المپیک 2020 توکیو| حذف محدودیت تعداد نفرات در مراسم افتتاحیه

با اعلام رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، محدودیت تعداد شرکت‌کننده در مراسم رژه افتتاحیه المپیک برداشته شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پیمان فخری درباره برنامه‌ریزی ژاپن برای برگزاری المپیک، عنوان کرد: آنها بسیار کند هستند و تیم‌ها زیاد. بعضی تیم‌ها ۱۰ ساعت در فرودگاه مانده بودند و کاروان ما هم ۸ ساعت معطل بود.

فارس نوشت؛ رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی افزود: در حالی که المپیک یکسال به تعویق افتاد، ژاپنی‌ها دچار سردرگمی هستند. تمام کاروان شرکت کننده در المپیک اعتراض خود را به این موضوع داشته‌اند. صبح امروز هم نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران رسمی اعتراض کرد.

وی یادآور شد: این خستگی ۲-۳ روز طول می‌کشد تا از تن ورزشکار خارج شود. علاوه بر این، مقامات برگزاری برای حمل و نقل دچار مشکل هستند و به نظر می‌رسد نمی‌دانند باید چه کار کنند. ممکن است در المپیک هر لحظه اتفاقات غیرقابل پیش بینی رخ و نیاز به ماشین باشد. به ما ۳ ماشین داده‌اند اما می‌گویند باید از ۳ ساعت قبل رزرو کنید. سرپرست کاروان همیشه ماشین در اختیار داشته تا بتواند به همه جا سرکشی کند.

فخری در خصوص اینکه آیا برای برگزاری مراسم رژه در افتتاحیه المپیک محدودیتی وجود دارد یا خیر گفت: در مراسم رژه برای حضور ورزشکار محدودیت نداریم اما در خصوص کادر محدودیت داریم. بحث‌هایی که در خصوص تعداد نفرات ۱۰ -۱۲ نفره در رژه صحبت شده بود، منتفی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید