جی پلاس؛

المپیک 2020 توکیو| حذف و یک رفتار زشت تنها عایدی نیما عالمیان! +ویدیو

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان با شکست مقابل حریف انگلیسی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، نیما عالمیان نماینده تنیس روی میز کشورمان در المپیک توکیو در نخستین بازی خود امروز مقابل درینخال از انگلیس قرار گرفت و با حساب 4 بر یک شکست خورد.

نیما که در این مسابقه تمرکز کافی هم نداشت و با پرتاب راکت به داور هم اعتراض کرد، سه گیم اول را با نتایج 11 بر 7، 11 بر 11 بر 5 شکست خورد و گیم چهارم را 11 بر 8 برد. ملی پوش کشورمان گیم پنجم را هم 12 بر 10 باخت.

 تنیس روی میز ایران در دوره قبل سه نماینده داشت و در این دوره به دلیل ضعف مدیریت به یک نماینده رسید که آن هم عملکرد خوبی نداشت تا بدین ترتیب ناکامی‌های این رشته ادامه داشته باشد.

 

قارداشی: داور باعث شد نیما تمرکزش را از دست بدهد

مهردادی علی‌قارداشی در خصوص شکست نیما عالمیان مقابل حریف انگلیسی خود در مرحله اول رقابت‌های تنیس روی میز المپیک گفت: داور بدون جهت خطای سرویس می‌گرفت و همین موضوع باعث شد نیما تمرکز خود را از دست بدهد. حتی داور توضیح هم نداد که چرا این خطاها را می‌گیرد و اگر نیما می‌دانست که سرویس‌هایش چه ایرادی دارد آن را دیگر تکرار نمی‌کرد.

وی در مورد رفتار عصبی نیما در حین بازی تصریح کرد: رفتار نیما را کسی تایید نمی‌کند اما داور باعث این اتفاق شد. در مسابقات المپیک که اولین مسابقه حساسیت زیادی دارد کوچکترین اشتباه داور می‌تواند نتیجه را تغییر دهد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در پایان خاطرنشان کرد: من به خاطر اینکه در سفر به توکیو یکی از مسافران هواپیما مبتلا به کرونا بود نتوانستم به سالن مسابقات بروم و در هتل ماندم.

 

دیدگاه تان را بنویسید