در گفت وگو با جی پلاس مطرح شد

مگر فرهاد مجیدی برلوسکنی فوتبال ایران است؟!

پیشکسوت استقلال گفت: مگر مجیدی برلوسکنی ایران است که به بازیکنان پاداش می دهد؟! های وب اسپانسر باشگاه استقلال سالی 80 میلیارد تومان به آبی پوشان می دهد و این مقدار پول کجا صرف می شود؟

لینک کوتاه کپی شد

حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار جی پلاس درباره تغییر و تحولات  مدیریتی در باشگاه استقلال اظهار کرد: این موضوع عادی است اما اکنون که تیم استقلال  روند خوبی پیدا کرده بهتر است مخالفان و منتقدان حرفی نزنند. همچنین اظهارات مجیدی علیه مدیریت باشگاه به تیم استقلال  ضربه می زند.

روشن درباره اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: من فقط مظلومی را می شناسم و شناختی نسبت به بقیه اعضا ندارم. مظلومی یکی از پیشکسوتان  زحمتکش استقلال است و امیدوارم او بتواند کاری انجام بدهد و فقط اسمش در  بین اعضای هیات مدیره نباشد. زمانی حضور مظلومی در هیات مدیره استقلال مفید محسوب می شود که او پولی بیاورد یا حرکتی انجام بدهد. به نظرم برای ساکت کردن یکسری از افراد، مظلومی را برای هیات مدیره استقلال انتخاب کردند.

او تصریح کرد: وزارت ورزش در آستانه تغییرات قرار دارد. کسانی که استقلال را دوست دارند، متوجه باشند که الان وقت دعوا نیست و تیم به آرامش نیاز دارد. همچنین آبی پوشان خوب نتیجه می گیرند و منتقدان باید صبر کنند و بعد از بازی ها صحبت کنند.

پیشکسوت استقلال درباره ابقای احمد مددی در سمت مدیرعاملی استقلال گفت: ابقای مددی مهم نیست و باشگاه استقلال اصل قضیه است. همچنین هیات مدیره باعث رشد یک باشگاه می شود. شاید وزیر بعدی ورزش و جوانان مددی را کنار بگذارد.

روشن درباره اینکه مجیدی پاداش 20 میلیونی به بازیکنان داده است، گفت: مجیدی این پول را از کجا آورده است؟ مگر مجیدی برلوسکنی ایران است که به بازیکنان پاداش می دهد؟! های وب اسپانسر باشگاه استقلال سالی 80 میلیارد تومان به آبی پوشان می دهد و این مقدار پول کجا صرف می شود؟ وضع مجیدی باید آن قدر خوب باشد که پاداش به بازیکنان می دهد. پاداش جزو قرارداد است و در قرارداد ذکر شده که در صورتی که تیم برنده شود پاداشی به بازیکنان تعلق می گیرد.

او در پایان صحبت های خود گفت: بازیکنان و کادر فنی استقلال زحمت می کشند و آنها باید کمتر صحبت کنند و بعد از پایان بازی ها درباره مشکلات خود حرف بزنند. امیدوارم مشکلات استقلال حل شود.

دیدگاه تان را بنویسید