جی پلاس؛

شکست سنگین منچستریونایتد و ادامه پیروزی‌های لیورپول و سیتی/ میلان کامبک زد اما اینتر باخت

تیم های لیورپول و منچسترسیتی در لیگ جزیره مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند اما یونایتد شکست سنگینی مقابل لستر متحمل شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در آخرین بازی از روز نخست از هفته هشتم سری A ایتالیا، شب گذشته (شنبه) از ساعت 22:15 به وقت تهران، تیم فوتبال میلان در ورزشگاه سن‌سیروی شهر میلان به مصاف هلاس ورونا رفت و در حالی که این بازی را در نیمه اول با دو گل باخته بود، در پایان 90 دقیقه با نتیجه 3 بر 2 به برتری دست پیدا کرد. در این بازی جان‌لوکا کاپراری در دقیقه هفتم و آنتونیو باراک در دقیقه 24 از روی نقطه پنالتی برای هلاس ورونا گلزنی کردند تا این تیم نیمه اول را با پیروزی به پایان برساند. در نیمه دوم میلان ورق را به سود خود برگرداند و با گل‌هایی که اولیویه ژیرو در دقیقه 59، فرانک کسیه در دقیقه 76 (پنالتی) و کورای گونتر در دقیقه 78 (گل به خودی) به ثمر رساندند بازی باخته را برد و به روند شکست ناپذیری‌اش در این فصل سری A ادامه داد. میلانی‌ها با این نتیجه 22 امتیازی شدند و فعلاً با یک بازی بیشتر نسبت به ناپولی در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند. هلاس ورونا هم با هشت بازی در رده دوازدهم است.

 

گلباران واتفورد توسط لیورپول با هت‌تریک فیرمینو

در آغاز هفته هشتم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز (شنبه) از ساعت 15 به وقت تهران، تیم فوتبال لیورپول موفق شد میزبان خود واتفورد را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد. در این بازی برای لیورپول، روبرتو فیرمینو سه بار دقایق 37، 52 و 1+90، سادیو مانه 9 و محمد صلاح در دقیقه 50 گلزنی کردند. با این پیروزی لیورپول 18 امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد. در سمت مقابل اما تیم فوتبال واتفورد که به تازگی سکان هدایتش به کلودیو رانیری سپرده شده با 7 امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفت.

شکست زنیت در خانه آرسنال

امروز (شنبه) در نخستین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر روسیه تیم آرسنال تولا با نتیجه 2 بر یک زنیت صدرنشین را شکست داد. زوریکو (53) و کانگوا (90) زننده 2 گل آرسنال بودند. تک گل زنیت در دقیقه 88 توسط آرتم جیوبا حاصل شد. سردار آزمون به دلیل محرومیت ناشی از دریافت کارت قرمز در بازی امروز زنیت برابر آرسنال غایب بود. تیم زنیت سن‌پترزبورگ با 23 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه است.

شکست سنگین شیاطین سرخ مقابل شاگردان راجرز

در بازی همزمان تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و لسترسیتی در ورزشگاه کینگ‌پاور شهر لستر برابر یکدیگر به میدان رفتند که این بازی پرگل با نتیجه 4 بر 2 به سود لسترسیتی خاتمه یافت تا روند ناکامی‌های شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس ادامه پیدا کند. یونایتد با گلزنی میسون گرینوود در دقیقه 19 پیش افتاد، اما یوری تیلمانس در دقیقه 31 لسترسیتی را به بازی برگراند. دو تیم تا دقیقه 78 با نتیجه برابر به نبردشان ادامه دادند تا اینکه سویونجو گل دوم را برای لسترسیتی به ثمر رساند. تنها 4 دقیقه طول کشید تا مارکوس رشفورد مهاجم منچسترسیتی دوباره بازی را به تساوی بکشاند هرچند گل او خیلی زود سوخت چون فقط یک دقیقه بعد جیمی واردی سومین گل را برای روباه‌ها زد. پیروزی تیم میزبان هم با گلی که داکا در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه دوم زد، قطعی شد و سنگین‌ترین باخت این فصل منچستریونایتد رقم خورد. این سومین بازی بدون برد متوالی شاگردان اولگنار سولسشایر در لیگ برتر پس از باخت خانگی یک بر صفر برابر استون‌ویلا و تساوی خانگی یک - یک مقابل اورتون بود. این نتیجه با توجه به تساوی بدون گل برایتون و نوریچ در بازی همزمان، سبب سقوط یک پله‌ای منچستریونایتد به رده پنجم شد. در سایر بازی‌های همزمان مصاف خانگی استون‌ویلا با ولورهمپتون با پیروزی 3 بر2 ولورهمپتون تمام شد و ساوتهمپتون هم با یک گل میهمان خود تیم لیدزیونایتد را از پیش رو برداشت.

