سرخ پوشان پس از قهرمانی پرسپولیس چه گفتند؟/ وعده عروسی مهاجم قرمزها!

بازیکنان پرسپولیس پس از کسب پنجمین قهرمانی متوالی این تیم حرف های جالبی زدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سیامک نعمتی پس از قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: این فصل با اینکه خیلی طولانی شد، اما برای پرسپولیس عالی تمام شد.

وی ادامه داد: فصل بعد هم برای کسب ششمین قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

ترابی: رقبا هم به قدرت پرسپولیس اعتراف می‌کنند

مهدی ترابی پس از این قهرمانی عنوان کرد: به هواداران تبریک می‌گویم. در این بازی هم تا جلوی در ورزشگاه آمدند و حمایت کردند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی در مورد شرایط پرسپولیس و اینکه دوباره به تیم بازگشت، گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و مهم نیست چه بازیکنی هست و نیست. رقبا هم اعتراف می‌کنند که قدرت پرسپولیس است که قهرمانی می‌آورد و نتیجه می‌گیرد.

شیری: به هیچ کس هم جام نمی‌دهیم

مهدی شیری هم پس از این قهرمانی گفت: به هیچ کس نمی‌بازیم و به کسی هم جام نمی‌دهیم.

نوراللهی:‌ این قهرمانی یک رکورد تاریخی برای فوتبال ایران است

احمد نورالهی بعد از قهرمانی پرسپولیس، عنوان کرد: تلاش 15 ماه بازیکنان، کادر و حمایت هواداران بود که این مقام کسب شد. یک رکورد تاریخی برای فوتبال ایران است و این کار از پس تیم بزرگی مانند پرسپولیس برمی‌آید.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره پایان قراردادش گفت: پیشنهاد برای بازیکنان زیاد است چون فوق العاده کار کردند. باید مدیریت تلاش خودش را بکند.

کامیابی نیا: خوشحالم جزوی از تاریخ پرسپولیس هستم

کمال کامیابی نیا هم درباره قهرمانی پرسپولیس در جام بیستم، خاطرنشان کرد: خدا را شکر پنجمین قهرمانی را کسب کنیم. به هواداران تبریک می‌گویم و خوشحالم جزوی از تاریخ پرسپولیس هستم. امیدوارم ادامه داشته باشد.

وی افزود: من در اینجا از مدیرعامل تشکر می‌کنم که بدون حاشیه کار خود را کرد. ما به این آرامش نیاز داریم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

مهدی عبدی: این قهرمانی خیلی حال داد!

مهدی عبدی بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستم درباره گلزنی در بازی‌های حساس از جمله در آخرین دیدار تیمش در لیگ برتر اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم پنجمین قهرمانی را کسب و دل هواداران را شاد کنیم. این قهرمانی خیلی حال داد. جای هواداران خالی بود. امیدوارم فصل بعد هواداران را داشته باشیم.

وی درباره ارزیابی خود ار فصل بیستم و گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر گفت: فصل خوبی بود. خدا را شکر توانستم تمام تلاش بازیکنان را تبدیل به گل کنم.

مهاجم پرسپولیس در نهایت گفت که هفته آینده جشن عروسی خود را در شمال ایران برگزار خواهد کرد.

مغانلو: این قهرمانی تقدیم به پدر و مادرم

شهریار مغانلو پس از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم دل هواداران‌مان را شاد کنیم و پنجمین قهرمانی پرسپولیس را رقم بزنیم. این قهرمانی را به خانواده و پدر و مادرم تقدیم می‌کنم و امیدوارم که بتوانم محبت‌های آنها را جبران کنم.

وی در پاسخ به اینکه آیا در پرسپولیس می‌ماند یا جدا می‌شود، عنوان کرد:‌ در حال حاضر بازیکن پرسپولیس هستم. 

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا صحت دارد به سپاهان می‌رود، گفت: لطفاً سؤال حاشیه‌ای نپرسید و اجازه بدهید از قهرمانی لذت ببریم. 

مغانلو در پاسخ به ادعای یک خبرنگار که مدعی شد ظاهراً قرار است محبی با وی معاوضه شود، گفت: ان‌شاءالله که سلامت باشید.

وحید امیری: امیدوارم باشگاه بازیکنانی را که قراردادشان تمام شده راضی نگه دارد

وحید امیری بعد از پنجمین قهرمانی پرسپولیس، عنوان کرد: سال سختی بود و با وجود همه ناملایمت‌هایی که در حق پرسپولیس شد و تلاش‌های ما را نادیده گرفتند، خدا را شکر می‌کنم که قهرمانی را کسب کردیم. این قهرمانی را به هواداران تقدیم می‌کنیم که در این یک سال و نیم گذشته حامی ما بودند.

بازیکن پرسپولیس درباره اتمام قراردادش، تصریح کرد: من در اختیار باشگاه هستم و باید صحبت کنیم. امیدوارم باشگاه شرایط حال حاضر فوتبال کشور را درک کند و ببیند تیم‌های دیگر چطور تلاش می‌کنند، به قهرمانی برسند. تیمی که واقعا با این شرایط و سختی‌ها در یک سال و نیم گذشته روند صعودی خود را حفظ کرده، امیدوارم باشگاه هم تلاش کند بتواند نه فقط من، بلکه بازیکنانی را که قراردادشان تمام شده راضی نگه دارد.

وی در خصوص مشکلات مالی در این فصل، گفت: الان وقت این حرف‌ها نیست و باید خوشحال باشیم. سختی و مشکلات تا دلتان بخواهد، بوده اما الان وقت خوشحالی است.

دیدگاه تان را بنویسید