شوک به بلژیک/ تیموتی کاستانیه یورو 2020 را از دست داد+ عکس

تیموتی کاستانیه، بازیکن بلژیک در برخورد با دالر کوزیائف مصدوم شد و کاسه چشم او از دو جا دچار شکستگی شد. به این ترتیب این بازیکن ادامه رقابت های یورو 2020 را به طور کامل از دست داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بلژیک شب گذشته موفق شد در اولین بازی خود در یورو 2020 برابر روسیه به پیروزی 3-0 دست پیدا کند. اما حادثه ای که در بازی دانمارک و فنلاند ساعاتی قبل برای اریکسن رخ داده بود، جهان فوتبال و همچنین رختکن بلژیک را نیز به شدت منقلب کرده بود.

روبرتو مارتینز پس از پیروزی برابر روسیه فاش کرد که بازیکنان بلژیک پس از تماشای ایست قلبی کریستین اریکسن از تلویزیون از شدت ناراحتی اشک ریخته اند.

اریکسن پس از ایست قلبی در اواخر نیمه اول مسابقه دانمارک و فنلاند، در زمین بازی تحت مداوا قرار گرفت و پس از دقایقی طولانی و ترسناک تیم پزشکی موفق به احیای او شد. ستاره دانمارک سپس به بیمارستان منتقل شد و حال او مساعد و وضعیتش پایدار گزارش شده است.

سرمربی بلژیک می گوید که بازیکنان تیمش بسیار منقلب شده بودند و پیش از به میدان رفتن برابر روسیه هیچکس نمی خواست درباره فوتبال صحبت کند.

مارتینز گفت: "واقعا اندوهناک بود. ما مسابقه را مستقیم تماشا می کردیم و پنج دقیقه بعد قرار بود به جلسه تیمی قبل از مسابقه خودمان برویم. می توانید تصور کنید که در آن شرایط آخرین چیزی که می خواستیم در مورد آن صحبت کنیم فوتبال بود. یک شوک واقعی بود، واقعا ناراحت کننده و اندوهناک بود.

خیلی ها اشک ریختند. ما هم تیمی های زیادی در رختکن داریم که لحظات مهم و بزرگی را با کریستین شریک بوده اند، از توماس ورمالن تا توبی آلدرویلد تا یان ورتونگن و در حال حاضر هم روملو لوکاکو.

واقعا شوکه شده بودیم و تنها می توانیم دعاها و آرزوهای خیرمان را برای کریستین بفرستیم.

بعد خبرهای بهتری گرفتیم و دیدیم او دارد بهتر می شود. آرزوها و دعاهای خیر ما در تیم ملی بلژیک امروز همراه کریستن اریکسن، خانواده اش و تمام تیم دانمارک است."

مارتینز درباره بازی نیز گفت: "عملکرد ما خیلی رضایت بخش بود. شروع یک تورنمنت به این بزرگی هرگز آسان نیست و ما 90 دقیقه تیمی متمرکز به نظر می رسیدیم. توانستیم به شکلی خیلی خوب کلین شیت کنیم و این برد به ما اجازه می دهد که با خیال راحت تر به تورنمنت ادامه دهیم."

به رغم پیروزی قاطع اما همه چیز هم برای بلژیک در بازی برابر روسیه خوب پیش نرفت. مارتینز تایید کرد که اوضاع تیموتی کاستانیه، بازیکنان تیم که در برخورد با دالر کوزیائف مصدوم شده بود، اصلا خوب نیست و کاسه چشم او از دو جا دچار شکستگی شده است. به این ترتیب این بازیکن ادامه رقابت های یورو 2020 را به طور کامل از دست داد.

مارتینز در این باره افزود: "واقعا خبر بدی است، ناراحتیم که می بینیم تیموتی کاستانیه در این رقابت ها حضور نخواهد داشت. او عکسبرداری کرده، از دو جا شکستگی دارد و حالا ما معالجات لازم را انجام خواهیم داد."

دیدگاه تان را بنویسید