بازیکنان تیم ملی از حضور کریم باقری خوشحال هستند؟

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه شدن کریم باقری به کادر فنی این تیم را مثبت ارزیابی و از آن استقبال کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین امروز تیم ملی ایران، اظهار داشت: دیروز تست کرونا دادیم و خدا را شکر تست همه بچه‌ها منفی بود. کسانی که واکسن هم نزده بودند این کار را انجام دادند و برای همین بهتر بود که امروز تمرین نکنیم و از فردا با تیم تمرینات‌مان را شروع کنیم.

وی اضافه کرد: شرایط خوبی داریم و خدا را شکر همه بچه‌ها به تیم اضافه شدند. فکر می‌کنم امروز آخرین تمرین تیم در تهران بود و ان‌شاءالله فردا عازم کیش هستیم. امیدوارم در آنجا هم همه بچه‌ها در اختیار تیم ملی باشند و بتوانیم تمرینات خوبی انجام دهیم. از مردم نیز می‌خواهم به ما انرژی بدهند تا بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی ایران، درباره اینکه توقع می‌رود تیم ملی با این نفرات به جام جهانی راه پیدا کند، تصریح کرد: الان شرایط سختی است و مطمئناً این اتفاق برای تیم ملی رخ می دهد. من این قول را می‌دهم که بتوانیم مردم را خوشحال کنیم و از مردم خواهش می‌کنم برای ما دعا کنند و به تیم انرژی بدهند. شرایط سختی داریم و در 12 روز چهار بازی باید انجام دهیم. بچه‌ها همه سرحال و بدون مصدومیت هستند و امیدوارم موفق شویم.

بیرانوند راجع به آمادگی خودش نیز گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و بدون مصدومیت در اختیار تیم ملی هستم. الان شرایط خوبی دارم و امیدوارم از فردا استارت بزنم و با صلاح‌دید کادر فنی بازی و به تیم ملی کمک کنم. 

وی درباره آنالیز حریفان ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی، اشاره کرد: ما با این تیم‌ها بازی کردیم و شرایط آنها مشخص است. البته کادر فنی به وقتش تیم‌ها را آنالیز می‌کند. هنوز جلسه‌ای برای شناسایی نقاط ضعف و قوت حریفان نداشتیم، ولی فکر می‌کنم وقت زیاد است. الان فقط تمرکزمان را گذاشتیم تا بازی‌های خوبی داشته باشیم. 

وی درباره حضور کریم باقری در کادر فنی تیم ملی هم ابراز داشت: همه می‌دانیم اتفاق بزرگی برای تیم ملی با حضور آقا کریم رخ داده است. این اتفاق سه چهار ماه پیش هم می‌توانست رخ بدهد، ولی الان همه از حضور آقا کریم خوشحال هستیم. این موضوع می‌تواند کمک بزرگی برای تیم ملی باشد، چون آقا کریم بچه‌ها را می‌شناسد و بچه‌ها هم او را می‌شناسند.

 

  • خالقی ارسالی در

    اقا کریم نماد غیرت ومعرفتند هرجا باشن بهترین عملکرد رو دارن یاشاسین اذربایجان

دیدگاه تان را بنویسید