گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز پنج شنبه 17 تیر 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید؛

اخبار باشگاه پرسپولیس

فرصت ۶ روزه فیفا به پرسپولیس در پرونده کالدرون

کمیته استیناف فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) امروز پنجشنبه ۱۷ تیر با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد نسبت به پرداخت نشدن طلب گابریل‌ کالدرون و خواکین، دو مربی پیشین سرخپوشان، شش روز زمان برای ارسال جوابیه در نظر گرفته است.

در ادامه این نامه آمده است که روند انضباطی در خصوص پرونده فوق ادامه دارد و موضوع پرونده در جلسه کمیته انضباطی در تاریخ ۷ مرداد مورد بررسی  قرار می‌گیرد.

کری خوانی در تمرین پرسپولیس

 بازیکنان این تیم در تمرین امروز که از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد، ریکاوری کرده و وزنه زدند.

بازیکنان ابتدا زیر نظر مربی بدنساز تیم در زمین چمن با انجام حرکات کششی و نرمشی و دوهای کوتاه بدن‌های خود را گرم کردند.

در چالشی که از سوی کادر فنی در نظر گرفته شده بود، به شوتزنی به دروازه گل کوچک روی آوردند. این بازی مهیج با کری خوانی شدید همراه بود و فضای پرشوری را ایجاد کرد.

بعد از آن، بازیکنان راهی سالن بدنسازی شدند و طبق برنامه، کار با وزنه را در دستور کار قرار دادند. 

تمرین امروز حدود یک ساعت به طول انجامید.

کمال کامیابی‌نیا و عیسی آل کثیر کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام می‌دهند. وضعیت آل کثیر برای حضور در بازی روز شنبه، بعد از تمرین فردا مشخص خواهد شد.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا جمعه آخرین تمرین قبل از بازی با آلومینیوم اراک را برگزار و راهی اردوی قبل از بازی خواهد شد.

مغانلو به بازی با آلومینیوم می رسد

شهریار مغانلو که در بازی با فولاد از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد، با وجود درد ناشی از این آسیب دیدگی طبق نظر کادر پزشکی مشکل خاصی برای دیدار با شاگردان علیرضا منصوریان ندارد و می‌تواند در این مسابقه سرخ پوشان را همراهی کند.

اخبار باشگاه استقلال

مدافع استقلال شبانه ایران را ترک کرد

هرویه میلیچ مدافع کروات تیم فوتبال استقلال شب گذشته تهران را به مقصد کشورش ترک کرد.

وی روز گذشته در تمرین تیم فوتبال استقلال هم شرکت کرد اما بعد از گفت و گو با فرهاد مجیدی و تشریح وضعیتش، در نهایت شبانه ایران را ترک کرد.

مدافع کروات استقلال که به گفته خودش 11 ماه از این باشگاه حقوق خود را دریافت نکرده، قرار است از طریق فیفا پیگیری مطالبات خود باشد.

واکنش باشگاه استقلال درباره ترک ایران توسط هرویه میلیچ

هرویه میلیچ مدافع هافبک کروات تیم استقلال رقمی از باشگاه استقلال طلب دارد و در عین حال ارقام غیر متعارف و غیر قابل قبولی را به عنوان خسارت دیرکرد مطالبه کرده است.

در هفته‌های اخیر تلاش زیاد شد تا با مدیر برنامه‌های میلیچ توافق صورت بگیرد ولی تقاضای غیر متعارف برای سود دیرکرد دریافت اصل پول از سوی این بازیکن، مانع از پیشرفت در مذاکرات شد و عملا یک بن‌بست در اینجا شکل گرفت.

نکته قابل توجه بعدی این است که وکیل میلیچ و رادوشوویچ یک نفر هستند و سناریویی که برای دروازه‌بان پرسپولیس و تمدید قرارداد ۳ ساله‌اش در جریان بود، در استقلال هم در حال اجرا بود.

با درخواست میلیچ، باشگاه استقلال دو روز پیش مجوز اقامت و ویزای کار او را تا اواسط شهریور تمدید کرد و اینکه او به یکباره ایران را ترک کرده هم مسبوق به سابقه است و هم در نوع خود جالب توجه است.

باشگاه استقلال در تمدید یا عقد قراردادها تنها منافع بلند مدت باشگاه را در نظر می‌گیرد و زیر بار خواسته‌های غیر قانونی و غیرمتعارف و باج خواهی نخواهد رفت.

دیدگاه تان را بنویسید