گزارش جی پلاس از یورو ۲۰۲۰؛ هلند صفر- جمهوری چک ۲

پرپر شدن "لاله های نارنجی"/ صعود"شیک" چک+ عکس و ویدیوی گل‌ها

تیم های ملی هلند و چک امشب (یکشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های اروپا 2020 به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود چک به پایان رسید و هلند با این شکست از این رقابت ها حذف شد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، امشب از ساعت 20:30 تیم های ملی هلند و چک در چارچوب رقابت های جام ملت های اروپا 2020 در مرحله یک هشتم نهایی در ورزشگاه فرانس پوشکاش شهر بوداپست به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود چک به پایان رسید و هلند با این شکست از رقابت های یورو حذف شد.

ترکیب تیم ملی هلند: مارتن استکلنبرگ، دنزل دامفرایز، ماتیس دلیخت، استفان دفرای، دالی بلیند، پاتریک فن آنهولت، جورجینیو واینالدوم، ممفیس دپای، مارتن درون، دونیل مالن و فرنکی دیونگ.

ترکیب تیم ملی جمهوری چک: توماس واچلیک، ولادیمیر کوفال، اوندری چلوستکا، توماس کالاس، پاول کادرابک، توماس سوچک، توماس هولس، لوکاس ماسوپوست، آنتونین باراک، پتر سوچیک و پاتریک شیک.

گزارش بازی

در نیمه نخست، هلند کاملاً بر توپ و میدان مسلط بود اما به جز یک مورد، دیگر نتوانست توپ را به سمت چارچوب دروازه حریف شلیک کند. چکی‌ها هم تا واپسین دقایق کار خاصی انجام ندادند و تنها موقعیت جدی‌شان با دفاع عالی ماتیس دلیخت خنثی شد. به این ترتیب در یکی از کم حادثه‌ترین نیمه‌های جام شانزدهم دو تیم ناکام در گشودن دروازه یکدیگر به رختکن رفتند. در نیمه دوم روند بازی کاملاً برعکس شد، اتفاقی که نتیجه 10 نفره شده تیم ملی هلند پس از اخراج مستقیم مدافع میانی این تیم، ماتیس دلیخت در دقیقه 55 بود. دلیخت در حالی که با پاتریک شیک مهاجم جمهوری چک برای تصاحب یک توپ در نزدیکی محوطه جریمه هلندی‌ها در حال کشمش بود، تعادل خود را از دست داد و برای جلوگیری از تک به تک شدن بازیکن حریف با دروازه‌بان نارنجی‌پوشان، در آخرین لحظه قبل از زمین خوردنش توپ را با دست به عقب برگرداند. داور در ابتدا به مهاجم یوونتوس که در تیم باشگاهی‌اش هم بارها با خطاهای هندش در محوطه جریمه دردسرساز شده است، کارت زرد نشان داد اما پس از فراخوانده شدن توسط داوران VAR به عمدی بودن هند دلیخت پی برد و رنگ کارت این بازیکن را به قرمز تغییر داد.

با این نتیجه اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی یورو مشخص شد و بر این اساس چک و دانمارک مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. این دیدار روز شنبه 12 تیر ماه ساعت 20:30 در ورزشگاه المپیک باکو برگزار می شود.

14

در پایان این بازی توماش هولش مهاجم جمهوری چک به‌عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد. هولش گل اول تیمش را به ثمر رساند و پاس گل دوم را هم به پاتریک شیک داد.

پاتریک شیک

آمار مربوط به این دیدار به شرح زیر است:

موقعیت
هلند: 7
جمهوری چک: 13

شوت داخل چارچوب
هلند: صفر
جمهوری چک: 5

شوت خارج چارچوب
هلند: 5
جمهوری چک: 4

شوت بلوکه شده
هلند: 2
جمهوری چک: 4

تیر دروازه
هلند: صفر
جمهوری چک: صفر

کرنر‌
هلند: 6
جمهوری چک: 5

آفساید
هلند: 4
جمهوری چک: یک

مالکیت توپ
هلند: 52 درصد
جمهوری چک: 48 درصد

پاس
هلند: 426
جمهوری چک: 389

پاس سالم
هلند: 310
جمهوری چک: 296

خطا
هلند: 6
جمهوری چک: 14

کارت زرد
هلند: 2
جمهوری چک: یک

کارت قرمز
هلند: یک
جمهوری چک: صفر

تصاویر دیدار هلند و چک در یورو 2020

یورو 2020/ هلند - چک

یورو 2020/ هلند - چک

یورو 2020/ هلند - چک

یورو 2020/ هلند - چک

یورو 2020/ هلند - چک

یورو 2020/ هلند - چک

یورو 2020/ هلند - چک

یورو 2020/ هلند - چک

یورو 2020/ هلند - چک

یورو 2020/ هلند - چک

 

دیدگاه تان را بنویسید