جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| رد شکایت پرسپولیس از غلامپور/ شرط مجیدی برای نقل و انتقالات/ اعلام زمان رای CAS در پرونده پرسپولیس و النصر

اخبار و اتفاقات باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز 10 مرداد در قالب یک بسته خبری در این گزارش آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز یکشنبه 10 مرداد 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید؛

اخبار باشگاه استقلال

فرشید اسماعیلی دیدار جام حذفی را از دست داد

فرشید اسماعیلی در جریان تمرین روز گذشته دچار مصدومیت شد و این بازیکن دیدار تیمش با گل‌گهر را از دست داد. البته مصدومیت اسماعیلی در حال بررسی است و ممکن است این بازیکن یکی دو هفته از میادین فوتبال دور باشد.

رد شکایت پرسپولیس از مربی استقلال​

با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و با پیگیری های انجام گرفته از سوی مدیریت و تیم حقوقی باشگاه استقلال، شکایت باشگاه پرسپولیس از بهزاد غلامپور مربی تیم فوتبال استقلال به دلیل خشونت و تحریک جمعیت، رد شد.

شرط مجیدی برای نقل و انتقالات؛ فهرست خرید آبی‌ها باید محرمانه بماند

در جلسه هیات مدیره با سرمربی آبی‌پوشان؛ مجیدی سرمربی استقلال با تکرار تقاضای خود مبنی‌بر حفظ تمام بازیکنان فعلی مجموعه استقلال، فهرست نفرات جدید خود را برای حضور در جمع آبی‌ها اعلام کرد تا اعضای هیئت‌مدیره مقدمات جذب آن‌ها را آغاز نمایند.

فرهاد مجیدی در این نشست تاکید داشته به‌هیچ‌عنوان لیست مذکور نباید رسانه‌ای شود چراکه با انتشار اسامی بازیکنان مورد نظر وی نرخ آن‌ها به شکل سرسام‌آوری افزایش پیدا خواهد کرد.

شکایت ذوب آهن از هافبک استقلال رد شد

با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مدیریت باشگاه و تیم حقوقی در جریان پرونده شکایت باشگاه ذوب آهن اصفهان از مهدی مهدی پور، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این دعوی را مردود اعلام کرد.

همچنین ادعای باشگاه ذوب آهن برای دریافت غرامت از باشگاه استقلال مردود اعلام شد.

اخبار باشگاه پرسپولیس

زمان اعلام رای دادگاه CAS برای پرونده پرسپولیس با النصر

با اعلام امیرعلی حسینی مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، جلسه استماع پرونده النصر در دادگاه حکمیت ورزش، روز دوشنبه ۲۳ آگوست ۲۰۲۱ مطابق با اول شهریور سال ۱۴۰۰ به صورت ویدئویی برگزار می‌شود. از سوی باشگاه پرسپولیس، در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۲۱ (۲۸ تیرماه) اسامی نمایندگان شرکت کننده از طرف باشگاه پرسپولیس در این جلسه را به دادگاه اعلام شد و کنفدراسیون نیز اسامی نمایندگان خود را برای حضور در این جلسه، در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۲۱ (۵ مرداد) اعلام کرد. دادگاه حکمیت ورزشی در مکاتبه ۲۷ جولای خود، اعلام داشت که با عنایت به ماده R59 از مواد قانونی مرتبط با ورزش، تاریخ ابلاغ رأی ۳۱ آگوست ۲۰۲۱ مطابق با ۹ شهریورماه اعلام می‌شود.

رادوشوویچ به خارج از کشور می‌رود

بوژیدار رادوشوویچ که قبل از دیدار پرسپولیس مقابل استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به کشورمان بازگشت،  پس از قهرمانی سرخ‌پوشان در لیگ برتر قرار است بار دیگر به کرواسی برود.

رادو که روز گذشته در ضیافت قهرمانی تیمش هم حاضر بود، به دنبال تهیه بلیت است و به احتمال فراوان تا 3-2 روز دیگر به کشورش سفر می‌کند.

کادرفنی پرسپولیس پس از اتمام لیگ بیستم، حداکثر دو هفته استراحت برای بازیکنان درنظر گرفته اما ظاهرا رادو با یکی دو روز تاخیر از زمان آغاز مجدد تمرینات تیم، به تهران بازمی‌گردد.

مدت تعطیلی تمرینات پرسپولیس معلوم شد

پس از این قهرمانی بازیکنان پرسپولیس به استراحت بین دو فصل رفتند و طبق نظر کادرفنی قرار است حداکثر دو هفته تمرینات این تیم تعطیل باشد تا پس از آن، آنها تمرینات آماده‌سازی خود را برای دیدار با استقلال تاجیکستان که 23 شهریور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود و فصل آینده لیگ برتر آغاز کنند.

با این برنامه ریزی، دور جدید تمرینات پرسپولیس در دهه پایانی مرداد آغاز می‌شود.

شکایت استقلال، کنعانی را ممنوع الخروج می کند؟

حسین کنعانی‌زادگان که باید راهی لیگ قطر شود، با شکایت استقلال دچار دردسر جدیدی شده و حتی ممکن است ممنوع الخروج شود. باشگاه استقلال ابتدای فصل برای گرفتن مجوز حرفه‌ای دنبال رضایت از طلبکاران بود. یکی از این طلبکاران مدافع پرسپولیس بود که یک فصل در استقلال حضور داشت.

کنعانی‌زادگان در آن مقطع گفته بود تخفیف نمی‌دهد و استقلال مجبور شد کل پولش را بدهد. شاید اقدام استقلال برای انتقام از رفتار مدافع پرسپولیس باشد، بازیکنی که طی یک فصل حضور در استقلال به دلیل آسیب دیدگی خانه نشین بود.

 اولویت‌های خرید تابستانی پرسپولیس لو رفت

تاکنون خرید قطعی سه بازیکن را در برنامه خود قرار داده است. او نیاز به دو مدافع تخصصی را در برنامه خود گنجانده است. همچنین هافبکی که توانایی بازی به عنوان بازیساز و تخریب کننده را داشته باشد هم در لیست گل محمدی وجود دارد.

همچنین در صورتیکه پرسپولیس نتواند شهریار مغانلو را که برای نیم فصل به طور قرضی به این تیم آمده بود از سانتاکلارا بگیرد یحیی مهاجم جدیدی را به جمع بازیکنان اضافه می‌کند.

گل محمدی برای اینکه بازیکنان دیگری را وارد لیست خود کند منتظر تمدید قرارداد بازیکنان جدید خود می‌ماند. کادر فنی پرسپولیس در صورتیکه تمام بازیکنان در جمع سرخ‌ها باقی بمانند با کمترین تغییر نسبت به فصل گذشته، روند خود را ادامه می‌دهند.

گل‌محمدی بر سر مزار اسطوره‌های سرخابی 

ظهر امروز یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس به همراه سید مجید صدری، رئیس هیئت مدیره و جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه، کاوه علی‌اسماعیلی مدیر روابط عمومی و علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس با حضور در قطعه‌های نام آوران و ۲۲۲ بهشت زهرا، بر سر مزار درگذشتگان پرسپولیس حاضر شدند و برای آنها فاتحه خواندند.

آنها همچنین بر مزار منصور پورحیدری، ناصر حجازی و رضا احدی از جمله بزرگان فوتبال استقلال حاضر شدند و نیز فاتحه خواندند.

گل‌محمدی بر سر مزار اسطوره‌های استقلال/عکس

گل‌محمدی بر سر مزار اسطوره‌های استقلال/عکس

دیدگاه تان را بنویسید