جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| رونمایی از زوج جدید خط حمله آبی پوشان/ غیبت مظاهری در تمرین

اخبار و اتفاقات باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز 30 خرداد در قالب یک بسته خبری در این گزارش آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،  اخبار امروز یکشنبه 30 خرداد پرسپولیس و استقلال را می توانید در ادامه بخوانید:

اخبار باشگاه استقلال

بازگشت قایدی به تمرین آبی پوشان

پس از اینکه مهدی قایدی مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال همراه اعضای تیم ملی از بحرین به ایران بازنگشت، باشگاه استقلال اعلام کرد که کادر فنی آبی‌پوشان به این بازیکن استراحت داده است.

با توجه به غیبت روز گذشته قایدی در تمرین استقلال، صحبت‌های زیادی مطرح شد که این بازیکن در دیدار با شهرخودرو حضور نخواهد داشت، اما مهاجم استقلال امروز (یکشنبه) در آخرین تمرین آبی‌پوشان پیش از مصاف با شهرخودرو شرکت کرد.

قایدی در تمرین استقلال

تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که رشید مظاهری در محل تمرین آبی پوشان حضور پیدا نکرد.

اگر چه گفته می‌شود مظاهری به دلیل گردن‌درد در تمرین امروز حضور نداشته اما فرهاد مجیدی در مصاحبه روز گذشته خود اعلام کرد این بازیکن از دریافتی‌ خود تا اینجای فصل رضایت ندارد.

مظاهری غایب استقلال در بازی شهرخودرو

محمد رشید مظاهری دروازه‌بان استقلال به دلیل آسیب دیدگی نمی‌تواند تیمش را در دیدار مقابل شهر خودرو همراهی کند. مظاهری به کادر فنی استقلال اعلام کرده که از ناحیه کمردرد آسیب دیدگی دارد و نمی‌تواند در دیدار فردا حضور داشته باشد

البته که کادر فنی استقلال ترجیح داده در دیدار حساس فردا شب تیمش از وجود حسین حسینی استفاده کند.

استقلال با زوج جدید خط حمله مقابل شهرخودرو

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در حالی تیمش را برای این دیدار آماده می‌کند که جدا از مشکلات مالی، احتمال استفاده از چند بازیکن تیمش را هم بنا به دلایل مختلف ندارد.

در روزهایی که شیخ دیاباته به دلیل قوانین کرونایی قادر به بازگشت به تهران نبود و مهدی قایدی هم تیم ملی را در سفر به بحرین همراهی می‌کرد، مجیدی در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی از زوج جدید ارسلان مطهری - آرمان رمضانی در خط حمله تیمش استفاده کرد و احتمال اینکه همین نفرات زوج خط حمله آبی پوشان مقابل پدیده را تشکیل دهند زیاد است.

شیخ دیاباته هنوز به تهران بازنگشته و مهدی قایدی هم به دلیل همراهی کردن تیم ملی از تمرینات گروهی آبی پوشان دور بوده است. لذا احتمال اینکه این بازیکن از ابتدا در ترکیب ثابت قرار نگیرد و یا در پستی به جز مهاجم برای آبی پوشان به میدان برود وجود دارد تا برای اولین بار زوج ارسلان مطهری و آرمان رمضانی از ابتدا در ترکیب آبی پوشان قرار بگیرند.

دیدار استقلال و پدیده به جا مانده از هفته بیست و یکم لیگ برتر، از ساعت ۱۹:۴۵ روز دوشنبه ۳۱ خرداد به میزبانی آبی پوشان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

اخبار باشگاه پرسپولیس

ترابی و کنعانی زادگان به سوپرجام رسیدند

اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازگشت این تیم از منامه، دوز دوم واکسن کرونا را در سالن‌ همایش‌های صدا و سیما تزریق کردند.

البته نوع این واکسن مشکلاتی را برای مهدی ترابی و محمد حسین کنعانی‌زادگان، 2 بازیکن ملی پوش پرسپولیس به وجود آورد و آنها در روزهای ابتدایی تزریق واکسن تب بالایی داشتند.

با این وجود شرایط نامناسب این نفرات حل شده و مشکلی برای حضور در بازی سوپرجام مقابل تراکتور ندارند. 

تاریخ برگزاری جلسه کمیته انضباطی برای بررسی حمله با نارنجک به پرسپولیسی‌ها

پیش از دیدار تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس، افرادی با حمله به سمت سرخ‌‍ پوشان اقدام به پرتاب نارنجک به سمت اتوبوس این تیم کردند که استرس و دلهره زیادی را بین اعضای تیم پرسپولیس به وجود آورد. 

با توجه به اینکه این اتفاق امنیت اعضای تیم فوتبال پرسپولیس و مردم عادی را به خطر انداخته بود، باشگاه ابتدا شکایتی را برای فدراسیون جهت رسیدگی در ارکان قضایی آن تنظیم و ارسال کرد. شکایت دوم نیز در شعبه یک بازپرسی فلاورجان اصفهان و از دو فردی انجام شد که  توسط نیروی انتظامی، به عنوان مسببان حادثه، شناسایی و دستگیر شدند.

برهمین اساس قرار است جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به این پرونده از ساعت 15 فردا برگزار شده و پس از آن تصمیم لازم درباره این تخلف اتخاد شود. 

دیدگاه تان را بنویسید