اظهارنظر عجیب فرهاد مجیدی درباره شیخ: اطلاعی از او ندارم!/ کادوی خاص ذوب آهن به آبی ها

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برابر ذوب آهن مشکل قبلی را داشتیم و از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرهاد مجیدی پس از برتری 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: بازی امروز دو نیمه متفاوت داشت، نیمه اول اصلا خوب نبودیم، اما نیمه دوم فوتبال زیبایی که در چند وقت گذشته دیده بودیم را به نمایش گذاشتیم. با این حال مشکل قبلی را داشتیم و از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. در دیدار با پرسپولیس و ذوب‌آهن در لیگ برتر مستحق شکست نبودیم. باید با بازیکنانم صحبت کنیم تا این مشکل را برطرف کنیم.

وی افزود: بازی‌ها فشرده است و موقعیت به راحتی به دست نمی‌آید. در کل از عملکرد بازیکنان راضی هستم و امیدوارم در دیدارهای بعدی موفق باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آبی‌پوشان شادابی لازم را ندارند، گفت: طبیعی است، لیگ قهرمانان آسیا سخت بود. بیشتر اعضای تیم ما بعد از آسیا خسته بودند. دربی هم پیش‌رو داشتیم و بازیکنان انرژی زیادی گذاشتند. تیم ما پس از آسیا خسته است و شادابی قبلی را ندارند. هر سه چهار روز بازی می‌کنیم و زمان ریکاوری کم است و سعی می‌کنیم از بازیکنان دیگر استفاده کنیم.

 مجیدی در رابطه با تغییر برنامه لیگ برتر و اینکه استقلال باید برابر صنعت نفت آبادان بازی کند، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند.

وی در خصوص نمایش متفاوت استقلال در بازی با ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: با تعویضی که انجام دادیم، روند بازی را به طور کلی تغییر دادیم. اسماعیلی را یک خط جلو بردیم و توانستیم نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این سؤال که گفته می‌شود شیخ دیاباته مصدوم نیست و به دلیل عدم دریافت مطالباتش در تمرینات شرکت نمی‌کند، گفت: پس از بازی با پرسپولیس هیچ اطلاعی از این بازیکن ندارم. کادر پزشکی به من گفته که مصدوم است و فیزیوتراپی می‌کند.

حسینی: بازیکن ما به استقلال گل را کادو داد

 سید مجتبی حسینی پس از شکست دو بر یک ذوب آهن مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: فکر می کنم یکی از بهترین بازی های خیلی خوب مان در این فصل بود و در نیمه اول کاملا مسابقه را در اختیار داشتیم.

وی افزود: در بحث تاکتیکی، نظم تیمی و برنامه ریزی با سیستم خیلی خوب مقابل تیم خوب استقلال ظاهر شدیم. در نیمه اول موقعیت‌های خوبی گیرمان آمد.

وی افزود: در نیمه دوم هم بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما یک اشتباه بچه‌گانه و کادویی که بازیکن ما به آنها داد سببب شد گل بخوریم. در ادامه تونستیم از کادوی دروازه‌بان آنها استفاده کنیم و بازی را برگردانیم. گل دوم روی یک اشتباه بچه‌گانه که در این سطح نباید چنین اشتباهی شود خوردیم.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: در ادامه آن تیم با وقت کشی، دفاع تیمی خوب و ضد حمله توانست مسابقه را کنترل کند. ما هم سعی کردیم با تعویض‌های مان روند را بهتر کنیم که جواب نداد. باید از زحمات بچه‌ها که در این مسابقه خیلی خوب ظاهر شدند و در ورزشگاه آزادی یک دیدار خوب ، پایاپای و قوی انجام دادند تشکر کنم.به آن تیم هم تبریک می‌گویم.

حسینی درباره اینکه با توجه به ابراز نگرانی ذوب آهن از عملکرد داور این مسابقه آیا با عملکرد امروز بنیادی فر این نگرانی به جا بود، توضیح داد: نه، داور خیلی خوب بود. باشگاه  ما درباره داوری چیزی گفته بود و با توجه به اتفاقات دربی معمولا تیم ها فشار می آورند اما داوری خیلی خوب و مسلط انجام شد اما با توجه به قطع مکرر بازی اعلام پنج دقیقه برای وقت‌های اضافی مقداری کم بود.

دیدگاه تان را بنویسید