گزارش جی پلاس از یورو ۲۰۲۰؛ انگلیس ۲ - آلمان صفر

غرش "سه شیرها" مقابل آلمان پرادعا پس از 55 سال/ حذف "جان سخت ها" از جام ملت‌ها و پایان تلخ لو+ عکس و ویدیوی گل‌ها

تیم ملی انگلیس امشب (سه شنبه) در جام ملت های اروپا 2020 به مصاف تیم ملی آلمان رفت و این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود انگلیس به پایان رسید و آلمانی ها از این رقابت ها حذف شدند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم های ملی انگلیس و آلمان در چارچوب رقابت های یک هشتم نهایی جام ملت های اروپا 2020 امشب از ساعت 20:30 در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود انگلیس به پایان رسید و شاگردان یوآخیم لو از این رقابت ها حذف شدند.

انگلیس پس از 55 سال (پس از فینال جام جهانی 1966) موفق به شکست آلمان در یک تورنمنت معتبر شد.

ترکیب تیم ملی انگلیس:جردن پیکفورد، کایل واکر، لوک شاو، دکلان رایس، جان استونز، هری مگوایر، هری کین، رحیم استرلینگ، کیران تریپیر، کالوین فیلیپس و بوکایو ساکا

ترکیب تیم ملی آلمان:مانوئل نویر، آنتونیو رودیگر، ماتیاس گینتر، متس هوملس،  یاشوا کیمیش، کای هاورتس، تونی کروس، تیمو ورنر، لئون گورتسکا، رابین گوزنس و توماس مولر

قضاوت این بازی برعهده دنی ماکلی از هلند است.

بازیکنان تیم‌های ملی فوتبال آلمان و انگلیس پیش از سوت آغاز بازی خود در رقابت های یورو ٢٠٢٠ در حمایت از جنبش «جان سیاهان مهم است» زانو زدند.

یورو 2020/ انگلیس - آلمان

گزارش بازی

در این بازی هیچ‌یک از دو تیم نسبت به دیگر برتری قابل توجهی نداشت و عملکرد خوب مدافعان‌شان مانع از رقم خوردن موقعیتی جدی برای تیم حریف شد. از نظر آماری هم سه‌شیر و ژرمن‌ها هیچ برتری نسبت به دیگری نداشتند و در تعداد موقعیت‌ها و شوت‌ها داخل چارچوب مساوی بودند اما این انگلیس بود که در تملک توپ آمار بهتری داشت. برنده مصاف دو رقیب دیرینه فوتبال اروپا که تعداد بردهای آنها در 4 مصاف اخیرشان هم برابر بوده (یک پیروزی برای هر کدام) در مرحله یک چهارم نهایی با برنده بازی امشب تیم‌های سوئد و اوکراین روبرو خواهد شد. در نیمه دوم اما انگلیس نمایشی بهتر ارائه کرد و با تعویض‌ کارساز گرت‌ساوت‌گیت، ورود جک گریلیش به جای باکایو ساکا، این تیم بر بازی مسلط شد. در نهایت ستاره تیم استون‌ویلا روی هر دو گل تیم ملی انگلیس تأثیرگذار شد.گل نخست این بازی نسبتاً برابر را رحیم استرلینگ در دقیقه 75 با پاسی عرضی از لوک شاو در ادامه حرکتی که جک گریلیش و هری کین هم در آن نقش داشتند، به ثمر رساند. 4 دقیقه به پایان بازی هم کاپیتان هری کین با ضربه سر از روی ارسال گریلیش دومین گل را برای میزبان به ثمر رساند تا در پایان نبرد کلاسیک دو قدرت سنتی فوتبال اروپا، این سه‌شیر باشد که به مرحله بعدی صعود می‌کند. در سمت مقابل هم آلمانی‌ها با خاطره‌ای تلخ از شکست مقابل رقیب دیرینه‌شان با سرمربی خود یواخیم لو خداحافظی کردند. یورو 2020 آخرین تورنمنتی است که لو ژرمن‌ها را هدایت می‌کند.

هری مگوایر، مدافع تیم ملی فوتبال انگلیس پس از پایان دیدار تیم ملی کشورش مقابل آلمان عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد. در این دیدار، انگلیس موفق شد با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

رحیم استرلینگ و هری کین زننده گل‌های انگلیس بودند.

 مگوایر

آمار مربوط به این دیدار به شرح زیر است: 

موقعیت
انگلیس: 5
آلمان: 9

شوت داخل چارچوب
انگلیس: 4
آلمان: 3

شوت خارج چارچوب
انگلیس: 1
آلمان: 4

شوت بلوکه شده
انگلیس: صفر
آلمان: 2

کرنر
‌انگلیس: 3
آلمان: 3

آفساید
انگلیس: 2
آلمان: 2

مالکیت توپ
انگلیس: 47 درصد
آلمان: 53 درصد

پاس
انگلیس: 447
آلمان: 528

پاس سالم
انگلیس: 374
آلمان: 453

خطا
انگلیس: 11
آلمان: 9

کارت زرد
انگلیس: 3
آلمان: 2

کارت قرمز
انگلیس: صفر
آلمان: صفر

گزارش تصاویر این دیدار در ادامه آمده است؛ 

ِیورو 2020/ انگلیس - آلمان

ِیورو 2020/ انگلیس - آلمان

ِیورو 2020/ انگلیس - آلمان

ِیورو 2020/ انگلیس - آلمان

ِیورو 2020/ انگلیس - آلمان

ِیورو 2020/ انگلیس - آلمان

ِیورو 2020/ انگلیس - آلمان

ِیورو 2020/ انگلیس - آلمان

ِیورو 2020/ انگلیس - آلمان

ِیورو 2020/ انگلیس - آلمان

دیدگاه تان را بنویسید