المپیک توکیو| انتقاد موسوی از ساعت مسابقات / آلکنو: از این بازی ها خوشم نمی آید!

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: از بازی هایی که محکوم به برد هستی خوشم نمی آید

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از پیروزی مقابل ونزوئلا گفت: از این بازی ها خوشم نمی آید. بازی هایی که محکوم به برد هستی و چاره ای نداری جز اینکه پیروز شوی.

آلکنو درباره حس و حالش پیش از بازی گفت: قبل از بازی اصلا حس خوبی به دیدار مقابل ونزوئلا نداشتم. این بازی حتی از مسابقه مقابل لهستان هم برای من سخت تر بود.

او در پاسخ به این سوال که شما مربی شجاعی هستید و بعید است از چنین مسایلی بترسید، گفت: بعضی مواقع برای شوخی برخی چیزها را می گویم. از چیزی نمی ترسم و آماده ام برای مسابقات پیش رو.

آلکنو وقتی با سوالی درباره ادامه مسیر تیم ملی والیبال مواجه شد، گفت: من به آینده ای دورتر از بازی بعد فکر می کنم. من به یک روز و نیم بعد فکر می کنم و بازی که در پیش داریم. بازی به بازی برنامه ریزی می کنم.

محمد موسوی: با شکست ونزوئلا آماده دیدار سخت با کانادا شدیم

محمد موسوی ملی پوش والیبال کشورمان در پایان این دیدار گفت: شاید فکر کنید بازی آسانی بود اما از نظر ما هر دیدار در المپیک حکم یک فینال را برای مان دارد چون نتیجه آن روی جایگاه تیمی و تعیین وضعیت تیم برای دیدارهای بعد تاثیر دارد.

این بازیکن نسبت به برگزاری بازی امروز در ساعت ٩ صبح انتقاد کرد و ادامه داد: این موضوع سختی کار ما را بیشتر کرده بود چون انجام بازی در این زمان فوق العاده سخت است. در واقع صبح توکیو، نصف شب ایران است و اگر هم از نظر ساعت خواب بدن در نظر گرفته شود، سخت است.

موسوی تصریح کرد: البته خدا رو شکر با تلاش و هماهنگی تیمی نه تنها اجازه ندادیم این موضوع برای ما مشکل ساز شود بلکه با نتیجه قاطع ٣ بر صفر هم بازی را به نفع خود تمام کردیم تا آماده دیدار سخت برابر کانادا شویم.

ملی پوش والیبال کشورمان با اشاره به پیروزی که مقابل لهستان به دست آمد، گفت: ان بازی هم خیلی مهم و سخت بود که با برد تمام شد، امیدواریم کانادا را هم از پیش روبرداریم.

توتولو: بازیکنان تمرکز بالایی داشتند

توماس توتولو مربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی تیم ملی مقابل ونزوئلا گفت: بازی خیلی خوبی بود و بازیکنان هم توانستند بازی خیلی خوبی را با تمرکز بازی انجام دهند. تمرکز بالایی که بازیکنان داشتند، خیلی کمک کرد و سعی کردیم، اشتباه کمی داشته باشیم.

وی در مورد هدف کلی تیم ایران در بازی‌های المپیک توکیو گفت: نمی‌توانم در این مورد چیزی بگویم، چون هر توپی یک هدفی دارد و بازی به بازی می‌توان صحبت کرد. الان نمی‌توان به صورت کلی در این مورد اظهارنظری انجام داد.

داورزنی: مردم تیم ملی والیبال واقعی را در المپیک می‌بینند

محمدرضا داورزنی در حاشیه دیدار تیم ایران برابر ونزوئلا درباره ممنوع الخروجی سرپرست تیم ملی والیبال و فیزیوتراپ و ارتباط آن با fivb گفت: این موضوع ارتباطی با فدراسیون بین‌المللی والیبال ندارد. فرد مبتلا به کرونا که در چند ردیف جلوتر از آنها در پرواز بوده بر اساس پروتکل‌های بهداشتی ممنوع الخروج از دهکده شدند. حال برای امروز اجازه خروج از دهکده را گرفتند اما هنوز اجازه حضور کنار تیم را ندارند تا وقتی که اجازه حضور کنار تیم را بگیرند، شرایط سختی دارند. فکر می‌کنم طی دو روز آینده این مشکل برطرف می‌شود.

داورزنی درباره دو پیروزی والیبال ایران برابر ونزوئلا و نزدیک شدن به تحقق آرمان فدراسیون در المپیک گفت: ما پنج دیدار در مرحله مقدماتی داریم و تیم ما برنامه سختی دارد زیرا بازی‌هایی با حریف قدرتمندی مانند لهستان داشت دیداری که نه تنها برای ما برای لهستانی‌ها هم سخت بود. بازیکنان مزد زحمات را با شکست لهستان گرفتند اما نکته مهم احترام به حریف است.

داورزنی در پاسخ به این سوال که  نتیجه امروز والیبالیست ها بر اساس برنامه و نتیجه تیم در لیگ ملت ها بود؟ گفت: بله تیم بر اساس برنامه پیش رفت ما همان موقع گفتم هزینه اتفاق دیگری را می دهیم که منفعت بیشتری برای ما دارد بازی و پیروزی در المپیک هدفی بود که در لیگ ملت ها دنبال می کردیم همان موقع گفته بودیم مردم صبوری کنند تا تیم ملی واقعی را در المپیک ببینند.

دیدگاه تان را بنویسید