جدیدترین فایل صوتی لو رفته پرز؛ صحبت های شوکه کننده علیه دل بوسکه!

جدیدترین جنجال فایل صوتی منتشر شده از سوی فلورنتینو پرز به صحبت‌های او علیه ویسنته دل بوسکه برمی‌گردد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ روز گذشته ال کونفیدنشال یک فایل صوتی جنجالی از فلورنتینو پرز را منتشر کرد که در آن رئیس باشگاه رئال مادرید به اسطوره های لوس بلانکوس شامل ایکر کاسیاس، رائول گونزالس و کریستیانو رونالدو توهین کرده بود. این اما پایان کار نبوده و حالا فایل صوتی حمله پرز به ویسنته دل بوسکه نیز منتشر شده است.

ورزش سه نوشت: رئیس باشگاه رئال مادرید در مورد دل بوسکه می گوید: "او اصلا مربی نیست و بزرگترین دروغی است که من دیده ام. نه روش تمرین دادن را می‌داند و نه سر از تاکتیک در می آورد. کسی به ویسنته دل‌بوسکه پیشنهاد نمی دهد زیرا همه می دانند که او مربی نیست. دل‌بوسکه بزرگترین دروغی است که من در زندگی ام دیده ام. 

من از شما می خواهم که با رئیس باشگاه بشیکتاش صحبت کنید تا احساسی که او برای آنها به وجود آورده است را بیان کند. او اصلا مربی نیست و دل‌بوسکه بزرگترین دروغی است که به گوشم خورده است. فیگو به رئال آمد و سریع با رائول دوست شد و آنها در کنار هیه‌رو تیم را اداره کردند و دل‌بوسکه هیچ نقشی نداشت. می گویند دل بوسکه قرار است به یک تیم ملی برود. واقعاً چه کسی او را میخواهد؟" 

گفتنی است پیش از این باشگاه رئال مادرید این اقدام ال کونفیدنشال مبنی بر پخش کردن این فایل های صوتی را محکوم و تاکید کرده بود که آنها از این منبع شکایت خواهند کرد.

دیدگاه تان را بنویسید