عذرخواهی شهاب گردان از هواداران

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: کارم اشتباه بود و به خاطر صحنه‌های بدی که دیروز اتفاق افتاد از همه عذرخواهی می‌کنم.

لینک کوتاه کپی شد

 جی پلاس؛ شهاب گردان در خصوص حواشی و اتفاقاتی که درجریان بازی با سایپا اتفاق افتاد، اظهار داشت: کار اشتباه، اشتباه است و توجیهی برای آن وجود ندارد. حرکت اشتباهی انجام دادم اما می‌خواهم شرح حالی بدهم که چه  اتفاقی افتاد و من عصبانی شدم.

فارس نوشت؛ وی افزود: واقعاً در آن صحنه با بازیکن برخوردی نداشتم و به من فشار آمد. همه سعی‌ام را کردم که برخوردی نشود و برخوردی هم اتفاق نیفتاد. داور بازی خطا اعلام کرد و به من کارت زرد داد. پس از 2-3 دقیقه داور چهارم او را صدا کرد، کارت زرد من را تبدیل به کارت قرمز کرد و دقیقه 10 بازی اخراج شدم. دو سالی است که اتفاقات بدی برای ذوب‌آهن می‌افتد ولی امسال بیشتر از همیشه بود. 4-5 روز قبل مقابل تراکتور یک پنالتی علیه ما گرفته شد و کسی نتوانست تشخیص بدهد چه خطایی اتفاق افتاده که این داور آن را پنالتی اعلام کرده، ما بازنده آن بازی شدیم.

گردان تصریح کرد: ذوب آهن تیم بسیار قدیمی و با ریشه بالای 50 سال است. در منطقه سقوط قرار داریم و به همین خاطر روی ما فشار است. مخصوصاً برای من که از قدیم در این تیم بودم. من را ذوب‌آهنی می‌دانند و انتظار از من بیشتر است. این‌ها باعث شد که نتوانم فشار را تحمل کنم و آن اشتباه را مرتکب شدم. این مساله مربوط به این بازی نمی‌شود. درست است که در این بازی از کوره در رفتم اما ما واقعاً از هفته اول و دقیقه 96 بازی با فولاد که 2 بر یک جلو بودیم و بازی دو بر دو شد و در آنجا هم هیچکس خطایی تشخیص نداده بود تا بازی روز قبل این اتفاقات برای ما افتاده و باعث شد نتوانم تحمل کنم.

وی با قبول اشتباه خودش در بازی با سایپا افزود: در هر شرایطی حق نداشتم این کار را انجام بدهم و کارم اشتباه بود. به خاطر صحنه‌های بدی که دیروز اتفاق افتاد از همه عذرخواهی می‌کنم. مردم دوست دارند از دیدن فوتبال لذت ببرند. 

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن  در مورد اینکه به سرعت اشتباه خودش را قبول و عذرخواهی کرد و ای کاش مسئولان فوتبال کشور هم همین روحیه را داشتند، گفت: به هر حال اشتباه توجیه ندارد. من خواستم به خاطر شرایط روحی که داشتم توضیح بدهم و نیت دیگری نداشتم. انتظار از من کاملاً به جا است ما باید بتوانیم شرایط سخت را تحمل کنیم. باز هم عذرخواهی می‌کنم. واقعاً صحنه‌های قشنگی نبود. وقتی خودم فیلم را دیدم ناراحت شدم که باعث شدم چنین صحنه‌هایی در فوتبال ما اتفاق بیفتد.

گردان در مورد استفاده ازکمک داور ویدئویی در فوتبال کشورمان اظهار داشت: وجود VAR می‌تواند به فوتبال ما کمک کند. در بالاترین سطح فوتبال با بهترین داورها باز هم از این سیستم استفاده می‌کنند. VAR استرس کار را از روی دوش داوران برمی‌دارد. در آن صحنه واقعاً تشخیص سخت بود. سر آن صحنه اعتراض زیادی نداشتم. در فاصله نزدیک تشخیص داور که برخورد صورت گرفته یا نه سخت است اما اینکه داور چهارم صدا می‌کند و این اتفاقات افتاد، من را به هم ریخت.

دروازه‌بان ذوب‌آهن افزود: بازیکن VAR را به راحتی می‌پذیرد چون می‌داند صحنه به دقت کارشناسی می‌شود و بعد داور تصمیم می‌گیرد. ولی وقتی VAR نداریم، من در زمین هستم، داور در 5-6 متری من است و یک تصمیمی می‌گیرد ولی داور چهارم که کنار زمین است، خیلی هم در جریان بازی قرار ندارد و می‌توان گفت در دورترین فاصله از صحنه قرار دارد، می‌آید تصمیم دیگری می‌گیرد و رأی داور را عوض می‌‌کند؛ پذیرش این مساله برای بازیکن سخت می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید