قلعه نویی: خستگی یک سال ظلم روی دوش‌مان است

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: خستگی یک سال ظلم روی دوش‌مان است و آنها را به خدا واگذار می‌کنم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امیر قلعه نویی پس از تساوی 2 بر 2 مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: آنقدر خسته هستم که نمی‌دانم چه بگویم. خستگی یک سال ظلم روی دوش‌مان است. یک سال به ما ظلم کردند و من آنها را به خدا واگذار می‌کنم. به تیمی که 300 هزار نفر شهرش جمعیت دارد و سال دوم حضورش در لیگ است، ظلم کردند. امیدوارم خودشان و وجدانشان بدانند با این تیم چه کردند. از کمیته داوران و شخص کامرانی‌فر نهایت تشکر را دارم و برخی داوران که خوب کار کردند.

وی در مورد بازی گفت: در نیمه اول یک مقدار استرس داشتیم و در همین استرس‌ها روی ضدحمله‌ها گل خوردیم. در نیمه دوم برگشتیم. هم داور و هم تیر دروازه نمی‌خواست که ما گلزنی کنیم. دو پنالتی صد درصد برای ما نگرفتند. با این شرایط از بچه‌ها تشکر می‌کنم. واقعا نمی‌دانم چه بگویم چون شرایط روحی خوبی ندارم. امسال به ما ظلم شد، اگر هم حرفی بزنیم هم فایده‌ای ندارد و محرو‌ممان می‌کند.

سرمربی گل گهر گفت: 23 ضربه به تیر دروازه زدیم که بی‌سابقه بوده است. در نیمه دوم 10 تعویض انجام شد و دروازه‌بان حریف سه بار روی زمین افتاد. داور 6 دقیقه وقت اضافه ‌گرفت و رأی 6 دقیقه سوت را می‌زند. نمی‌دانم چرا این قانون در بازی با تراکتور اجرا نشد که کلا 20 ثانیه در آن مسابقه وقت تلف شد، اما بیش از یک دقیقه وقت اضافه گرفتند به هر حال بالای سر ما خدا هست و ظلم هم پایدار نخواهد بود.

قلعه‌نویی اظهار داشت: از لحاظ فنی تیم خوبی بودیم اما وقتی ظلم می‌شود نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. کار به جایی رسیده بود که وقتی عدالت در مورد تیم ما رعایت می‌شد تعجب می‌کردیم. در این مسابقه که مهم هم بود داوری گذاشتند که شرایط بازی از دستش در رفت.

وی در مورد اینکه شما یک فصل دیگر هم در گل گهر ماندنی شدید و فکر می‌کنید این ظلمی که می‌گویید ادامه‌دار خواهد بود یا نه تأکید کرد: این ظلم برای الان نیست و از دو سال قبل آغاز شده است و ادامه‌دار است. به هر کدام از آقایان هم می‌گوییم به ما جواب می‌دهند که سخت نگیرید و اشکال ندارد. این چیزی نیست که من بتوانم کاری انجام دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چقدر برای موفقیت در جام حذفی شانس دارید، تصریح کرد: بخشی از بازی درون زمین است و بخشی دیگر دست من نیست. ما از نظر فنی تیم خیلی خوبی هستیم، امیدوارم آنهایی که این ظلم را در حق ما کردند پیش وجدان خود آرام باشند.

قلعه‌نویی در مورد دیدار با استقلال در جام حذفی و اینکه باشگاه تدابیری برای جلوگیری از ناداوری‌ها انجام داده است یا خیر، عنوان کرد: آنها مشکلشان من هستم. با تیم‌های دیگر هم بودم همین اتفاق برایم افتاد. اگر بخواهم نام ببرم، در 20 مسابقه ناداوری‌ها صورت گرفت. امسال دیگر اظهر من الشمس است. اگر از روز اول بخواهیم حساب کنیم ببینید چند امتیاز از ما گرفتند. من دیگر نمی‌توانم حرف بزنم، چون اگر صحبت کنم محروم خواهم شد. بعضی مربیان مانند من یا بازیکنان مانند منشا اگر حرکتی کنند درجا حکم می‌دهند. اصلا به اتوبوس نرسیده حکم را می‌دهند. شاید برخی دیگر مصونیت دارند. حالا هم اگر حرفی بزنم تا تهران نرسیده حکم بدهند.

وی افزود: خدایی بالای سر است و یک برگ هم بدون اذن او به زمین نمی‌افتد اما به هر حال کارهایی تاوان دارد. دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. ما می‌گوییم ظلم شده و نمی‌دانیم هدایت‌شده است یا خیر. در چند مسابقه پنالتی ما را نگرفتند و زمانی هم که پنالتی می‌گیرند، همه تعجب می‌کنند. اشکال ندارد. ما عادت کرده‌ایم.

دیدگاه تان را بنویسید