پیروزی خانگی منچسترسیتی مقابل برنلی

شاگردان پپ گواردیولا که از ساعت 17:30 به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف برنلی رفتند، با نتیجه 2 بر صفر بر میهمان خود غلبه کردند. برناردو سیلوا در دقیقه 12 و کوین دی‌بروینه در دقیقه 70 گل‌های سیتی را به ثمر رساندند. با این پیروزی من‌سیتی 17 امتیازی شد و به فاصله یک امتیازی لیورپولی برگشت که ساعاتی قبل واتفورد را 5 بر صفر شکست داده بود.

قدرت نمایی دورتموند با درخشش هالند/بایرن صدر را از دست داد

تیم فوتبال دورتموند در هفته هشتم بوندسلیگا میزبان مایتنس بود که با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

گل های زنبورها در این بازی را به ترتیب رویس(3)، هالند(54) و (4+90) به ثمر رساندند. بورکارد در دقیقه 87 تنها گل مایتنس را به ثمر رساند. دورتموند با این برد 18 امتیازی شد و صدر جدول را از بایرن 16 امتیازی پس گرفت.

نتایج دیگر بازی های همزمان به شرح زیر است:

فرانکفورت 1- 2 هرتابرلین

فرایبورگ 1- 1 لایپزیش

گریتر فورت 0-1 بوخوم

یونین برلین 2-0 وولفسبورگ

لاتزیو عنوان قهرمانی را از پای درآورد

تیم فوتبال اینتر امشب در هفته هشتم سری آ میزبان لاتزیو بود که با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. گل های لاتزیو در این بازی را ایموبیله(64)، اندرسون(81) و ساویچ(91) به ثمر رساندند. تک گل اینتر مدافع عنوان قهرمانی در این بازی را پریشیچ(12) به ثمر رساند. اینتر با این باخت با 17 امتیاز در رده سوم ماند. 

چلسی به زحمت برنتفورد را برد!

چلسی امشب از سری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر انگلیس مهمان تیم شگفتی‌ساز برنت‌فورد بود که در پایان این دیدار با نتیجه 1-0 به سود شاگردان توماس توخل خاتمه یافت. در همان لحظات ابتدایی بازی برنتفورد می توانست چلسی را غافلگیر کند اما ضربه بازیکن این تیم به تیر دروازه برخورد کرد تا آبی‌ها با یک شانس بزرگ روبرو شده باشند و دروازه شان بسته باقی بماند. در دقیقه 22 چلسی توانست توسط روملو لوکاکو به گل اول دست پیدا کند اما ستاره بلژیکی این گل را در موقعیت آفساید به ثمر رساند و به همین خاطر داور آن را مردود اعلام کرد. در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد چلسی توانست گل برتری را به ثمر برساند. روی یک ریباند ضربه تماشایی و مهار نشدنی بن چیلول به تور دروازه برنتفورد چسبید تا نتیجه 1-0 شود. چلسی در نیمه دوم نیز چلسی شروع بهتری داشت و می توانست توسط روملو لوکاکو به گل دوم دست پیدا کند اما ضربه عجیب این بازیکن به بالای دروازه رفت تا آبی‌ها یک فرصت بزرگ گلزنی را از دست داده باشند. در ادامه این برنتفورد بود که حملاتی را روی دروازه چلسی ترتیب داد و حتی می‌توانست روی یک موقعیت دروازه این تیم را باز کند و کار را به تساوی بکشاند اما واکنش فوق‌العاده ادوارد مندی مانع از این اتفاق شد. در ادامه بازی نیز به برنتفورد چند واقعیت داشت تا کار را به تساوی بکشاند اما واکنش های ادوارد مندی و درخشش مدافعان چلسی مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی برای این تیم شد تا بازی با همان یک گل به سود آبی‌ها خاتمه پیدا کند

دیدگاه تان را بنویسید