افشاگری مدیرفنی فاینورد درباره علیرضا جهانبخش

فرانک آرنسن، مدیر فنی فاینورد، در مصاحبه ای فاش کرد که این باشگاه به امضای قرارداد با علیرضا جهانبخش بسیار نزدیک است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علیرضا جهانبخش به زودی به باشگاه فاینورد خواهد پیوست. فرانک آرنسن، دیر فنی، این باشگاه با تایید این موضوع اظهار کرد که تنها انجام چند تشریفات جزیی هنوز باقی مانده که مانع انتقال وینگر راست از برایتون به روتردام شده است.

آرنسن بدون اینکه به جزییات انتقال جهانبخش بپردازد در این باره گفت: "ما در مسیر درستی هستیم. هنوز چیزهایی برای انجام باقی مانده اما خوشبینیم."

گزارش شده که این قراردادی چند میلیونی خواهد بود و ستاره ملی پوش ایرانی قراردادی چندین ساله را با فاینورد امضا خواهد کرد.

جهانبخش 27 ساله باید جانشین کاپیتان استیون برگویس در فاینورد شود که در آستانه پیوستن به آژاکس است. طبق گزارش رسانه های مختلف هلندی، باشگاه فاینورد روتردام برای پیوستن برگویس به آژاکس حدود 4 میلیون یورو هزینه نقل و انتقالات دریافت خواهد کرد. این مبلغ می تواند با توجه به پاداش های دریافتی به 5/5 میلیون یورو افزایش یابد.

جهانبخش مدت ها بود که در برایتون کنار گذاشته شده و نیمکت نشین بود. باشگاه لیگ برتری برایتون در سال 2018 با 19 میلیون یورو این مهاجم را از آلکمار به خدمت گرفت، اما جهانبخش هرگز نتوانست در این تیم ساحل جنوبی انگلیس تاثیرگذار ظاهر شود. در طی سه سال گذشته او 61 بازی برای برایتون انجام داد و فقط چهار بار موفق به گلزنی شد.

در آلکمار جهانبخش یکی از بازیکنان خلاق و تاثیرگذار حاضر در زمین بود. وی در مدت سه سال حضور در آلکماردر 111 بازی 37 گل به ثمر رساند و 31 پاس گل داد. او در آن زمان با ووت وگهورست، که در حال حاضر در ولفسبورگ بازی می کند، یک زوج بسیار موفق را تشکیل داده بود.

جهانبخش پس از درخشش در سال 2013 به همراه تیم جوانان ایران مورد توجه باشگاه های هلندی قرار گرفت و در سال های بعد تبدیل به یکی از ستاره های تیم ملی ایران شد و تاکنون 44 بازی ملی انجام داده است.

برای فاینورد جهانبخش چهارمین بازیکن تازه وارد پس از پیوستن آرن اسلات، سرمربی جدید این تیم، خواهد بود. پیش از این فاینورد مارکوس هولمگرن پدرسن از مولده، هورلینگ گوس تیل از اسپارتاک مسکو به صورت قرضی و اوفیر مارسیانو از هایبرنین را به خدمت گرفته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید