جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس|وضعیت آل کثیر پیچیده شد/ مدافع آبی پوشان در آستانه محرومیت/ چرا دیاباته به ایران برنگشت؟

اخبار و اتفاقات باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز دوم تیر در قالب یک بسته خبری در این گزارش آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،  اخبار امروز چهارشنبه دوم تیر پرسپولیس و استقلال را می توانید در ادامه بخوانید:

اخبار باشگاه پرسپولیس

وضعیت آل کثیر در پرسپولیس پیچیده شد

 عیسی آل کثیر در جریان پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز در سوپرجام فوتبال کشور موفق به زدن تک گل این دیدار شد تا بار دیگر برای این تیم مثمر ثمر باشد.

مهاجم سرخپوشان در اواسط نیمه دوم دچار مصدومیت شد تا در دقیقه ۷۱ جای خود را به شهریار مغانلو بدهد.

مصدومیت مهاجم پرسپولیس پس از اتمام این بازی جدی تر شده است تا آل کثیر نتواند در تمرینات گروهی شرکت کند.

وضعیت آسیب دیدگی این بازیکن پس از عکسبرداری از پای مصدومش نیز نامشخص ماند تا آل کثیر مجبور شود امشب نزد پزشک متخصص برود.

در صورتیکه پزشک معالج وی مجوز حضور این بازیکن در تمرینات را بدهد آل کثیر فردا با پرسپولیس تمرین کرده و سپس راهی رفسنجان می‌شود؛ در غیر این صورت او در تهران مانده و امور مربوط به معالجه خود را پشت سر بگذارد.

محل تمرین سرخ پوشان تغییر کرد

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹:۱۵ جمعه هفته جاری میهمان مس رفسنجان در چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای صنعت مس خواهد بود.

کاد فنی تیم فوتبال پرسپولیس برای آمادگی هرچه بیشتر بازیکنان برای شیوه بازی این تیم در چمن مصنوعی این ورزشگاه محل تمرین امروز این تیم را تغییر داد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که تیمش را معمولا در ورزشگاه شهید کاظمی آماده بازی می‌کرد تمرین در یکی از چمن‌های مصنوعی شهر تهران را در دستور کار قرار داده است.

بازیکنان پرسپولیس بر خلاف گذشته به ورزشگاه شهید درفشی فر نیز نخواهند رفت و قصد دارند به دلیل حفظ پروتکل‌های بهداشتی دور از چشم اهالی رسانه و هواداران خود به تمرین کردن بپردازند.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس فردا پنجشنبه راهی رفسنجان می‌شود تا خود را برای دیدار حساس با این تیم آماده کند.

سه بازیکن مصدوم سرخ پوشان برای دیدار با مس رفسنجان

سیامک نعمتی که در دیدار مقابل تراکتور به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و دقایقی بعد نیز دچار آسیب دیدگی شد، قادر به همراهی این تیم در جدال این هفته برابر مس رفسنجان نخواهد بود.

نعمتی بعد از این دیدار مراحل درمانی و عکسبرداری خود را دنبال کرد و اکنون طبق نظر کادرپزشکی قادر به همراهی این تیم در دیدار برابر مس رفسنجان نخواهد بود. کمال کامیابی نیا و وحید امیری دیگر مصدومان پرسپولیس در جدال با مس رفسنجان خواهند بود و شهریار مغانلو نیز همچنان با مصدومیت جزیی دست و پنجه نرم میکند.

وضعیت پیچیده پرونده پرتاب نارنجک به اتوبوس پرسپولیس

اعلام نظر ارکان قضایی فدراسیون فوتبال در پرونده پرتاب نارنجک به سمت اتوبوس پرسپولیس در وضعیت پیچیده ای قرار گرفته است.

 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو روز قبل جلسه‌ای را با حضور نمایندگان باشگاه‌های پرسپولیس، سپاهان و ذوب آهن برگزار برای ریشه‌یابی پرتاب نارنجک به اتوبوس سرخ‌پوشان قبل از دیدار با ذوب آهن برگزار کرد که البته در نهایت با توجه به اختلاف نظر اعضای این کمیته در بحث صلاحیت برای رسیدگی به پرونده، در این مورد تصمیم گیری انجام نشد.

از طرفی با توجه به اینکه پرونده بعد کیفری هم دارد و همزمان با ارکان قضایی فدراسیون فوتبال، در دادسرای فلاورجان هم در جریان است، ظاهرا مسئولان کمیته های قضایی فدراسیون، منتظر اعلام رای دادسرای مذکور هستند تا پس از آن جلسات نهایی خود را برای رسیدگی به این اتفاق برگزار کنند.

نماینده پرسپولیس هم حدود ۱۰ روز قبل با حضور در جلسه دادسرای فلاورجان، لوایح و مستندات این باشگاه را ارائه کرد. 

اخبار باشگاه استقلال

مدافع آبی پوشان در آستانه محرومیت

تیم فوتبال استقلال در دیداری معوقه مربوط به هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ برتر توانست شهرخودرو را با ۲ گل مهدی قایدی و آرمان رمضانی شکست داده تا جایگاهش در رده سوم جدول تثبیت شود.

در این دیدار محمد نادری مدافع چپ آبی پوشان از داور کارت زرد گرفت که این ششمین اخطار او در این فصل بود. نادری که یک بار هم قبلاً به دلیل ۴ اخطاره شدن طعم محرومیت را چشیده بود، بار دیگر در آستانه محرومیت قرار دارد؛ و در صورت دریافت اولین کارت زرد، یک دیدار را از دست خواهد داد.

نادری پیش از این به دلیل ۴ اخطاره شدن هفته نوزدهم و دیدار مقابل پیکان را از دست داده بود.

مددی عضو هیات مدیره استقلال می شود؟

در نشست امروز اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب و احتمالا تا پایان ساعت اداری معرفی خواهند شد.

در این جلسه قرار است تکلیف احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال مشخص شود و به نظر می رسد با توجه به گزارش هایی که به وزارت ورزش ارائه شده مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه به کار خود ادامه خواهد داد و حتی ظاهرا به عنوان عضو جدید هیات مدیره این باشگاه نیز انتخاب خواهد شد.

میلیچ بازی با گل گهر را از دست داد

هرویه میلیچ مدافع استقلال دیدار مقابل گل گهر سیرجان را از دست داد. میلیچ به دلیل آسیب دیدگی و دور بودن از شرایط آمادگی جسمانی نمی تواند تیمش را در دیدار مقابل گل گهر همراهی کند.

گفتنی است میلیچ در جلسه ای که هفته گذشته با مسئولان استقلال داشت خواستار روشن شدن تکلیف قراردادش برای فصل آینده شده بود.

استقلال دلیل عدم بازگشت شیخ به ایران را اعلام کرد

باشگاه استقلال نوشت: دیاباته بعد از تعطیلات لیگ، به مدت ۱۰ روز راهی مرخصی شد. پس از ۳ روز از ترک ایران توسط دیاباته، ستاد مبارزه با کرونا قانونی را مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع ۱۳ کشور به ایران را ابلاغ نمود که در این فهرست نام فرانسه هم دیده می‌شد.

با این‌حال روز گذشته اعلام شد که ممنوعیت فوق به شرط ارائه تست PCR از سوی مسافران ملغی شده و به همین دلیل مسئولان باشگاه استقلال در تلاشند ظرف یکی دو روز آتی دیاباته به ایران بازگردد.

دلیل غیبت مجیدی در تمرین امروز استقلال چه بود؟

امروز در برخی رسانه‌ها خبری مبنی بر غیبت فرهاد مجیدی در تمرین روز چهارشنبه منتشر شد که منجر به بروز برخی شایعات گشت.

تمرین امروز آبی‌پوشان تنها برای چند بازیکن با نظر کادرفنی گذاشته شده بود و سرمربی محترم تیم فوتبال استقلال جهت انجام پاره‌ای از امور شخصی در این تمرین غایب بود و دستیاران ایشان بر اساس برنامه تنظیم شده، کارهای محوله را انجام دادند.

دیدگاه تان را بنویسید