جی پلاس؛

حواشی دیدار استقلال و نساجی مازندران| ممانعت از ورود ناظر بازی به ورزشگاه! +عکس و ویدیو

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و نهم لیگ برتر امشب (یکشنبه) به مصاف نساجی مازندران رفت.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم های استقلال و نساجی مازندران امشب (ِیکشنبه) از ساعت 21:15 در هفته بیست و نهم لیگ برتر در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود آبی پوشان به پایان رسید.

ترکیب استقلال : رشید مظاهری، سینا خادمپور، محمد دانشگر، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، داریوش شجاعیان، متین کریم‌زاده، بابک مرادی و آرمان رمضانی

ترکیب نساجی مازندران :‌سعید جلالی راد، سعید غلامعلی بیگی، ایوب کلانتری، حسین زامهران، حامد شیری، کریم اسلامی، حسن نجفی، امیر مهدی جانملکی، محمود قائد رحمتی، اکبر صادقی و شاهین طاهرخانی

در ادامه حواشی مربوط به این دیدار را می خوانید؛

سید حسین حسینی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، آرش داجلیری، امیر ارسلان مطهری، سبحان خاقانی، آرش رضاوند و سینا سعیدی‌فر نیمکت نشینان استقلال در مسابقه امروز هستند. دیاباته، قائدی، مرادمند و یزدانی در سفر آبی پوشان به قائمشهر حضور ندراند.

احسان قهاری، مجتبی ممشلی، حسین خطیر، علی داوران، علی آ‌ل‌کثیر، بهزاد داوودی، شاهین ثاقبی، محمد قربانی و رضا دهقانی روی نیمکت نساجی حضور دارند.

تعدادی از هواداران علاقه مند به دو تیم از روی پشت بام اطراف استادیوم قصد تماشای این دیدار را دارند. هواداران استقلال هم با پرچم  آبی علاقه خود را به تیمشان نشان دادند.

پیش از شروع مسابقه ساکت الهامی و نیمکت نساجی به سمت فرهاد مجیدی رفتند و با کادر فنی آبی پوشان خوش و بش کردند. در ادامه الهامی با کادر فنی استقلال عکس یادگاری گرفت.

 بازیکنان تیم استقلال قبل از شروع مسابقه به سمت ساکت الهامی رفتند و از سرمربی نساجی رخصت گرفتند. در مقابل شاهین طاهرخانی به سمت فرهاد مجیدی رفت و از سرمربی استقلال رخصت گرفت.

 نام سجاد آقایی بازیکن نیم فصل اول استقلال در فهرست 20 نفره نساجی دیده نمی شود.

ویدیویی از گرم کردن بازیکنان استقلال پیش از شروع دیدار مقابل نساجی منتشر شد.

 

کاروان استقلال در میان ازدحام شدید هواداران به استادیوم وطنی قائمشهر وارد شد.

در شرایطی که ناظر این بازی با در دست داشتن کارت خود قصد داشت وارد ورزشگاه شود، عوامل حاضر در ورزشگاه از حضور او ممانعت کردند.پس از لحظاتی و با توضیحات ناظر بازی در نهایت او توانست راهی ورزشگاه شود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید