در گفت‌وگو با جی‌پلاس مطرح شد؛ دراگان بماند یا برود؟!

کعبی: بازیکنان باید از سرمربی تیم ملی حساب ببرند/ ایران اسم‌های بزرگ می‌خواهد

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت: ما مربیان بزرگ برای تیم ملی فوتبال می خواهیم که به فوتبال کشورمان خدمت کنند و اسم و رسم دار باشند. همچنین سرمربی تیم ملی باید دلش برای پیراهن تیم ملی کشورمان بسوزد

لینک کوتاه کپی شد

حسین کعبی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس درباره پایان قرارداد اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال و اینکه بهتر است فدراسیون با این مربی ادامه بدهند یا نه، اظهار کرد: کسی که با جان و دل برای تیم ملی فوتبال کار می کند باید در تیم ملی بماند. به نظرم تیم ملی فوتبال افراد بزرگ می خواهد. همچنین دلیلی ندارد ما هر کسی را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب کنیم.  

او ادامه داد: تیم ملی فوتبال ما شخصیت دارد. به نظرم موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال به مسئولان فدراسیون فوتبال برمی گردد و آنها تصمیم می گیرند. ما مربیان بزرگ برای تیم ملی فوتبال می خواهیم که به فوتبال کشورمان خدمت کنند و اسم و رسم دار باشند. همچنین سرمربی تیم ملی باید دلش برای پیراهن تیم ملی کشورمان بسوزد نه اینکه فقط به فکر منافع شخصی خود باشد. همه مربیان تیم ملی فوتبال پولشان را گرفتند و رفتند. سرمربی تیم ملی فوتبال باید اسم دار باشد و بازیکنان از او حساب ببرند. هر مربی که با ما کار کرد بعد از جدایی شکایت کرد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال درباره اینکه موافق با رفتن اسکوچیچ است یا نه، گفت: من در مورد شخص حرف نمی زنم و تیم ملی و بازیکنان برایم اهمیت دارند و در مورد سرمربی فعلی تیم ملی صحبت نمی کنم.

او درباره عملکرد تیم ملی فوتبال در مسابقات مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: خدا را شکر بازیکنان ما دیدند که شرایط سخت است و فوتبال چقدر پیشرفت کرده است. بازیکنان تیم ملی فوتبال کوچک نیستند و آنها هم بزرگ هستند. بازیکنانی که در اروپا بازی می کنند همه چیز را درک کردند و با خونسردی و بازی خوب توانستند از گروه خود صعود کنند. به نظرم در دوره بعد کارمان سخت تر می شود.  امیدوارم بازیکنان تمرکز بیشتری داشته باشند و سرمربی خوبی برای تیم ملی فوتبال انتخاب شود که بتواند به فوتبال کشورمان کمک کند و رتبه اول ما را در آسیا برگرداند.   

کعبی درباره احتمال بازگشت کی روش گفت: کسی که به فوتبال کشورمان خدمت کند با جان و دل از او استقبال می کنیم. من کی روش و برانکو را قبول دارم و آنها کارنامه ای از خود بر جای گذاشتند که باعث محبوبیت در بین مردم شدند. موضوع بازگشت کی روش یا برانکو به فوتبالمان به تصمیم  فدراسیون فوتبال برمی گردد. نکته جالب این است که  این 2 مربی بین مردم محبوب هستند و امیدوارم هر کدام از آنها به فوتبال ما برگشت با جان و دل به فوتبالمان خدمت کند.

دیدگاه تان را بنویسید