جی پلاس؛

مهدی طارمی مدل فتوشاپی پورتو شد! + عکس

تصویری فتوشاپی از مهدی طارمی در حالی که کیت های جدید تیم فوتبال پورتو را بر تن دارد منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، عکسی فتوشاپی از مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو در حالی که کیت های اول و دوم پورتو را بر تن دارد منتشر شد.

نکته عجیب درباره معرفی این پیراهن این است که خبری از مهدی طارمی در رونمایی رسمی از این پیراهن‌ها نیست و در این بین، معرفی پیراهن جدید پورتو توسط مهدی طارمی با عکس‌های فوتوشاپی صورت گرفته است! 

طارمی فصل گذشته از ریوآوه به پورتو مدافع عنوان قهرمانی منتقل شد. «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو در اوایل حضور طارمی در این تیم، به مهاجم ایرانی چندان اعتقادی نداشت و خیلی کم از او بازی می‌گرفت. طارمی به تدریج جای خود را در ترکیب پورتو پیدا کرد و آنقدر گل زد تا به مهاجم نخست و اصلی پورتو تبدیل شد. اوج کار طارمی در لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم و یک چهارم با گلزنی برابر یوونتوس ایتالیا و چلسی انگلیس بود. گل او به چلسی به شکل زیبایی به ثمر رسید و می‌تواند یکی از کاندیداهای گل سال جهان بشود.

طارمی در مجموع برای پورتو ۴۸ بازی در لیگ، جام حذفی، سوپرجام، لیگ کاپ و لیگ قهرمانان اروپا انجام داد. او در ۳۰۲۳ دقیقه حضورش در زمین با پورتو، ۲۳ گل به ثمر رساند. او در لیگ پرتغال ۱۶ گل زد و ۱۱ پاس گل داد تا تاثیرگذارترین بازیکن این رقابتها شود.

 

طارمی

دیدگاه تان را بنویسید