابقه داد تا او با شکست قهرمان جهان شانس بالایی برای فینالیست شدن داشته باشد. آخرین نماینده کشتی فرنگی ایران در بازی های المپیک توکیو در نیمه هایی وزن 67 کیلوگرم به مصاف زویدزه از گرجستان رفت و با نتیجه 6 بر یک به پیروزی رسید و فینالیست شد. او اولین و آخرین نماینده کشتی فرنگی ایران در فینال بازی ها بود.

علیرضا نجاتی در این رقابت ها حذف شد و امین میرزازاده و محمدعلی  گرایی پنجم شدند. محمدهادی ساروی هم موفق به کسب نشان برنز بازی ها شد.

 

 

محمدرضا گرایی کشتی فرنگی المپیک 2020

محمدرضا گرایی کشتی فرنگی المپیک 2020

محمدرضا گرایی کشتی فرنگی المپیک 2020

 

  • ناشناس ارسالی در

    دستش درد نکنه🙏🏻

  • حسن ارسالی در

    عالی بوودی مَرد

دیدگاه تان را بنویسید