در گفت‌وگو با جی پلاس؛

افاضلی: قرعه خوبی نصیب تیم ملی ایران شد/ بازی با کره جنوبی آسان تر از استرالیا است

کارشناس فوتبال گفت: خدا را شکر می کنم که تیم ملی فوتبال با تیم های استرالیا و عربستان همگروه نشد و در گروه قابل قبولی قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی با تیم های فوتبال کره جنوبی، امارات، عراق ، سوریه و لبنان همگروه شد. 

هومن افاضلی کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس درباره حریفان تیم ملی فوتبال در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی اظهار کرد: به نظرم قرعه خوبی نصیب تیم ملی فوتبال کشورمان شد و بیشتر حریفان ایران از غرب آسیا هستند و سفرهای سختی نخواهیم داشت. البته من نمی دانم بازی ها را به صورت متمرکز برگزار می کنند یا به صورت رفت و برگشت انجام می شود.

او در ادامه گفت: اگر بازی های مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی به صورت رفت و برگشت باشد فقط بازی با کره جنوبی است که تیم ملی فوتبال سفر سختی خواهد داشت.

افاضلی اظهار کرد: کره جنوبی حریف آشنایی برای تیم ملی فوتبال است و خدا را شکر می کنم که با عربستان و استرالیا همگروه نشدیم.

کارشناس فوتبال درباره بازی تیم ملی فوتبال برابر کره جنوبی گفت: من فکر می کنم کره جنوبی حریف خوب و  قابل قبولی برای ما محسوب می شود و بازی با این تیم از استرالیا برای ما آسان تر است.

او درباره سایر حریفان ایران در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی تصریح کرد:  تیم های امارات، عراق، سوریه و لبنان  هم حریفان خوبی برای ما هستند. ما تیم ملی عراق را به خوبی می شناسیم. بازی کردن با سوریه سخت نیست و بازی با لبنان هم  نسبت به عمان آسان تر است چون برانکو سرمربی عمان تیم ملی فوتبال کشورمان را به خوبی می شناسد.

افاضلی درباره اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان می تواند به جام جهانی صعود کند، گفت: به طور حتم  تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی صعود می کند چون در گروه خوبی قرار گرفته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید